ISIN
TIP
ISIN
Kan er mij iemand het verschil uitleggen tussen deze 2 fondsen?
Alledrie een verschillende ISIN codes, maar op vlak van grafiek/verdeling sector/verdeling bedrijven identiek...
Candriam Equities L Emerging Markets C EUR Acc (LU0056052961)
Candriam Equities L Emerging Markets L (LU0574798921)
Alledrie een verschillende ISIN codes, maar op vlak van grafiek/verdeling sector/verdeling bedrijven identiek...
Candriam Equities L Emerging Markets C EUR Acc (LU0056052961)
Candriam Equities L Emerging Markets L (LU0574798921)
Laatst gewijzigd door bertVW op 3 mei 2016, 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ISIN
Ik denk dat je de fondsen hebt vergeten ?
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: ISIN
De moeite doen om het prospectus te lezen ...
Er staat er verschillende letter in de naam van het fonds. Da's blijkbaar van belang:
- C voor kapitalisatie
- L blijkbaar iets speciaal voor Belfius NV. Ik ga niet in detail: lees de prospectus, want is blijkbaar echt van belang (er wordt zelfs geschreven in het prospectus dat je contact moet opnemen met een financieel adviseur hierover).
Er staat er verschillende letter in de naam van het fonds. Da's blijkbaar van belang:
- C voor kapitalisatie
- L blijkbaar iets speciaal voor Belfius NV. Ik ga niet in detail: lees de prospectus, want is blijkbaar echt van belang (er wordt zelfs geschreven in het prospectus dat je contact moet opnemen met een financieel adviseur hierover).