Livenation Entertainment
TIP
Livenation Entertainment
Live Nation bedient 550 miljoen fans, 's werelds grootste concertorganisator en ticketverkoper, legde meer dan behoorlijke cijfers neer. De nettowinst verdubbelde. De omzet lag met 2,82 miljard dollar ver oven de prognose van 2,37 miljard. Volgens Live Nation zal het dit jaar 550 miljoen fans naar een live concert kunnen sturen.
Bron: de tijd
Wist eigenlijk niet dat Livenation beurs genoteerd was.
Anderzijds verschiet ik er niet van dat het aandeel het goed doet, gezien de vele festivals en concerten en vooral hun succes.
Heeft iemand dit aandeel in portefeuille of aan het volgen?
Bron: de tijd
Wist eigenlijk niet dat Livenation beurs genoteerd was.
Anderzijds verschiet ik er niet van dat het aandeel het goed doet, gezien de vele festivals en concerten en vooral hun succes.
Heeft iemand dit aandeel in portefeuille of aan het volgen?
Re: Livenation Entertainment
Ik ben die ook volgen geweest na heel wat leesvoer dat ze in 2015 hun omzet verdubbeld hadden. Bij verder zoeken kwam ik echter op ander nieuws uit dat ze hun eigen tickets voor zelf georganiseerde events voor 4-5X de prijs verkopen.
Buiten het feit dat ik deze praktijken afkeur en zeker mijn geld er niet in steek zijn er meer en meer gerechtelijke instanties dit aan het onderzoeken (niet alleen hun) en worden de regels strenger en strenger om dit "legaal" misbruik tegen te gaan.
Ik vermoed dus dat hun groei niet gaat blijven.
Buiten het feit dat ik deze praktijken afkeur en zeker mijn geld er niet in steek zijn er meer en meer gerechtelijke instanties dit aan het onderzoeken (niet alleen hun) en worden de regels strenger en strenger om dit "legaal" misbruik tegen te gaan.
Ik vermoed dus dat hun groei niet gaat blijven.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.