Rabobank.be login on bereikbaar
Rabobank.be login on bereikbaar
Misschien een beetje ongeduldig maar toch verontrustend.
Ik probeer sinds 14.00 u naar mijn rekeningen op http://www.rabobank.be/nl/includes/?type=login te gaan, maar kom telkens op een sorry pagina .. op een zaterdagmiddag niet aan je rekeningen kunnen is wel vrij ambetant maar ook verontrustend.
Eerst stond er vermeld dat de onderhoudstaken tot 16.00 zouden duren en nu (16.20) is het al 17.00 .. gaan ze dit telkens met een paar uur verlengen .. of is er iets ergers aan de hand en maken we hetzelfde mee als de Kaupting klanten ?
Kan men dit soort activiteiten niet ergens in de nacht doen (tussen 3 en 4 bv) zodat de klanten er geen last van hebben en het vertrouwen niet geschonden.
In tijde van financiële crisis is dit echt geen vertrouwenwekkend signaal.
Ik spaar bijgevolg deze maand dus op een andere online bank (met gelijkaardige rentes en voorwaarde)
shit
Ik probeer sinds 14.00 u naar mijn rekeningen op http://www.rabobank.be/nl/includes/?type=login te gaan, maar kom telkens op een sorry pagina .. op een zaterdagmiddag niet aan je rekeningen kunnen is wel vrij ambetant maar ook verontrustend.
Eerst stond er vermeld dat de onderhoudstaken tot 16.00 zouden duren en nu (16.20) is het al 17.00 .. gaan ze dit telkens met een paar uur verlengen .. of is er iets ergers aan de hand en maken we hetzelfde mee als de Kaupting klanten ?
Kan men dit soort activiteiten niet ergens in de nacht doen (tussen 3 en 4 bv) zodat de klanten er geen last van hebben en het vertrouwen niet geschonden.
In tijde van financiële crisis is dit echt geen vertrouwenwekkend signaal.
Ik spaar bijgevolg deze maand dus op een andere online bank (met gelijkaardige rentes en voorwaarde)
shit
Laatst gewijzigd door PGe op 29 november 2008, 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Rabobank.be login on bereikbaar
Elke bank doet op tijd en stond onderhoudswerken. Bij dexia heb ik regelmatig dat ik in het weekend de historiek niet kan zijn van mijn rekeningen. Maar ik kan wel inloggen.
Verrichtingen die je op zaterdag invoert gaan toch maar maandag van de rekening, dus of je het de zaterdag of zondag invoert maakt geen verschil.
Zolang het niet overdag op een weekdag is, zie ik helemaal geen probleem eigenlijk.
Verrichtingen die je op zaterdag invoert gaan toch maar maandag van de rekening, dus of je het de zaterdag of zondag invoert maakt geen verschil.
Zolang het niet overdag op een weekdag is, zie ik helemaal geen probleem eigenlijk.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ondertussen zijn ze eindelijk terug on-line (17.15).. als je zit te wachten om je rekeningen te raadplegen, is 3 u wel erg lang.
Maar ik ga akkoord dat je dit bij elke online bank wel eens zal tegenkomen.
Een zaterdagnamiddag lijkt me hoe dan ook geen optimaal moment.
In elke omgeving waar er onderhoudswerken worden uitgevoerd doet men dit op een moment dat het zo min mogelijk stoort .. voor een online bank zou ik dat dus zeker niet overdag doen. Tenzij dat het dringend is (een veiligheids geval bv) maar dan blijft het verontrussend.
PGe
Maar ik ga akkoord dat je dit bij elke online bank wel eens zal tegenkomen.
Een zaterdagnamiddag lijkt me hoe dan ook geen optimaal moment.
In elke omgeving waar er onderhoudswerken worden uitgevoerd doet men dit op een moment dat het zo min mogelijk stoort .. voor een online bank zou ik dat dus zeker niet overdag doen. Tenzij dat het dringend is (een veiligheids geval bv) maar dan blijft het verontrussend.
PGe
Bart, volkomen met u eens en als het "onderhoudswerkzaamheden " zijn die langdurig zijn, dan kan moet men die ook wel overdag doen.BartVW schreef: Elke bank doet op tijd en stond onderhoudswerken. Bij dexia heb ik regelmatig dat ik in het weekend de historiek niet kan zijn van mijn rekeningen. Maar ik kan wel inloggen.
Mogelijk heb ik de reden van de onderhoudswerkzaamheden ontdekt ........... men heeft de website nu aangepast om internationale overschrijvingen te kunnen doen.
- Rabobank.be
- Woordvoerder

- Contacteer:
Als bank moeten wij uiteraard op bepaalde tijdstippen onderhouds- of aanpassingswerken doen. Daarbij wordt alles in het werk gesteld om haalbaarheid te koppelen aan een zo laag mogelijk impact voor onze klanten.PGe schreef: Misschien een beetje ongeduldig maar toch verontrustend.
Om zo weinig mogelijk verontruste klanten te hebben, hebben wij dan ook op de login pagina aangegeven dat het om onderhoudswerken ging. Daarnaast hebben wij het verwachtte einduur erbij gezet. Spijtig genoeg zijn de werken 1u15min uitgelopen en deze vertraging werd niet aangepast op het login scherm. Onze excuses hiervoor.
Ter verdediging wil ik wel aanhalen dat wij steeds heel veel aandacht schenken aan een maximale uptime. Dit werd trouwens recent nog bevestigd in dit artikel op ZDnet. Daarnaast ging het hier ook om een grote ingreep waarbij heel wat functionaliteit werd toegevoegd (zoals onder andere internationale overschrijvingen) Deze week gaat er nog een nieuwsbrief buiten waarin een aantal van die nieuwe functies worden besproken.
wel 't is nu een woensdag avond ...
Aangezien Rabobank voor mij enkel een spaarrekening is ga ik er dus niet elke dag naar kijken.
En wat blijkt als ik de volgende keer (dus na 3 weken) nog eens wil aan loggen ? .. weer diezelfde verdomde sorry pagina.
De Uptime van Rabobank is dus op zijn minst onvoorspelbaar... dit geeft me dus echt een onzeker gevoel waardoor ik dus niet geneigd ben hoge bedragen naar die rekening over te schrijven.
Bij Dexia heb ik dit dus bijna nooit voor en daar log ik nochtans veel regelmatiger in, maar daar heb je natuurlijk momenteel vanwege andere redenen een eerder onzeker/onveil gevoel...
curieus hoe lang Rabobank nu weer onbereikbaar zal zijn
Aangezien Rabobank voor mij enkel een spaarrekening is ga ik er dus niet elke dag naar kijken.
En wat blijkt als ik de volgende keer (dus na 3 weken) nog eens wil aan loggen ? .. weer diezelfde verdomde sorry pagina.
De Uptime van Rabobank is dus op zijn minst onvoorspelbaar... dit geeft me dus echt een onzeker gevoel waardoor ik dus niet geneigd ben hoge bedragen naar die rekening over te schrijven.
Bij Dexia heb ik dit dus bijna nooit voor en daar log ik nochtans veel regelmatiger in, maar daar heb je natuurlijk momenteel vanwege andere redenen een eerder onzeker/onveil gevoel...
Ik geraak nu toch gewoon ingelogd hoor...
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Kijk elke dag op rabobank om te zien of mijn geld van kaupthing van het garantiefonds is gestort, en heb daar geen probleem met rabobank om in teloggen.
- Rabobank.be
- Woordvoerder

- Contacteer:
PGe schreef: wel 't is nu een woensdag avond ...
Onze secured site is sinds de geplande werkzaamheden op 29/11 niet meer offline geweest. Woensdagavond moest deze dus zeker beschikbaar zijn geweest.
Waarschijnlijk is de oorzaak van het feit dat u de 'sorry' pagina te zien kreeg een slechte refresh van uw browser die de pagina van enkele weken geleden terug uit de cache opviste en u nu toonde terwijl uw rekeningen eigenlijk perfect bereikbaar waren.
U kan dit vermijden door op regelmatige tijdstippen via uw "internet opties" (tabblad "algemeen") uw 'tijdelijke internet bestanden' te verwijderen, de pagina te refreshen of de automatische hernieuwing van de pagina in te stellen op 'bij elk bezoek aan de pagina'. Zo vermijdt u dat u oude pagina's uit uw browsergeheugen te zien krijgt, evenals oude banners.
op iets van drie jaar tijd heb ik 1 keer problemen gehad met inloggen bij Rabobank (kleine maand geleden), terwijl ik bij dexia toch wel 10 keren of meer problemen gehad heb laatste jaren. En ik check beide rekeningen even vaak. Teller van Argenta staat ook al op 1, maar daar zit ik nog maar 2 maand bij
.