Beleggen in obligatie - vreemde munten
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Beleggen in obligatie - vreemde munten
Hallo,
Welke van volgende vreemde munten voor belegging in obligaties zijn momenteel best geschikt : NOK - SEK - USD - TRY ?
Dank voor een kort advies,
JLD
Welke van volgende vreemde munten voor belegging in obligaties zijn momenteel best geschikt : NOK - SEK - USD - TRY ?
Dank voor een kort advies,
JLD
Re: Beleggen in obligatie - vreemde munten
Ik zou de USD kiezen. Munt staat nu rond de 1,2. Kan beide kanten op: 1,12 of 1,28. Je bekijkt het best op langere termijn. Ik heb een bedrag dat in USD wordt belegd, bij hoge stand van de USD durf ik eens een deel omzetten naar euro en bij een lage stand koop ik er dan weer bij. In USD vind je nog obligaties zat met een jaarlijks rendement van +4%. Just my 2 cents.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Beste Pukkie,
Dank voor je advies!
mvg,
JLD
Dank voor je advies!
mvg,
JLD
Pukkie vat de situatie voor de USD heel mooi samen. Op langere termijn een goed idee om wat USD aan te houden.
Van SEK en TRY zou ik afblijven, maar NOK vind ik wel leuk als je naar de huidige aankoopkoers kijkt en als je de rente in EUR ziet.
Succes met je eerste aankopen van 2018!
Van SEK en TRY zou ik afblijven, maar NOK vind ik wel leuk als je naar de huidige aankoopkoers kijkt en als je de rente in EUR ziet.
Succes met je eerste aankopen van 2018!
En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)
Fidinda,
Dank voor je reactie !
Dank voor je reactie !