BKCP of ING
TIP
BKCP of ING
Hoi iedereen,
Na een woning te hebben gevonden, en vele banken te hebben afgelegd heb ik deze twee voorstellen:
Lenen: 150 000 € 2 personen op 20 j vast
ING geeft mij: 3,16% , natuurlijk met loondom. (gratis rekening), verplichte SSV, schatter (180€)...
BKCP geeft mij ook: 3,16%, ook loondomicili (te betalen 46€/ jaar, zichtrek + visa + 2 bankkaarten)) + SSV via Cardiff
Ik sta voor een dilemma, SSV is sowieso goedkoper bij BKCP, maar dit is geen grote bank.
Wat raden jullie mij aan? Het wordt een van deze twee.
mvg
antonneke
Na een woning te hebben gevonden, en vele banken te hebben afgelegd heb ik deze twee voorstellen:
Lenen: 150 000 € 2 personen op 20 j vast
ING geeft mij: 3,16% , natuurlijk met loondom. (gratis rekening), verplichte SSV, schatter (180€)...
BKCP geeft mij ook: 3,16%, ook loondomicili (te betalen 46€/ jaar, zichtrek + visa + 2 bankkaarten)) + SSV via Cardiff
Ik sta voor een dilemma, SSV is sowieso goedkoper bij BKCP, maar dit is geen grote bank.
Wat raden jullie mij aan? Het wordt een van deze twee.
mvg
antonneke
Re: BKCP of ING
Kon Crelan er niet nog een fractie onder gaan?
Elke situatie is anders maar bij mij waren zij telkens net iets scherper dan de ING-tarieven.
Hoe groot een bank is maakt weinig uit in feite, BKCP maakt deel uit van een grotere Franse groep (dezelfde als die waar Beobank onderdeel van is...) Ik weet wel niet hoe hun online banking eruit ziet, een minimale gebruiksvriendelijkheid vind ik persoonlijk toch ook wel een basisvoorwaarde.
Elke situatie is anders maar bij mij waren zij telkens net iets scherper dan de ING-tarieven.
Hoe groot een bank is maakt weinig uit in feite, BKCP maakt deel uit van een grotere Franse groep (dezelfde als die waar Beobank onderdeel van is...) Ik weet wel niet hoe hun online banking eruit ziet, een minimale gebruiksvriendelijkheid vind ik persoonlijk toch ook wel een basisvoorwaarde.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hoi Stijn,Stijn1234 schreef:Kon Crelan er niet nog een fractie onder gaan?
Crelan wou niet onder 3,16%, jammer genoeg.
Heb nu de keuze tussen deze twee en na 3 weken rondlopen en rondbellen/e-mailen wordt het stilaan wel tijd.
Wel, wat betreft online banking ziet BKCP er maar amateuristisch uit, wel een voordeel wat SSV betreft.
Zeer moeilijke keuze, zal een dobbelsteen moeten gooien vrees ik.
Bedankt voor je reactie
Misschien iemand anders ervaringen met BKCP?
Heb je al http://www.immotheker.be" onclick="window.open(this.href);return false; geraadpleegd, het kan je veel geld besparen !