Annulatieverzekering en pechbijstand
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
Annulatieverzekering en pechbijstand
Ben momenteel mijn verzekeringen in orde aan het stellen.
Nu vroeg ik me af of het voordeligst is om mijn annulatieverzekering via een betalende kredietkaart te nemen of gewoon bij een maatschappij à la Touring? Ik weet dat de voorwaarden sterk verschillen, maar heb deze nog niet gedetailleerd bekeken.
Hierbij aansluitend: neem ik de pechbijstand voor mijn auto beter binnen mijn polis BA, of ook apart bij bvb bovenstaande maatschappij?
Nu vroeg ik me af of het voordeligst is om mijn annulatieverzekering via een betalende kredietkaart te nemen of gewoon bij een maatschappij à la Touring? Ik weet dat de voorwaarden sterk verschillen, maar heb deze nog niet gedetailleerd bekeken.
Hierbij aansluitend: neem ik de pechbijstand voor mijn auto beter binnen mijn polis BA, of ook apart bij bvb bovenstaande maatschappij?
Re: Annulatieverzekering en pechbijstand
[quote="YOMANU"]Ben momenteel mijn verzekeringen in orde aan het stellen.
Annulatie verzekering is afhankelijk van welke kaart bij wie verschil tussen banken is zo al iets.
bvb bedrag geboekte reis , betaling met card of niet , of via een betaalmiddel uitgevende bank.
Pechbijstand in principe het goedkoopst bij bij uwe ba verzekeraar of via uwe auto dealer.
Informeer steeds wat wel en niet gedekt.
Als vb Hyundai auto + aanhanger ( aller hande ) gratis tijdens waarborg periode (40 € na waarborg periode en jaarlijks of meer onderhoud bij dealer)
bvb Subaru alleen de auto. ( tijdens waarborg) erna ?
Een simpele vraag een iets ingewikkelder antwoord.
Annulatie verzekering is afhankelijk van welke kaart bij wie verschil tussen banken is zo al iets.
bvb bedrag geboekte reis , betaling met card of niet , of via een betaalmiddel uitgevende bank.
Pechbijstand in principe het goedkoopst bij bij uwe ba verzekeraar of via uwe auto dealer.
Informeer steeds wat wel en niet gedekt.
Als vb Hyundai auto + aanhanger ( aller hande ) gratis tijdens waarborg periode (40 € na waarborg periode en jaarlijks of meer onderhoud bij dealer)
bvb Subaru alleen de auto. ( tijdens waarborg) erna ?
Een simpele vraag een iets ingewikkelder antwoord.
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Annulatieverzekering en pechbijstand
Veel hangt ook af van hoeveel u op reis gaat, naar waar, hoeveel de reizen kosten.
Idem auto, is dit enkel belgie of heel europa. Vervangauto of niet ? ...
Is moeilijk om een antwoord te geven op uw vraag.
Ik heb ooit de algemene voorwaarden gelezen van de visa van mijn ouders en de annuleringsverzekering die er in zat was wel ok.
Idem auto, is dit enkel belgie of heel europa. Vervangauto of niet ? ...
Is moeilijk om een antwoord te geven op uw vraag.
Ik heb ooit de algemene voorwaarden gelezen van de visa van mijn ouders en de annuleringsverzekering die er in zat was wel ok.