2de hypotheek
TIP
2de hypotheek
Door onvoorziene omstandigheden heb Ik dringend geld nodig (binnen de maand). Ik ben eigenaar van een appartement waarop een hypotheek rust van 30.000 euro met een looptijd van 10 jaar (ongeveer de helf is hier al van afbetaald). Ik heb met mijn bank gesproken om deze hypotheek aan te passen, maar dit gaat niet. Zelfs een wederopname van het reeds afbetaalde bedrag is enkel mogelijk als ik geld nodig heb voor een andere woning. Is het mogelijk om een 2de hypotheek te nemen voor hetzelfde pand bij een andere bank? Ik overweeg zelfs mijn appartement te verkopen, maar vrees dat dit te veel tijd in beslag zal nemen. Wat is de snelste manier om vastgoed te verkopen? Er zijn een aantal sites op internet waarbij een opkoper direct je vastgoed koopt, maar dit lijkt me weinig betrouwbaar. Een persoonlijke lening is een andere optie, maar hierbij ligt de rente vrij hoog. Graag jullie advies.
Re: 2de hypotheek
Beste,
Een hypotheek kan je ook in tweede rang nemen op je appartement. Maar dan moet je wel nog een bank vinden die daar wil op ingaan. Maar een zeker bank uit europa schijnt dat wel te doen.
Ik wens u het allerbeste.
Een hypotheek kan je ook in tweede rang nemen op je appartement. Maar dan moet je wel nog een bank vinden die daar wil op ingaan. Maar een zeker bank uit europa schijnt dat wel te doen.
Ik wens u het allerbeste.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.