website traaaaag
website traaaaag
Ligt het aan mij of aan jullie maar de website is de ganse avond al onwerkbaar traag.
Heb al andere browsers geprobeerd, cookies gewist ... niet vooruit te branden.
Heb al andere browsers geprobeerd, cookies gewist ... niet vooruit te branden.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Re: website traaaaag
Edit: Oeps... je had het over de site van Medirect, ik dacht aan de site van spaargids.
M'n excuses.
M'n excuses.
Laatst gewijzigd door Spruitekop op 12 juli 2016, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bij mij lukt het ook niet, verschillende browsers, geen verschil.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Misschien bewust. In Italië is in ieder geval al 'n bankrun gestart.
MeDirect heeft nu ook niet zo'n fantastische rating.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Ik vind de website altijd heel traag, maar nu duurt de inlogprocedure inderdaad nog een stuk langer.
Na het inloggen overigens ook onwerkbaar
Na het inloggen overigens ook onwerkbaar
Hier alles normaal
-
jantubaman
- Full Member

- Contacteer:
Medirect Belgium is een aparte bank los van de originele Medirect...Spruitekop schreef:Misschien bewust. In Italië is in ieder geval al 'n bankrun gestart.
En indien je fondsen of ETF's daar koopt worden die bewaard niet bij Medirect zelf maar bij de fondshuizen zelf...
Zonet ingelogd bij medirect, geen probleem en ook niet traag.
Ik wil mijn rekeningen daar leeghalen, maar dat gaat zomaar niet, je moet drie maanden opzeggen, maar na die drie maanden heeft dat geld opnieuw intresten opgebracht, om die eraf te halen moet je wéér 3 maanden opzeggen, en in dié drie maanden heeft dat ook weer intrest opgebracht, die je ook weer 3 maanden moet opzeggen.................dus na ongeveer 2 jaar opzeggen en opzeggen en opzeggen...is dat bedrag gedaald tot 1 centje, dat je ook weer 3 maanden moet opzeggen...
Ik wil mijn rekeningen daar leeghalen, maar dat gaat zomaar niet, je moet drie maanden opzeggen, maar na die drie maanden heeft dat geld opnieuw intresten opgebracht, om die eraf te halen moet je wéér 3 maanden opzeggen, en in dié drie maanden heeft dat ook weer intrest opgebracht, die je ook weer 3 maanden moet opzeggen.................dus na ongeveer 2 jaar opzeggen en opzeggen en opzeggen...is dat bedrag gedaald tot 1 centje, dat je ook weer 3 maanden moet opzeggen...
- centiempje
- Hero Member

- Contacteer:
Wivina, dat klopt toch niet, als je je rekeningen gewoon afsluit, dan worden de interesten gewoon berekend en mee gestort. Einde verhaal na 3 maanden dus. Enkel als je ze leeghaalt en laat openstaan, dan klopt het wat je zegt, maar waarom zou je dat doen? En indien je dat toch doet, wat is dan het probleem van die paar cent die daar staan???
Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!
daar is helemaal geen probleem. ik zeg het gewoon. maar het komt er op neer dat je op je nog te verwerven intresten telkens drie maanden moet wachten, en dat kan ook best een hoog bedrag zijn. Nota : ik sluit nooit rekeningen af, wat heb je daar nu aan? Misschien doen die banken die je alzo allemaal afgesloten hebt, volgend jaar ineens een fantastisch aanbod, kan je opnieuw beginnen met klant worden....
Dus dat zijn bij mij allemaal slapende rekeningen waar niets op staat.
Dus dat zijn bij mij allemaal slapende rekeningen waar niets op staat.
https://www.spaargids.be/sparen/kosten- ... schap.html ?wivina schreef:Nota : ik sluit nooit rekeningen af, wat heb je daar nu aan?
Alleen bij de MeDirect "ME3"-spaarrekening dien je het 3 maand op voorhand aan te geven als je geld wil opnemen!wivina schreef: ...Ik wil mijn rekeningen daar leeghalen, maar dat gaat zomaar niet, je moet drie maanden opzeggen, ...
Dus niet zo bij hun "Express"-spaarrekening, waar je onmiddellijk je spaargeld kunt opnemen.
Daarom krijg je bij de ME3-spaarrekening ook een hogere rente, én de 3-maanden-regel geldt ook omgekeerd.
Namelijk: je wordt door MeDirect ook 3 maanden op voorhand verwittigd bij rente-wijzigingen op de ME3-spaarrekening.
On topic: bij mij werkt de website van MeDirect normaal en ik heb ook vroeger nog nooit problemen ondervonden.
Bedankt voor de link.J Lawieck schreef:https://www.spaargids.be/sparen/kosten- ... schap.html ?wivina schreef:Nota : ik sluit nooit rekeningen af, wat heb je daar nu aan?
Ik heb even die kosten bekeken, en ik begrijp niet goed de kostprijs per jaar van sommige banken. Moet je dan het aantal jaren nemen dat die rekening bij die bank bestaat? Dus 20 jaar = 20 x die kost ?
En er staan ook banken tussen die gewoon een vast bedrag aanrekenen, is dat dan ongeacht het aantal rekeningen en het aantal jaren?
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Volgens mij is het gewoon per jaar dat het overlijdensdossier open blijft staan.
Als je alles dus op één jaar kan afronden wordt het dus een eenmalige bijdrage. Is het een complex dossier waarbij families niet overeen komen en de verdeling jaren aansleept wordt volgens mij dit bedrag jaarlijks opnieuw aangerekend.
Als je alles dus op één jaar kan afronden wordt het dus een eenmalige bijdrage. Is het een complex dossier waarbij families niet overeen komen en de verdeling jaren aansleept wordt volgens mij dit bedrag jaarlijks opnieuw aangerekend.
Volgens mij : als er niet 'per jaar' staat, is het een vast bedrag, ongeacht het aantal jaar dat het overlijdensdossier open blijft staan.