Hoeveel geven op trouwfeest
Re: Hoeveel geven op trouwfeest
Wij stoppen er toch steeds ook een (trouw)kaartje bij of indien niet voorradig een adreskaartje bij zodat ze toch weten wat wij gegeven hebben.
- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
Wij storten het geld meestal een paar dagen op voorhand. De dag zelf geven we dan nog een kaartje. Cash geven, gebeurt dat nog zo vaak?
Bij open doen van elke omslag zal het trouwkoppel dan telkens denken.
" Amaai " , Had gedacht dat die toch meer zouden gegeven hebben ,gierigaards... of nog
amaai das veel,,, da had ik er nooit van verwacht.
Wat een onzin, je geeft toch geen trouwfeest om uw familie en vrienden te plunderen..
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Doe Uzelf wat eer aan. Trouwkoppels die het kunnen gebruiken geef ze wat lengte. Trouwkoppels waarvan de portemonnee al in orde is geef gewoontjes.
Port: 48% IWDA /8% CEMU /16% ZPRS/ 8% EMIM / 20% cash
We zitten bij besparingtips.
Doe een gewone witte envollope die je hebt ontvangen in uw brievenbus zorgvuldig open met een aardappelmes.
Stop er een goedkope witte serviet van op het werk in zodat ze toch dikte heeft en minder opvalt, plak ze dicht met plaklint.
Leg deze anonieme brief bij de hoop. Daarna is uw naam Haas.
Voila, goedkoper kunde niet zijn, en verteert alles wat ge kunt op dien trouw!
@ Crusty, als ze het niet breed hebben, moeten ze maar geen trouwfeest geven. Een goeie les in finaciën zal het hen wezen: niet spenderen wat je niet kan missen.
Doe een gewone witte envollope die je hebt ontvangen in uw brievenbus zorgvuldig open met een aardappelmes.
Stop er een goedkope witte serviet van op het werk in zodat ze toch dikte heeft en minder opvalt, plak ze dicht met plaklint.
@ Crusty, als ze het niet breed hebben, moeten ze maar geen trouwfeest geven. Een goeie les in finaciën zal het hen wezen: niet spenderen wat je niet kan missen.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Eéntje van horen zeggen uit de tijd toen er nog brieven verstuurd werden: op de brief die je verstuurt schrijf je als tegenadres de eigenlijke bestemmeling, wat je vooraan schrijft heeft geen belang. Je plakt geen postzegel en je post je brief.
Een paar dagen later zit de brief in de bus van het tegenadres wegens "onvoldoende gefrankeerd"...
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Als je dat doet krijgt hij de brief pas als hij de portkosten aan de fakteur betaald.CarpeNoctem schreef: ↑19 juni 2018, 20:36Eéntje van horen zeggen uit de tijd toen er nog brieven verstuurd werden: op de brief die je verstuurt schrijf je als tegenadres de eigenlijke bestemmeling, wat je vooraan schrijft heeft geen belang. Je plakt geen postzegel en je post je brief.
Een paar dagen later zit de brief in de bus van het tegenadres wegens "onvoldoende gefrankeerd"...
En kan ook nog zijn dat hij de brief kan ophalen in het postkantoor,en daar de portkosten betalen,anders krijgt hij de brief niet.
http://www.bipt.be/nl/consumenten/faq/6 ... ankeerd-is
Mmmm...Cydox schreef: ↑19 juni 2018, 20:04 We zitten bij besparingtips.
Port: 48% IWDA /8% CEMU /16% ZPRS/ 8% EMIM / 20% cash
Familie gaat dat tot €500
Wel al één keer serieus spijt van want echt een brol brol brol feest in ruil gekregen. Maar ok het blijft dan toch familie.
Vrienden afhankelijk van het feest €100 tot €150.
Daarmee bedoel ik dat ik geneigd zal zijn wat meer te geven als het een uitgebreid feest is.
Wat me veel meer geld kost zijn al die geboortes, dit jaar al 5 of 6 denk ik?
Wel al één keer serieus spijt van want echt een brol brol brol feest in ruil gekregen. Maar ok het blijft dan toch familie.
Vrienden afhankelijk van het feest €100 tot €150.
Daarmee bedoel ik dat ik geneigd zal zijn wat meer te geven als het een uitgebreid feest is.
Wat me veel meer geld kost zijn al die geboortes, dit jaar al 5 of 6 denk ik?
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash