Vreemde valuta te koop
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Vreemde valuta te koop
Heb volgende valuta in cash die ik graag zou wisselen tegen EUR. Wil eerst hier eens kijken alvorens ik de banken en wisselkantoren hun commissie laat nemen..
Stuur PM indien interesse; ze zijn vanaf volgende week maandag beschikbaar.
4355 GBP
1450 NOK
115 CAD
5735 TRY
18850 PLN
47890 ZAR
60 AUD
Gr
S.
Stuur PM indien interesse; ze zijn vanaf volgende week maandag beschikbaar.
4355 GBP
1450 NOK
115 CAD
5735 TRY
18850 PLN
47890 ZAR
60 AUD
Gr
S.

Re: Vreemde valuta te koop
Ik kan je geen pasklaar antwoord geven, maar wil wel graag een misschien onbeleefde vraag stellen (waarop je niet per se moet antwoorden) : heb je deze valuta ooit aangekocht als cash-belegging ?
Als dat het geval is, dan kan je dat ook prima langs effectenrekeningen doen via veel banken/brokers, zodat je geen cash-risico hebt, en altijd terug kan omzetten naar een andere valuta.
Carl
Als dat het geval is, dan kan je dat ook prima langs effectenrekeningen doen via veel banken/brokers, zodat je geen cash-risico hebt, en altijd terug kan omzetten naar een andere valuta.
Carl
Laatst gewijzigd door Boompie op 27 februari 2015, 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Rustige belegger: voornamelijk wijd gespreide fondsen, holdings en ETF's, buy & hold.
Mijn visie op financieel bewustzijn en inzichten voor wie overweegt te gaan beleggen lees je in m'n online boek: derustigebelegger.be
Mijn visie op financieel bewustzijn en inzichten voor wie overweegt te gaan beleggen lees je in m'n online boek: derustigebelegger.be
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Tja, als je tegenwoordig oa met cash (euro ) naar de banken gaat, en het bedrag is meer dan enkele duizenden euro dan kan je al last krijgen. De banken moeten dan weer een heel verslag opstellen over de herkomst enz en in de praktijk gebeurt dat ook, en als de bank het niet echt geloofwaardig vind met de nodige bewijsstukken en MOETEN ze het doorgeven
of je moest al klant bij heel veel banken zijn, zodat je het gefractioneerd kan inleveren ( zoals het huisvuil )
Bij dezelfde bank dikwijls kleine cashstorting dat sporen ze direct op
of je moest al klant bij heel veel banken zijn, zodat je het gefractioneerd kan inleveren ( zoals het huisvuil )
Bij dezelfde bank dikwijls kleine cashstorting dat sporen ze direct op
Goeiepaul schreef:zodat je het gefractioneerd kan inleveren ( zoals het huisvuil )

Rustige belegger: voornamelijk wijd gespreide fondsen, holdings en ETF's, buy & hold.