Goud kopen ihet VK vs Brits Pond
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Goud kopen ihet VK vs Brits Pond
Iemand tips over de aankoop van goud in het Verenigd Koninkrijk door de forse daling van het Brits pond
https://www.gold.co.uk/gold-bars/

https://www.gold.co.uk/gold-bars/
Re: Goud kopen ihet VK vs Brits Pond
Voor het product waar ik ervaring mee heb, vind ik hun prijzen alvast niet competitief.
1 maple leaf: £ 1,103.
Volgens Oanda z'n convertor geeft dat vandaag: € 1.224,14
Op de site van TOV-Hazel in Nederland koop ik deze maple leaf vandaag aan € 1.180,01
=> In Holland ben je 44 € goedkoper af.
1 maple leaf: £ 1,103.
Volgens Oanda z'n convertor geeft dat vandaag: € 1.224,14
Op de site van TOV-Hazel in Nederland koop ik deze maple leaf vandaag aan € 1.180,01
=> In Holland ben je 44 € goedkoper af.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
GBP zakt => goudprijs gaat in GBP naar omhoog (als alles voor de rest gelijk blijft)
Die arbitrage die je hoopt toe te passen lukt dus niet.
Die arbitrage die je hoopt toe te passen lukt dus niet.
Maar met de USD klopt zo'n arbitrage wel. Goud wordt nog steeds wereldwijd in USD betaald. Als je gokt op een hogere USD en een hogere goudprijs, dan weet je wat te doen.
@ Fakkel,
Is TOV-Hazel in NL zo goedkoop? Er zijn er imo nog goedkopere, ook in België. Niet dat ik daar klant ben, maar ik hoor wel 'namen' vallen.
@ Fakkel,
Is TOV-Hazel in NL zo goedkoop? Er zijn er imo nog goedkopere, ook in België. Niet dat ik daar klant ben, maar ik hoor wel 'namen' vallen.
Geen idee, Pisa.
Ik heb maar 1 keer een heel beperkte hoeveelheid Maple gekocht, en dat was toen via hen. Daarom dat ik daar naar teruggrijp.
Ik heb maar 1 keer een heel beperkte hoeveelheid Maple gekocht, en dat was toen via hen. Daarom dat ik daar naar teruggrijp.