Centenkliever wordt moderator op het forum
Centenkliever wordt moderator op het forum
Hallo iedereen,
Vanaf vandaag krijgt Centenkliever de status van moderator op het forum. Sinds het kaupthing dossier is het aantal berichten dat jullie plaatsen opnieuw spectaculair toegenomen. We zijn dan ook heel blij dat centenkliever ons komt vervoegen.
Zie je iets dat niet door de beugel kan, mag je altijd een persoonlijk berichtje sturen naar centenkliever, Vaganzza of naar mij, of een mailtje sturen naar info at spaargids punt be.
Het spaargids team wenst centenkliever welkom en veel succes in zijn nieuwe rol.
Groetjes,
K. De Paepe
Webmaster & oprichter spaargids.be
Vanaf vandaag krijgt Centenkliever de status van moderator op het forum. Sinds het kaupthing dossier is het aantal berichten dat jullie plaatsen opnieuw spectaculair toegenomen. We zijn dan ook heel blij dat centenkliever ons komt vervoegen.
Zie je iets dat niet door de beugel kan, mag je altijd een persoonlijk berichtje sturen naar centenkliever, Vaganzza of naar mij, of een mailtje sturen naar info at spaargids punt be.
Het spaargids team wenst centenkliever welkom en veel succes in zijn nieuwe rol.
Groetjes,
K. De Paepe
Webmaster & oprichter spaargids.be
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- centenkliever
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Centenkliever wordt moderator op het forum
Een forum bestaat bij de gratie van haar leden.
Binnenkort zijn we met meer dan 2000. Ik ben één van die velen en wil de webmaster bedanken voor het geschonken vertrouwen.
Centenkliever zal niet te streng zijn, maar wel rechtvaardig!
Het is en blijft een geweldig forum.
Binnenkort zijn we met meer dan 2000. Ik ben één van die velen en wil de webmaster bedanken voor het geschonken vertrouwen.
Centenkliever zal niet te streng zijn, maar wel rechtvaardig!
Het is en blijft een geweldig forum.
van mij ook een dikke proficiat, Centenkliever !
Een collega bij zie 
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
een dikke kus of de vijf aan jou de keus,
proficiat centencliever
proficiat centencliever
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
'n dikke proficiat Centenkliever !!! 
'n Extra steun zal Vaganzza deugd doen in deze woelige tijden.
'n Extra steun zal Vaganzza deugd doen in deze woelige tijden.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
:)Fantastisch. Ik denk dat het inderdaad een hele klus is om dit forum nog in goede banen te leiden!
Hopelijk gebeuren er geen nieuwe (bijna)rampen meer zoals met KB om nieuwe forumgangers te verwelkomen!
Hopelijk gebeuren er geen nieuwe (bijna)rampen meer zoals met KB om nieuwe forumgangers te verwelkomen!
-
pol
Ja, het wordt een mooie site voor de kleine spaarder en extra "personeel" kunnen we best gebruiken. Doe uw best Centenkliever....en wij doen de rest 
Proficiat. Naar mijn bescheiden mening heb je dat alvast wel verdiend.