Waar kan ik les beleggen volgen ?
-
anonymous
Waar kan ik les beleggen volgen ?
k zou graag mijn eerste stapjes zetten in beleggen , doch heb er geen kaas van gegeten
. Ben al bij verschillende banken langsgeweest doch ze spreken voor mij chinees
. Waar kan ik bv een cursus beleggen volgen om toch een klein beetje mee te zijn met de termen die banken gebruiken , liefst in verstaanbare taal uitgelegd , voor een totale leek dus !
Re: Waar kan ik les beleggen volgen ?
Zie Google ....Dora schreef: ↑24 juli 2019, 21:05 k zou graag mijn eerste stapjes zetten in beleggen , doch heb er geen kaas van gegeten. Ben al bij verschillende banken langsgeweest doch ze spreken voor mij chinees
. Waar kan ik bv een cursus beleggen volgen om toch een klein beetje mee te zijn met de termen die banken gebruiken , liefst in verstaanbare taal uitgelegd , voor een totale leek dus !
Zowel online als klassikale cursussen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Als je een account aan maakt op netdania.com krijg je regelmatig uitnodigingen om webinars te volgen.
Misschien dat het een hulp kan zijn?
Ook op de site van binckbank kan je terecht voor wat kennis, een overzicht wat beleggen is en webinars en online seminars.
Misschien dat het een hulp kan zijn?
Ook op de site van binckbank kan je terecht voor wat kennis, een overzicht wat beleggen is en webinars en online seminars.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Vfb.be en dan kijken bij Beleggersacademie.
Heb ze zelf gevolgd en ze zijn aan te raden.
Heb ze zelf gevolgd en ze zijn aan te raden.
Beleggen voor iedereen aan de hik in geel. Start ergens in oktober 2019 en de eerste les is gratis.
Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk
Beleggen is kinderlijk eenvoudig, een goede cursus zou nog geen 2 minuten duren en kan als volgt samengevat worden:
- Beleg regelmatig een klein bedrag (bvb maandelijks, per kwartaal,...)
- Beleg in een breed gespreide indextracker aan lage kosten
- Lees geen kranten, volg geen economisch nieuws, kijk niet naar beurskoersen.
- Beleg regelmatig een klein bedrag (bvb maandelijks, per kwartaal,...)
- Beleg in een breed gespreide indextracker aan lage kosten
- Lees geen kranten, volg geen economisch nieuws, kijk niet naar beurskoersen.
-
MountainTop
- Full Member

- Contacteer:
Je kan online de gratis value investing classes van Aswath Damodaran volgen op de NYU Stern School of Business.
Heb ook wel interesse gekregen in zo'n cursus ofwel avondschool ondanks dat ik er eigenlijk wel al iets van kan. Cursussen zijn altijd voor beginners blijkbaar. Maar als je daar balansrekeningen en fundamentele analyse leert, dan reken ik me wel tot die beginners 
Iemand ervaring met centra zoals Centrum voor avondonderwijs, Laudius, NHA, ...
Iemand ervaring met centra zoals Centrum voor avondonderwijs, Laudius, NHA, ...
De opleidingen van de Vfb zijn heel goed : https://www.vfb.be/vfb/beleggersacademie (zie o.a. module 2).
Kost je wel wat kluitjes per jaar. Of kun je die cursussen volgen zonder lid te zijn?
Ik ben maar even terug gaan kijken, en zie dat de prijzen inderdaad verhoogd zijn.
Geen idee meer wat ik 3 jaar geleden betaald heb.
Als je lid bent, dan betaal je voor module 2 (fundamentele analyse) 105 euro voor de 3 lessen, ben je nog geen lid, dan betaal je 165 euro en ben je ook ineens 1 jaar lid.
Eens lid, kan je zoveel volgen als je wilt, en krijg je ook 10x/jaar hun tijdschrift.
Nadien kan je kiezen voor een lidmaatschap van 1 jaar of 3 jaar, papieren tijdschrift of enkel digitaal.
Geen idee meer wat ik 3 jaar geleden betaald heb.
Als je lid bent, dan betaal je voor module 2 (fundamentele analyse) 105 euro voor de 3 lessen, ben je nog geen lid, dan betaal je 165 euro en ben je ook ineens 1 jaar lid.
Eens lid, kan je zoveel volgen als je wilt, en krijg je ook 10x/jaar hun tijdschrift.
Nadien kan je kiezen voor een lidmaatschap van 1 jaar of 3 jaar, papieren tijdschrift of enkel digitaal.