Geen SMS code van Medirect
TIP
Geen SMS code van Medirect
Nog iemand problemen om in te loggen bij Medirect? Ik krijg geen SMS code terug. Al een half uurtje aan het proberen ondertussen.
Re: Geen SMS code van Medirect
krijg ook geen sms
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik krijg ook geen SMS code ??
Ik zou toch maar een toontje lager zingen. Het is niet omdat 'mijn kapitaal' verliest, dat je iedereen naar de verdomhoek moet niezen!
@NTO ik zie niet goed wat uw opmerking in deze thread komt doen, er zijn er genoeg andere waar je jou opmerking kan posten.
Hier ook geen sms.
Zal minstens plat liggen tot morgen 9 uur
Zal minstens plat liggen tot morgen 9 uur
Ik kan met gemak inloggen. Direct een sms ontvangen.
De gedupeerden van MijnKapitaal kunnen geen klacht neerleggen tegen MijnKapitaal, maar kunnen dat wel doen tegen MeDirect omdat MeDirect de modelportefeuilles van een aantal "vrijwilligers" gebruikt en dit verkoopt aan hun klanten.
Als die gedupeerden een klacht neerleggen bij de FSMA, heeft MeDirect geen poot om op te staan.
Als MeDirect ten gevolge daarvan hun licentie verliest, en ze hun bank mogen sluiten in België, en je als gevolg daarvan een tijdje niet meer kunt inloggen, tot de juridische kant van de zaak uitgeklaard is (zie bvb Kaupthing bank in het verleden: eerst was de internet-toegang geblokkeerd en pas daarna werd gecommuniceerd), dan ga je wel begrijpen waarom ik deze opmerking hier maak.
Je citeert mij verkeerd en je doet dit bewust: je kiest er 2 zinnen uit, zet die in de verkeerde volgorde, om mij totaal verkeerde zaken in de mond te leggen.
Als dit je enige argument is tegen mijn bericht ga ik er vanuit dat je geen inhoudelijke argumenten hebt, en je dan maar probeert te redden met deze niet zo correcte manier

Ik krijg nog altijd geen sms (hier gaat deze thread over!!!).
Maar kan het toch niet laten te moeten opmerken dat de 'Mijn kapitaal' bashing ongekende hoogtes kent op dit forum (terecht of niet, who knows). Ongezonde situatie die volgens mij gerust door de moderator zou mogen aangepakt worden teneinde dit forum niet te verzieken.
Maar kan het toch niet laten te moeten opmerken dat de 'Mijn kapitaal' bashing ongekende hoogtes kent op dit forum (terecht of niet, who knows). Ongezonde situatie die volgens mij gerust door de moderator zou mogen aangepakt worden teneinde dit forum niet te verzieken.
Vind ook wel dat moderators mogen beginnen ingrijpen want bij ieder topic moet men mijnkapitaal beginnen afbreken.eddyl schreef: ↑27 januari 2019, 20:01 Ik krijg nog altijd geen sms (hier gaat deze thread over!!!).
Indien het dat niet is krijgen we de discussie tussen fondsen en etfs voor de 100ste keer.
Dit forum is enorm in niveau gedaald. Hier vroeger veel opgestoken van de vele discussies. Nu wil men enkel nog hun eigen gelijk halen en het liefst in zoveel mogelijk topics.
Sorry zelf off-topic. Ik kon deze namiddag ook niet inloggen. (Ps ik heb de mixer niet)
Laatst gewijzigd door Jarexx op 28 januari 2019, 08:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Portefeuille: IWDA, cash
Sms lukt inderdaad niet, maar opbel functie wel.
Werkt terug nu, duurt wel enkele minuten voor de sms erdoor komt.