Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Lenen Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Haalbare lening?

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
13 berichten • Pagina 1 van 1
TIP
Gebruik de spaargids tools rentevoeten vergelijken - Lening simuleren - Lening delen
SofieV
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer SofieV
Verstuur privébericht

Haalbare lening?

• Citeer

Bericht door SofieV » 5 juni 2019, 12:46

Beste spaargidsers,

Ik had graag jullie advies in verband met de haalbaarheid van een hypothecaire lening.

Situatie: koppel, wonen allebei nog thuis, netto maandelijks inkomen rond de 3600 euro en eigen inbreng voor de lening van 80.000 euro. Huis gezien van 348.000 euro (dit is wat ze er effectief voor vragen).

Met alle kosten (registratie, notariskosten, hypotheekkosten, administratie) kom ik op 378.000 euro. Bij finotheker komen ze echter op een bedrag van 395.000 euro. Is dit realistischer?

In mijn berekening zouden we dus rond de 300.000 euro moeten lenen. Het huis zelf komt pas vrij tegen 2020, dus kunnen we naast de lening nog een half jaar sparen voor meubels (het essentiële hebben we al).

Bij finotheker stellen ze een maandelijks afbetalen van tussen 1400-1500 euro voor gedurende 20 jaar, 1150-1250 euro voor gedurende 25 jaar. Liefst zouden we wel op 20 jaar afbetalen. We zouden dan rond de 2100-2200 euro per maand over houden voor van te leven. Deze afbetaling is wel hoger dan het advies om 30% van je inkomen uit te geven aan een lening.

Is dit haalbaar volgens jullie? Of kunnen we beter op zoek gaan naar iets kleiners? Huren is ook een optie maar we vinden een huis een betere investering.

Alvast bedankt!

lietchi
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer lietchi
Verstuur privébericht

Re: Haalbare lening?

• Citeer

Bericht door lietchi » 5 juni 2019, 13:22

Enkele bedenkingen, waar je iets of niets kan van aantrekken:
- ik vind het 'riskant' om direct samen en huis te kopen zonder eerst te hebben samengewoond
- ik vind het een stevige afbetaling voor jullie inkomen. M'n vriend en ik betalen 1500 per maand, maar wij verdienden 4400 per maand bij het afsluiten van de lening. Toegegeven, we geven redelijk wat geld uit aan reizen, maar anderzijds hebben we geen kinderen en ook geen intentie om kinderen te hebben. Ik weet niet of jullie zuinig zijn of niet, maar als jullie kinderen willen moet hier ook de nodige financiële marge voor voorzien worden (de kost van de kinderen zelf en ook eventueel inkomstenverlies als een van jullie deeltijds wil gaan werken naar de toekomst toe).
- welke rentevoet bij Finotheker? Doe zeker een bankenronde om het beste tarief te verkrijgen (rente +ssv)

Geen idee welke berekening juist is trouwens, die van jou of die van Finotheker, zonder de berekeningen te zien. Ik had destijds hoeveelkostmijnhuis.be gebruikt, maar ik weet niet of deze up to date is met betrekking tot de aanpassing van de registratierechten.
Hou ook nog rekening met de kost van de SSV (zeker als je die in één keer betaalt) en de brandverzekering.

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 5 juni 2019, 13:24

Dat moet zeker haalbaar zijn.

Het bedrag van finotheker komt inderdaad realistischer over. Kosten die bij de aankoop komen zijn:
* Registratie rechten woning
* Inschrijving hypotheek
* Notaris ereloon

Als je 2000 € overhoudt om van de leven, denk ik wel dat je safe zit. Er zijn er velen die dat niet hebben.

Doe gewoon een bankenronde.

SofieV
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer SofieV
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door SofieV » 5 juni 2019, 14:12

lietchi schreef: ↑5 juni 2019, 13:22 Enkele bedenkingen, waar je iets of niets kan van aantrekken:
- ik vind het 'riskant' om direct samen en huis te kopen zonder eerst te hebben samengewoond
- ik vind het een stevige afbetaling voor jullie inkomen. M'n vriend en ik betalen 1500 per maand, maar wij verdienden 4400 per maand bij het afsluiten van de lening. Toegegeven, we geven redelijk wat geld uit aan reizen, maar anderzijds hebben we geen kinderen en ook geen intentie om kinderen te hebben. Ik weet niet of jullie zuinig zijn of niet, maar als jullie kinderen willen moet hier ook de nodige financiële marge voor voorzien worden (de kost van de kinderen zelf en ook eventueel inkomstenverlies als een van jullie deeltijds wil gaan werken naar de toekomst toe).
- welke rentevoet bij Finotheker? Doe zeker een bankenronde om het beste tarief te verkrijgen (rente +ssv)

Geen idee welke berekening juist is trouwens, die van jou of die van Finotheker, zonder de berekeningen te zien. Ik had destijds hoeveelkostmijnhuis.be gebruikt, maar ik weet niet of deze up to date is met betrekking tot de aanpassing van de registratierechten.
Hou ook nog rekening met de kost van de SSV (zeker als je die in één keer betaalt) en de brandverzekering.

Bedankt voor je mening! We hadden inderdaad ook andere sites geprobeerd, net zoals hoeveelkostmijnhuis, en deze gaf totale kost van 29.000 euro aan, dus ook wel een stuk onder het bedrag van finotheker. Ze gebruike wel het juiste tarief van 7% registratierechten, dus ik denk wel dat het up to date is.

We hebben geen intentie om kinderen te krijgen, en deeltijds werken is een optie als we ouder zijn, maar dan zou de lening al bijna/helemaal afbetaald zijn. Rentevoet is 1,73% bij finotheker. We zijn zeker van plan om een bankronde te doen, maar wouden ook is op dit forum naar ervaringen peilen.

MP1980
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer MP1980
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door MP1980 » 5 juni 2019, 14:18

Beste,

Wij hebben ongeveer hetzelfde geleend bij de bank misschien een 150 meer inkomen en 1 persoon maaltijdcheques voor 130 a 160 euro.( tel ik ook mee als loon )
Gaat prima hier al 2.5 jaar in ieder geval.

Leningen staan spotgoedkoop en huizen gaan er niet goedkoper op worden en de rentevoet kan vanaf nu echt niet meer overdreven goedkoper.

Tenzij ge u er zelf niet comfortabel door voelt natuurlijk
Wij nemen graag risico's andere mensen willen dit totaal niet of weinig.

Michel

SofieV
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer SofieV
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door SofieV » 5 juni 2019, 14:52

lietchi schreef: ↑5 juni 2019, 13:22 Enkele bedenkingen, waar je iets of niets kan van aantrekken:

Bedankt voor uw mening!

Rentevoet bij finotheker staat 1,73%. We hebben inderdaad ook hoeveelkostmijnhuis geraadpleegd, die gaf 29.000 euro aan kosten. Zelf heb ik het als volgt berekend:

900 hypotheekkosten
278 overschrijvingskosten
1330 administratiekosten
24360 registratierechten
348000 aankoop huis
3030 ereloon + btw

Het kan natuurlijk ook dat finotheker gelijkt heeft, maar daar zie ik nergens de berekening. Als dat zo is moeten we het wel opnieuw bekijken want dan moeten we meer van eigen inbreng voor de kosten voorzien en zouden we iets meer als 300.000 moeten lenen.

Om op de bemerkingen te antwoorden, we hebben geen intentie om kinderen te krijgen. Deeltijds werken is een optie, maar dit als we ouder zijn en als de lening al is afbetaald (meer richting pensioenleeftijd zeg maar).

We wouden zeker ook een bankenronde doen, maar we volgen dit forum al even en hier worden ook leerrijke ervaringen gedeeld.

Over dat samenwonen krijgen we inderdaad meerdere bemerkingen, en je hebt natuurlijk wel gelijk. De enigste optie is dan huren, want alleen iets kopen zien we niet zitten (want lagere inbreng en alleen lenen is niet interessant bij de bank). Ik ben ook wel ergens van mening dat als je eerst huurt en daarna koopt, het ook nog kan misgaan. Maar ik snap je mening wel. Hoe lang woonden jullie al samen voor je iets kocht?

SofieV
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer SofieV
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door SofieV » 5 juni 2019, 14:54

anonymous schreef: ↑5 juni 2019, 13:24 Dat moet zeker haalbaar zijn.

Het bedrag van finotheker komt inderdaad realistischer over. Kosten die bij de aankoop komen zijn:
* Registratie rechten woning
* Inschrijving hypotheek
* Notaris ereloon

Als je 2000 € overhoudt om van de leven, denk ik wel dat je safe zit. Er zijn er velen die dat niet hebben.

Doe gewoon een bankenronde.
Bedankt, dat zijn we zeker van plan. Dan gaan we onze situatie wel even moeten herzien want dan hebben we meer eigen inbreng nodig voor de kosten dus hebben we minder voor de eigenlijke aankoop.

SofieV
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer SofieV
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door SofieV » 5 juni 2019, 14:59

MP1980 schreef: ↑5 juni 2019, 14:18 Beste,

Wij hebben ongeveer hetzelfde geleend bij de bank misschien een 150 meer inkomen en 1 persoon maaltijdcheques voor 130 a 160 euro.( tel ik ook mee als loon )
Gaat prima hier al 2.5 jaar in ieder geval.

Leningen staan spotgoedkoop en huizen gaan er niet goedkoper op worden en de rentevoet kan vanaf nu echt niet meer overdreven goedkoper.

Tenzij ge u er zelf niet comfortabel door voelt natuurlijk
Wij nemen graag risico's andere mensen willen dit totaal niet of weinig.

Michel

Bij ons inderdaad ook 1 persoon maaltijdcheques, dit tel ik wel niet mee voor de berekening van de lening omdat ik dit meer zie als huishoudelijke uitgave zeg maar. Bedankt in ieder geval om je ervaring te delen!

Ik zou me er wel comfortabel bij voelen, maar ik las pas ook dat banken weer veel te hoge leningen t.o.v. netto inkomen van klanten afsluiten dus dacht ik misschien dat 300.000 euro lenen te hoog gegrepen is. We gaan zeker nog horen bij de banken zelf.

Frederic
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Frederic
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Frederic » 5 juni 2019, 20:59

SofieV schreef: ↑5 juni 2019, 12:46 Beste spaargidsers,

Ik had graag jullie advies in verband met de haalbaarheid van een hypothecaire lening.

Situatie: koppel, wonen allebei nog thuis, netto maandelijks inkomen rond de 3600 euro en eigen inbreng voor de lening van 80.000 euro. Huis gezien van 348.000 euro (dit is wat ze er effectief voor vragen).

Met alle kosten (registratie, notariskosten, hypotheekkosten, administratie) kom ik op 378.000 euro. Bij finotheker komen ze echter op een bedrag van 395.000 euro. Is dit realistischer?

In mijn berekening zouden we dus rond de 300.000 euro moeten lenen. Het huis zelf komt pas vrij tegen 2020, dus kunnen we naast de lening nog een half jaar sparen voor meubels (het essentiële hebben we al).

Bij finotheker stellen ze een maandelijks afbetalen van tussen 1400-1500 euro voor gedurende 20 jaar, 1150-1250 euro voor gedurende 25 jaar. Liefst zouden we wel op 20 jaar afbetalen. We zouden dan rond de 2100-2200 euro per maand over houden voor van te leven. Deze afbetaling is wel hoger dan het advies om 30% van je inkomen uit te geven aan een lening.

Is dit haalbaar volgens jullie? Of kunnen we beter op zoek gaan naar iets kleiners? Huren is ook een optie maar we vinden een huis een betere investering.

Alvast bedankt!
Deze is haalbaar, maar ik zou hem op 25 nemen of een stuk op 25 en ook wat extra lenen. anonymous spreekt van 2000 €, maar daar ben je niets mee. Ik houd altijd een minimum van 25000 spaargeld in rekening, maar in jullie situatie gezien het dossier misschien een 10 000 €? 2000 € daar ben je niets mee. Intrestverschil op 5 jaar langer is nihil. Waarom zou je in hemelsnaam op 20 nemen.

Er zijn er inderdaad velen die geen 2000 € hebben, maar die worden dan ook nooit meer rijker dan 2000 € ;)
Maak het jezelf gemakkelijk leen wat extra!

anonymous9

• Citeer

Bericht door anonymous9 » 5 juni 2019, 21:29

Ik denk dat anonymous 2000/maand bedoelt om van te leven, niet als buffer?

SMGGM
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer SMGGM
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door SMGGM » 5 juni 2019, 21:43

Naast alle interessante suggesties die hierboven al zijn gepasseerd:
  • Het is aangegeven: meteen de eerste stap om een eigen woonst samen te kopen. Daar is al een zeer stabiele relatie voor nodig. Loopt het alsnog mis dan ziet het er niet naar uit dat een van jullie de andere uit kan kopen. Dit wilt dan zeggen, de woning verkopen en een grote kans dat je er (als het in de eerste 5 jaar ofzo gebeurt) nooit je originele investering er uit krijgt. Bij een kleinere woning is de kans misschien groter dat een van jullie wel de lening alleen aan kan (mits een beetje financiële steun van ouders) of zal alvast de financiële kater kleiner zijn. Als er geen haar in de boter komt dan is een kleinere woning op zich een goede investering die op een termijn van 10 jaar zeker zal opleveren. Die kan je dan verhuren of verkopen afhankelijk van jullie plannen dan.
  • Je geeft aan 80K zelf te investeren en dan nog thuis te wonen en te sparen voor een half jaar. Dat half jaar zal je helpen om een buffer op te bouwen, maar hoeveel is de buffer als daar dan de kosten bijkomen van het huis in gebruiknemen (meubels, schilderwerken, eventuele extra kosten,...). Toch belangrijk om na al die grote uitgaven toch nog "iets" over te houden. Die buffer is ook afhankelijk van wanneer je start met de afbetaling van de lening of je de schuldsaldo verzekering meteen betaald (misschien nog fiscaal interessant om dit nog dit jaar te doen),...
  • Heb je een bedrijfswagen? Gezien een wagen toch vaak een grote kost is, is het hebben van een bedrijfswagen voor banken een stukje dat vaak bij het loon mag gerekend worden.
  • Voor mij persoonlijk nam ik het risico mee dat ik van mijn eigen weet dat ik best een zeer hoog loon heb voor mijn leeftijd. Ookal werk ik al 8 jaar bij hetzelfde bedrijf nam ik het risico mee op loonverlies. Daar raad ik je zeker aan om eens te kijken naar https://www.wonenvlaanderen.be/premies/ ... k-wordt-uw
  • De woning zelf heeft een hoog prijsje, dus ook de jaarlijkse belastingen. Vraag naar het kadastraal inkomen zeker en bekijk of dit allemaal wel doenbaar is.
  • Een half jaar wachten voordat je erin kan doet mij vermoeden dat er huurders in zitten. Op een half jaar kan er misschien wel wat stuk gaan sinds de dag dat je het bezocht. Misschien is een plaatsbeschrijving (waarbij een neutraal persoon de staat van de woning beschrijft) misschien handig. Hiermee kan je (eens je de sleutels hebt) schade verhalen op de verkoper.

Frederic
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Frederic
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Frederic » 6 juni 2019, 06:51

Poldermol schreef: ↑5 juni 2019, 21:29 Ik denk dat anonymous 2000/maand bedoelt om van te leven, niet als buffer?
Aja dat zou wel eens goed kunnen, ik vond het al vreemd dat anonymous zoiets zou zeggen. Het zal zo zijn, mijn excuses anonymous

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 6 juni 2019, 07:33

Het was inderdaad € 2000 dat ze maandelijks zouden overhouden van hun loon, dat ik bedoelde.
Geen probleem, Frederic. Ik weet dat je ook geen slechte bedoelingen hebt ;)

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

13 berichten • Pagina 1 van 1

Terug naar “Woonleningen / Hypothecaire leningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy