Rabobank.be verlaagt zijn basisrente naar 3,75%
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Rabobank.be verlaagt zijn basisrente naar 3,75%
Brief ABN-AMROwrpint schreef: ABN Amro zit ook nog netjes aan 4,25+0,01% (voor zolang het duurt natuurlijk).
Geachte Cliënt,
Wij wensen u te informeren dat onze basisrente vanaf 1 januari 2009
zal aangepast worden naar 3,75% op jaarbasis voor alle bedragen onder
500.000 euro. Vanaf het bedrag van 500.000 euro hanteren wij een
basisrente van 3.25% op jaarbasis. De getrouwheidspremie van 0,01% op
jaarbasis blijft onveranderd.
Mocht u nog vragen hebben, aarzelt u dan niet om ons te contacteren.
Met vriendelijke groet,
Dominique Tassent
Directeur ABN AMRO DirectInvest
wrpint schreef:ABN Amro zit ook nog netjes aan 4,25+0,01% (voor zolang het duurt natuurlijk). Aangezien ik momenteel o.a. klant ben bij zowel Rabo als ABN, denk ik dat ik een grote smak geld ga overplaatsen naar ABN (daar staat nu het minst). Elke week dat ABN de 4,25 aanhoudt is gewonnen. Bij DB heb ik voldoende staan aan 4,25+1,00. Ik vermoed wel dat ABN en DB die basisrente niet gaan volhouden tot april hoor. Misschien proberen ze de eindejaarspremies nog binnen te halen, maar ergens in januari verwacht ik een daling. Wel niet zo'n scherpe als Rabobank want de laatste maanden was Rabo sowieso niet meer het beste aanbod op de markt. Ik verwacht dat ABN en vooral DB toch nog ergens een verschil willen maken met Rabobank. Tijd brengt raad...Ranter schreef: Momenteel staat er zo'n 35k bij Rabo.be (bij argenta, DB en ene ijslandse bankstaat mijn andere centen verdeeld)
Aangezien Rabo's rente tegenwoordig sneller dan een vallende ster naar beneden duikt (en nogmaals vanaf 01/01/2009), vroeg ik mij af of het nog interessant zou zijn om die 35K nog voor minstens 3 maand naar bv Deutsche Bank te verhuizen. Volgens de calculator zou me dit in de laatste gunstige spaarrekeningtijden zo'n 130euro opleveren. Uiteraard kan dit enkel als DB alles laat zoals het is tot 1/04/2009.
Eigenlijk was ik van plan niet meer te veranderen tot dat alles na 1 april 2009 terug wat op zijn poten staat en er duidelijk zal zijn wie het interessantste product aanbiedt...maar anderzijds lijkt 130euro me een laatste leuk cadeautje...
Wat denken jullie?
Nog iemand?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Wel Ranter, ik denk dat Reynders het zo transparant gemaakt heeft dat het voor iedereen zo klaar is als 'n klontje... en dat niemand het nog weet waar je best zit. En als je merkt het ergens anders beter zou geweest zijn je toch nog bij je beslissing zal blijven en dan enkel voor de premie. Ik denk dat het de doodsteek is van het spaarboekje. 

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!