Go zichtrekening Beobank
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
- Miss Moneypenny
- Full Member

- Contacteer:
Go zichtrekening Beobank
Hoi allen,
kan iemand mij zeggen welke het limietbedrag is om van een Beobank Go-zichtrekening naar een externe rekening over te schrijven ? ( en/of deze limiet kan omhoog getrokken worden ?
Mercikes
kan iemand mij zeggen welke het limietbedrag is om van een Beobank Go-zichtrekening naar een externe rekening over te schrijven ? ( en/of deze limiet kan omhoog getrokken worden ?
Mercikes
Re: Go zichtrekening Beobank
25.000 euro per dag.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Miss Moneypenny
- Full Member

- Contacteer:
@Yaris,
ehh, ik probeerde 1500€ over te schrijven naar een externe rekening en ik kreeg een foutmelding van "overschrijding limiet" ?
1500 ligt toch een eind onder de 25000 ?
ehh, ik probeerde 1500€ over te schrijven naar een externe rekening en ik kreeg een foutmelding van "overschrijding limiet" ?
1500 ligt toch een eind onder de 25000 ?
Voor de Go rekening
Artikel 61. Gebruikslimieten
De uitvoering van verrichtingen is beperkt tot het beschikbare bedrag op de rekening en tot
één of meer maximumbedragen per type verrichting en/of per periode vastgesteld door de
Bank en meegedeeld aan de Klant op de wijze die de Bank gepast acht. Deze limieten
kunnen variëren naargelang het gekozen Betaalinstrument en zijn veiligheidskenmerken.
Binnen de limieten meegedeeld door de Bank, kan de Klant de gebruikslimieten van het
Betaalinstrument wijzigen via een schriftelijk verzoek aan de Klantendienst.
Voor de gewone zichtrekening is het 25.000 per dag.
Artikel 61. Gebruikslimieten
De uitvoering van verrichtingen is beperkt tot het beschikbare bedrag op de rekening en tot
één of meer maximumbedragen per type verrichting en/of per periode vastgesteld door de
Bank en meegedeeld aan de Klant op de wijze die de Bank gepast acht. Deze limieten
kunnen variëren naargelang het gekozen Betaalinstrument en zijn veiligheidskenmerken.
Binnen de limieten meegedeeld door de Bank, kan de Klant de gebruikslimieten van het
Betaalinstrument wijzigen via een schriftelijk verzoek aan de Klantendienst.
Voor de gewone zichtrekening is het 25.000 per dag.
- Miss Moneypenny
- Full Member

- Contacteer:
Tiens...raar... ik probeerde wel naar een externe spaarrekening over te boeken. Is dit mss de reden waarom dit niet lukt ?
Foutmelding : "overschrijding van dagelijkse limiet" ?
Of je naar een externe zichtrekening of spaarrekening overschrijft maakt geen verschil. Misschien heb je een eigen limiet zoals ludo schrijft. Maar als je al geen 1.500 euro kunt overschrijven ligt die limiet wel heel erg laag.
Via je computer of met je gsm (iPhone) ??Miss Moneypenny schreef: ↑4 augustus 2018, 15:03 Tiens...raar... ik probeerde wel naar een externe spaarrekening over te boeken. Is dit mss de reden waarom dit niet lukt ?
- Miss Moneypenny
- Full Member

- Contacteer:
via de computer...de rekening is onlangs pas geopend ; ik heb wss niet zo goed opgelet wanneer het over de limieten ging
Zou ook kunnen dat Beo bank niet toestaat om van Uw zichtrekening op iemand anders rechtstreeks geld op zijn spaarrekening te storten, maar dat het ook op een zichtrekening moet. En van een spaarrekening ook eerst via je eigen zichtrekening
Heb al gelezen dat sommige banken dat niet toestaan, om welke reden dan ook.
Heb al gelezen dat sommige banken dat niet toestaan, om welke reden dan ook.
Laatst gewijzigd door ludo op 4 augustus 2018, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- Miss Moneypenny
- Full Member

- Contacteer:
ok ik zal maandag eens informeren in het kantoor
Mercikes aan allen
Mercikes aan allen
Geld toevertrouwen aan een bank op een eigen rekening, NO PROBLEM,
je geld terug krijgen, maken ze allerlei regeltjes... zgz, ter bescherming van de klant waarschijnlijk...Pfffffff
Banken " noodzakelijk kwaad "
je geld terug krijgen, maken ze allerlei regeltjes... zgz, ter bescherming van de klant waarschijnlijk...Pfffffff
Banken " noodzakelijk kwaad "