Fysiek zilver kopen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: Fysiek zilver kopen
Geduldig blijven. Zilverprijs staat inmiddels 13% lager dit jaar.Spruitekop schreef:Je hebt het natuurlijk ook al voor gehad dat het geleverd werd bij de buren als je niet thuis was.
Net als de andere doordeweekse artikels die DHL levert.
Nog 'n jaartje wachten ... oktober 2015.Nervii schreef:Aan deze prijzen heb ik de neiging om nog meer zilver te bestellen.
Ben eens benieuwd wanneer die langverwachte prijsstijging gaat komen.![]()
We kunnen wel nog even wat lager.
Waarom is prijs zilver in duitsland tov belgië hoger ipv lager zoals het 2jaar geleden was? Heeft dit met nieuwe belastingen te maken?
My experience with The SilverHouse is a bad one. I am just gonna tell my whole story with them. Not sure if i was just unlucky (!) or whatever. They don't seem professional at all. For my last order from them, they made me wait for more than 2 months and i am still waiting a sign from them. At first they said "we get the coins on wednesday or thursday" .. when i called them they always posponed it for "at the end of the next week". I called evey single week and i got the same answer every time.Pierre schreef:Zilver staat nu toch wel vrij laag, volgens mij.
Wat denken jullie daarvan, zouden we aan de bodem zitten?
Another time i asked the blond girl that handles the orders in the Brussels boutique how do i proceed if i want to resell my coins to them. She said she doesn't know. I asked who knows and she said she'll ask the guy at Sint-Nicklas for detailes and promissed she'll send me a message. She never sent me any messages. Last time i called (after two months of waiting) the guy on the phone said he's in Berlin doing i don't know what. He asked me to send him an email and promissed he'll check it when he's back in his hotel room and that he'll asnswer me. He never answered.
One time my order was not there in time. They didn't let me know about this. I left office at midday, i went to Brussels to get my coins and surprise surprise, the same blong girl told me she'd send me a message when the coins arrive. She never did. At the end of the week i called at Sint-Nicklas and the guy said my order was in Brussels from the first day (same day i was there to pick it up).
I thought it was just me being unlucky with them, but then i read it's just the way they do business. Which is sad ...
Now i changed the shop for one called "gold-silver.be" ... before i thought the Silverhouse was the cheapest, but it is not. This "gold-silver.be" is up to 50 cents cheaper per coin, than the silverhouse.
I only had direct experience with those two shops in Belgium. I hope my answer helped

Hier is een goed adres:cp1234 schreef:Naar aanleiding van het topic: " Fysiek goud kopen."
Wie heeft er ervaring met fysiek zilver kopen ( zilveren munten, zilveren kilo-munten, zilverbaren, ... ) en indien zo, welke winkels zijn hier aanraders voor ?
http://www.the-house.be/aankoop_/_verkoop" onclick="window.open(this.href);return false;
Ikzelf heb goeie ervaringen met the silverhouse:vlotte communicatie,snelle levering en goede prijs. Bij silver-gold daarentegen kunnen ze amper nederlands of engels...... De negatieve 'eerste' reactie van een lid op the silverhouse ,en dan nog in het engels,is volgens mij niet echt betrouwbaar en enkel bedoeld om the silverhouse in een slecht daglicht te plaatsen
Weet er iemand een winkel waar je aan een redelijke prijs oude zilveren munten kan verkopen?
Ik heb 4kg zuiver zilver en de prijs die ik tot nu toe kreeg was 250€/kg, waarvoor ik het echt niet weg doe.
(Nederlands muntgeld, 4 keer 1389 gram aan 72% zilvergehalte)
Een kilo zilver staat nu te koop op dezelfde site/winkel waar ik het kocht aan 510€/kg.
Ik hou rekening met een marge, maar niet één van 260€/kg.
Edit:
Nog wat verder gezocht en deze site gevonden: http://www.tov-hazel.com/inkoopbalie/overzicht" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan komt het op 445€/kg zilver, dat komt al meer in de buurt.
Iemand ervaring mee of met een andere opkoper?
Ik heb 4kg zuiver zilver en de prijs die ik tot nu toe kreeg was 250€/kg, waarvoor ik het echt niet weg doe.
(Nederlands muntgeld, 4 keer 1389 gram aan 72% zilvergehalte)
Een kilo zilver staat nu te koop op dezelfde site/winkel waar ik het kocht aan 510€/kg.
Ik hou rekening met een marge, maar niet één van 260€/kg.

Edit:
Nog wat verder gezocht en deze site gevonden: http://www.tov-hazel.com/inkoopbalie/overzicht" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan komt het op 445€/kg zilver, dat komt al meer in de buurt.

Iemand ervaring mee of met een andere opkoper?
-
- VIP member
- Contacteer:
2dehands.be of beter, voor NL zilver: marktplaats.nl
Op volgende site uit gekomen via marktplaats.nl: https://www.inkoopedelmetaal.nl/nl/twee ... s-muntgeld" onclick="window.open(this.href);return false;
Daarmee komt de prijs op 453,5€/kilo zilver. Dit is meer dan ik ervoor betaalde.
Het was eigenlijk een denkoefening die ik maakte. Ik wil eigenlijk bij kopen ipv verkopen, maar mijn wederhelft beweerde dat ik er nooit vanaf zou raken indien dit ooit zou nodig zijn. Via particulier op marktplaats.nl of op 2ehands/kapaza zou de prijs dan nog hoger liggen, dus alhoewel omslachtig is zilver toch redelijk snel in cash om te zetten.
(Via dit forum had ik zelfs een aanbieding van 425€/kilo zilver, wat me verraste.
)
Daarmee komt de prijs op 453,5€/kilo zilver. Dit is meer dan ik ervoor betaalde.
Het was eigenlijk een denkoefening die ik maakte. Ik wil eigenlijk bij kopen ipv verkopen, maar mijn wederhelft beweerde dat ik er nooit vanaf zou raken indien dit ooit zou nodig zijn. Via particulier op marktplaats.nl of op 2ehands/kapaza zou de prijs dan nog hoger liggen, dus alhoewel omslachtig is zilver toch redelijk snel in cash om te zetten.
(Via dit forum had ik zelfs een aanbieding van 425€/kilo zilver, wat me verraste.

-
- Newbie
- Contacteer:
Ontevreden klant in het Engels !!??!! Ik heb geen Engelse-talige klanten die in Sint-Niklaas of Brussel langs komen. Wss een vermomde Franstalige klant. Niettemin. als er al een deeltje van waar is., zou het ook niet mogen. Hier is de realiteit. Wij doen steeds ons uiterste best om alle bestellingen correct op te volgen. Onze voorraad is groot maar niet zo groot als de ziekenkas :-)
Bij sommige bestellingen ontbreekt er één muntje en dan wachten we meestal. OK, kan verbeterd worden. Ik werk er aan.
Sommige bestellingen uit het buitenland slepen aan, duren 3-4 weken. Zeker met Maples en Eagles. En de olifanten !!
Er zijn dagen bij dat er tientallen grote bestellingen bij zijn en je kan niet alles én altijd in voorraad hebben.
We doen ons best en elke dag meer en meer.
Binnenkort een nieuwe ruimte voor verzending en een persoon meer in dienst.
Indien iemand nog goeie hints heeft...wees welkom
The Silverhouse
Bij sommige bestellingen ontbreekt er één muntje en dan wachten we meestal. OK, kan verbeterd worden. Ik werk er aan.
Sommige bestellingen uit het buitenland slepen aan, duren 3-4 weken. Zeker met Maples en Eagles. En de olifanten !!
Er zijn dagen bij dat er tientallen grote bestellingen bij zijn en je kan niet alles én altijd in voorraad hebben.
We doen ons best en elke dag meer en meer.
Binnenkort een nieuwe ruimte voor verzending en een persoon meer in dienst.
Indien iemand nog goeie hints heeft...wees welkom
The Silverhouse
tja, de forumregels lezen dat is enkel maar voor de anderen zeker ?
dat is zoiets als "rechtvaardige belastingen " dat is ook enkel voor de anderen
of zoiets als wij staken voor onze kinderen ?
HET Zal in het engels zijn, omdat ze hier geen oostbloktalen kunnen misschien
Wat voor een boer durft op een nederlandstalige spaargids in het engels schrijven . Blijkbaar wel iemand die nederlands kan lezen, maar het maar een taaltje van de boeren vindt
Misschien een misnoegde concurrent ?
dat is zoiets als "rechtvaardige belastingen " dat is ook enkel voor de anderen
of zoiets als wij staken voor onze kinderen ?
HET Zal in het engels zijn, omdat ze hier geen oostbloktalen kunnen misschien
Wat voor een boer durft op een nederlandstalige spaargids in het engels schrijven . Blijkbaar wel iemand die nederlands kan lezen, maar het maar een taaltje van de boeren vindt
Misschien een misnoegde concurrent ?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ik vermoed dat je die liever via PB hebt en dat het forum (of deze draad) hier niet herleid wordt tot een Silverhouse-screening?Thesilverhouse schreef:Indien iemand nog goeie hints heeft...wees welkom
The Silverhouse

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Weet iemand het fijne van zilveren munten (zelf) transporteren naar een ander land (buiten EU)? Moet je hierop extra belastingen betalen bij de buitenlandse douane?
-
- VIP member
- Contacteer:
Tip: JP Morgan is massaal fysiek zilver aan het inslaan.
http://www.zerohedge.com/news/2015-05-0 ... ion-market" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zerohedge.com/news/2015-05-0 ... ion-market" onclick="window.open(this.href);return false;
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Als je zelf wilt verkopen en je wilt richtprijzen dan denk dat dit een goeie site is.
http://www.gold-rush.nl/catalogus/Zilveren+munten/
Wel even opletten de prijzen zijn per gram in mix en niet op het % zuiver zilver erin aanwezig;
http://www.gold-rush.nl/catalogus/Zilveren+munten/
Wel even opletten de prijzen zijn per gram in mix en niet op het % zuiver zilver erin aanwezig;
Heeft iemand ervaring bij zijn aankoop bij goldsilver in waver (brussel)?
Dank bijvoorbaat.
Dank bijvoorbaat.