MasterCard Gold - Verzekering
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
MasterCard Gold - Verzekering
Goeiemiddag allemaal.
Wij zijn vorige week overvallen op een afrit aan de kanten van Parijs, dit weekend was betaald met een MasterCard Gold. De mensen waaraan we geboekt hadden vragen of we de kosten kunnen recupereren van de Gold Verzekering.
Wij hadden toen betaald met die MasterCard gold maar deze is nu al maand terug binnen bij de bank, omgewisseld voor een witte. (1 jaar gratis kaar voor 29 jaar)
De banken zijn spijtig genoeg nu niet meer open.
Zullen we dit kunnen recupereren ? Kosten voor paspoort en rijbewijs?
Groetjes Ian
Wij zijn vorige week overvallen op een afrit aan de kanten van Parijs, dit weekend was betaald met een MasterCard Gold. De mensen waaraan we geboekt hadden vragen of we de kosten kunnen recupereren van de Gold Verzekering.
Wij hadden toen betaald met die MasterCard gold maar deze is nu al maand terug binnen bij de bank, omgewisseld voor een witte. (1 jaar gratis kaar voor 29 jaar)
De banken zijn spijtig genoeg nu niet meer open.
Zullen we dit kunnen recupereren ? Kosten voor paspoort en rijbewijs?
Groetjes Ian
Re: MasterCard Gold - Verzekering
Daar kan niemand een zinnig antwoord opgeven zonder de polisvoorwaarden te kennen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: MasterCard Gold - Verzekering
Welke kosten wens je te recuperen?
Als ik het goed voorheb, kan je soms, onder voorwaarden, je betalingen die je gedaan hebt via je kredietkaart recuperen.
Hier lijk je andere kosten op je kredietkaart verzekering te willen zetten....
Als ik het goed voorheb, kan je soms, onder voorwaarden, je betalingen die je gedaan hebt via je kredietkaart recuperen.
Hier lijk je andere kosten op je kredietkaart verzekering te willen zetten....
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.