Probleem met bankuittreksels
Probleem met bankuittreksels
Beste Rabobank admin,
Ik probeerde zopas mijn uittreksels voor 2008 op te vragen om in pdf te stockeren op mijn pc. Ik kies "uittreksels op datum" en geef in 01-01-2008 tot 31-12-2008
Het eerste uittreksel dat ik dan krijg is een uittreksel van 31-12-2007. Als ik dat zo voor alle jaren terug overloop is dit altijd het geval.
Ik krijg altijd in de pdf eerst het laatste uittreksel van het jaar ervoor.
Als ik dan vraag van 02-01-2008 krijg ik ook nog steeds het uittreksel van 31-12-2007 te zien. Nogthans staat er op het volgende scherm:
Datum van het eerste uittreksel: 02-01-2008
Datum van het laatste uittreksel: 31-12-2008
Ik probeerde zopas mijn uittreksels voor 2008 op te vragen om in pdf te stockeren op mijn pc. Ik kies "uittreksels op datum" en geef in 01-01-2008 tot 31-12-2008
Het eerste uittreksel dat ik dan krijg is een uittreksel van 31-12-2007. Als ik dat zo voor alle jaren terug overloop is dit altijd het geval.
Ik krijg altijd in de pdf eerst het laatste uittreksel van het jaar ervoor.
Als ik dan vraag van 02-01-2008 krijg ik ook nog steeds het uittreksel van 31-12-2007 te zien. Nogthans staat er op het volgende scherm:
Datum van het eerste uittreksel: 02-01-2008
Datum van het laatste uittreksel: 31-12-2008
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: Probleem met bankuittreksels
Een rekeninguittreksel bij Rabobank.be wordt altijd aangemaakt op de eerstvolgende werkdag, volgend op de dag van de verrichting. De uitbetaling van intresten gebeurt bij ons altijd op 31/12 's avonds, met valuta 01/01. De eerstvolgende werkdag na 31/12 is meestal 02/01 (tenzij dit een weekend dag is) waardoor een uittreksel "van 02/01" eigenlijk de verrichtingen van 31/12 nog weergeeft.
Het lijkt niet altijd even logisch, maar is niet zo moeilijk te omzeilen met bovenstaande kennis. U kan uiteraard via Adobe Reader ook vrij gemakkelijk selecteren welke uittreksels u wel en niet wenst af te drukken.
Het lijkt niet altijd even logisch, maar is niet zo moeilijk te omzeilen met bovenstaande kennis. U kan uiteraard via Adobe Reader ook vrij gemakkelijk selecteren welke uittreksels u wel en niet wenst af te drukken.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Rabobank.be schreef: Een rekeninguittreksel bij Rabobank.be wordt altijd aangemaakt op de eerstvolgende werkdag, volgend op de dag van de verrichting. De uitbetaling van intresten gebeurt bij ons altijd op 31/12 's avonds, met valuta 01/01. De eerstvolgende werkdag na 31/12 is meestal 02/01 (tenzij dit een weekend dag is) waardoor een uittreksel "van 02/01" eigenlijk de verrichtingen van 31/12 nog weergeeft.
Zijn de PDF-afdrukken van Rabo Internet Bankieren volledig rechtsgelding?
Want bij Fortis bijvoorbeeld zijn uittreksels van de internet spaarrekening enkel rechtsgeldig als ze afgedrukt zijn aan de self-automaten, niet als ze online afgedrukt zijn.
Goeie vraag!
Ik dacht dat ook online uitreksels rechtsgeldig waren.
Ik dacht dat ook online uitreksels rechtsgeldig waren.
denk ik ook lila, want als je bij fortis online rekeninguitreksels afdrukt
kan je ze niet meer uit de bankautomaat halen
kan je ze niet meer uit de bankautomaat halen
bij Argenta zijn de aftreksels van minimale kwaliteit, met word maak je ze zo na. Ze weigeren om er een logo op te zetten. Waarschijnlijk met het oog op de toekomst, als ze failliet gaan, kan je haast niets meer bewijzen.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
De rekeninguittreksels die u online zelf kan afdrukken via Rabobank.be hebben exact dezelfde juridische bewijskracht als de rekeninguittreksels die door een bank zelf worden afgedrukt en opgestuurd.
Bedankt rabo.
Klaar en duidelijk!!
Klaar en duidelijk!!