50€ gratis bij Hello bank
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
50€ gratis bij Hello bank
Ik had al een paar keer een banner gezien:
https://www.hellobank.be/promo/KCMA/Pro ... VERSION=11" onclick="window.open(this.href);return false;
Als ik het goed zie, krijg je 25 € cadeau als je een rekening opent
en nog eens 25 € als je ze activeert en behoudt tot in oktober en 25 transacties doet.
Ergens adders te zien?
https://www.hellobank.be/promo/KCMA/Pro ... VERSION=11" onclick="window.open(this.href);return false;
Als ik het goed zie, krijg je 25 € cadeau als je een rekening opent
en nog eens 25 € als je ze activeert en behoudt tot in oktober en 25 transacties doet.
Ergens adders te zien?
Info & voorwaarden
Het aanbod is beschikbaar voor alle personen die beantwoorden aan de openingsvoorwaarden van het gratis aanbod Hello bank!:
18 jaar of ouder zijn
Belgische inwoner zijn
Een tablet of smartphone iOS 5+ of Android 2.3+ hebben
Deel 1
Deze actie betreft enkel de opening van een Hello Zichtrekening.
Hello bank! zal op de Hello Zichtrekening van de deelnemende titularis het bedrag van 25€ overschrijven op voorwaarde dat:
De aanvraag voor de opening van een nieuwe Hello Zichtrekening gebeurt tussen 04/04/2014 en 04/05/2014 inclusief. Aanvraag van opening betekent dat de aanvraag volledig ingediend en afgerond moeten worden via:
Het elektronisch aanvraagformulier voor de opening van een rekening beschikbaar op de website http://www.hellobank.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Het aanvraagformulier voor de opening van een rekening beschikbaar in de app Hello bank!
De aanvraag van conversie van een BNP Paribas Fortis Pack in het gratis aanbod Hello bank! beschikbaar in de app Hello bank!
De aanvraag voor de opening van een nieuwe Hello Zichtrekening moet geaccepteerd worden door Hello bank!
De aanvrager moet zijn aanvraag bevestigd hebben voor 31/05/2014 door de elektronische handtekening in de app Hello bank! met behulp van de Hello Bankkaart en de M2 functie op de kaartlezer, of door het terugsturen van de getekende documenten.
De persoon die de nieuwe Hello Zichtrekening opent nog geen titularis is van een andere Hello Zichtrekening als unieke titularis.
De 25€ wordt overgeschreven voor een geopende rekening en niet per titularis. Voor de rekeningen in co-titularis, zal er dus een enkel bedrag van 25€ worden overgeschreven.
Het bedrag van 25€ zal worden overgeschreven op de Hello Zichtrekening geopend in het kader van de actie ten laatste op 15/06/2014.
Deel 2
Als de nieuwe klant een Hello Zichtrekening heeft geopend en voldoet aan bovenstaande voorwaarde kan de klant nogmaals 25€ verdienen:
Op voorwaarde dat op de rekening een minimum van 25 transacties worden geregistreerd tussen de datum van opening van de rekening en 01/10/2014. Onder transacties wordt verstaan:
Overschrijving naar een rekening
Overschrijvingen vanaf een rekening, eveneens door een permanente opdracht of domiciliëring
Betalingen geregistreerd vanaf een rekening met behulp van een bankkaart
Geldafhalingen
De 25€ wordt overgeschreven voor een geopende rekening en niet per titularis. Voor de rekeningen in co-titulariteit, zal er dus een enkel bedrag van 25€ worden overgeschreven.
De tweede premie van 25€ zal worden overgeschreven op de Hello Zichtrekening geopend in het kader van de actie ten laatste op 15/10/2014.
Re: 50€ gratis bij Hello bank
Een tablet of smartphone hebben en een venstertablet zal wellicht niet volstaan ;-)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Allee, omdat gij 't zijt doe ik er nog een wieleroutfit bovenop.
Cheers !
http://www.jartazi.com/go/hello-bank" onclick="window.open(this.href);return false;
Cheers !
http://www.jartazi.com/go/hello-bank" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Hero Member
- Contacteer:
Nog een tip: de pc banking van Fortis op de pc werkt ook gewoon met hello account. Vraag: is de wieleroutfit combineerbaar met de 25/50 euro?
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
Je hebt ook helemaal geen tablet nodig ... Het programma van http://www.bluestacks.com/ simuleert je tablet.
Waarschijnlijk weinig of geen adders momenteel.
Fortis heeft goed begrepen dat ze eerste moeten zijn om het app-publiek binnen te halen en dat mag wat geld kosten.
Fortis heeft goed begrepen dat ze eerste moeten zijn om het app-publiek binnen te halen en dat mag wat geld kosten.
Alleen jammer dat BNP paribas de beloofde 25€ niet uitbetaalt. Zelfs al stuurden ze een welkomstbrief met de belofte van 25€ + 25€. Die eerste 25€ zou ten laatste op 15 mei gestort zijn. We zijn vandaag 17 mei. Niks gestort; zo maak je geen tevreden klanten.
ik dacht dat ze dit begin juli gingen storten...
Ik heb hierover 2 maal dezelfde brief per post gekregen (ze weten zelfs niet hoeveel exemplaren ze opsturen) met uitdrukkelijk de vermelding dat die vóór 15 mei zou gebeuren.
De hoogste tijd om de incassoprocedure op te starten 

Zou die beter eens afsturen op ACW die nog steeds onwettig mijn geld inpikt van Arcopar.
nuyttie schreef:ik dacht dat ze dit begin juli gingen storten...
Dat heb ik ook gelezen, maar hun helpdesk had me gezegd dat ze normaal om de 2 weken uitbetalen ( Eerste 25 Euro).
De wieleroutfit actie is cumuleerbaar en zelfde principe, maar je moet wel de procedure volgen en enkel voor nieuwe rekeningen.
Indien je na 3 weken niet uitbetaald bent zou ik nog eens naar de helpdesk bellen om te zien waar ze er mee staan.
Voor wieleroutfit wel mail van bevestiging gekregen. Dat is inderdaad eind juni of juli (weet het nu niet vanbuiten).
25 gekregen, staat op de rekening.
Ook de email gekregen van de wieleroutfit.
Ondertussen al een hoop transacties gedaan met de rekening om zeker te zijn van de volgende 25 euro.
Ook de email gekregen van de wieleroutfit.
Ondertussen al een hoop transacties gedaan met de rekening om zeker te zijn van de volgende 25 euro.
Ook ik heb nog geen geld ontvangen. Helpdesk reageert niet op e-mails, heb het dan maar via FB geprobeerd.