Klantendienst Keytrade
-
Marcoborro
- Newbie

- Berichten: 34
- Lid geworden op: 21 jan 2020
Klantendienst Keytrade
Ik heb een nogal ernstig technisch probleem met het bankieren.
Vorige week getracht om via het interne formulier dat probleem uiteen te zetten, maar dat lukt niet, zelfs vandaag gaat dat formulier niet open.
Dan maar een mailtje gestuurd, tot op heden geen antwoord.
Gisteren dan maar gebeld naar 02/6799000.
1ste poging : 10'44" heel de menus doorlopen, niemand aan de lijn gekregen, veel muziek gehoord, dan stilte, dan lijn verbroken; kostprijs 0,86€
2de poging 14'22" idem prijs 1,15€
3de poging 11'33" idem prijs 0,93€
Dus, meer dan een halfuur tevergeefs aan de lijn gehangen, 3 euro kosten, probleem niet opgelost.
Vorige week getracht om via het interne formulier dat probleem uiteen te zetten, maar dat lukt niet, zelfs vandaag gaat dat formulier niet open.
Dan maar een mailtje gestuurd, tot op heden geen antwoord.
Gisteren dan maar gebeld naar 02/6799000.
1ste poging : 10'44" heel de menus doorlopen, niemand aan de lijn gekregen, veel muziek gehoord, dan stilte, dan lijn verbroken; kostprijs 0,86€
2de poging 14'22" idem prijs 1,15€
3de poging 11'33" idem prijs 0,93€
Dus, meer dan een halfuur tevergeefs aan de lijn gehangen, 3 euro kosten, probleem niet opgelost.
IWDA IWRD TGET TRET VUSA
-
Idoitlikekingsdo
- Newbie

- Berichten: 28
- Lid geworden op: 03 jan 2020
Re: Klantendienst Keytrade
Geen last van.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Klantendienst Keytrade
Grappig, een draadje waarin een trol als enige op zijn eigen openingspost reageert.
-
Marcoborro
- Newbie

- Berichten: 34
- Lid geworden op: 21 jan 2020
Re: Klantendienst Keytrade
Doe de test : bel ze op, en noteer hoelang het duurt eer je iemand aan de lijn krijgt, en die je dan niet doorschakelt naar een 'andere dienst', omdat je zogezegd een verkeerde keuze gemaakt hebt.
Je kan meestal bij je telefoonoperator zien hoelang je verbinding had, in de historiek.
Doe de test maar eens zélf! Die klantendienst is eigenlijk geen klantendienst, maar een klantennachtmerrie.
Je kan meestal bij je telefoonoperator zien hoelang je verbinding had, in de historiek.
Doe de test maar eens zélf! Die klantendienst is eigenlijk geen klantendienst, maar een klantennachtmerrie.
IWDA IWRD TGET TRET VUSA
Re: Klantendienst Keytrade
keytrade heeft ook verschillende fouten gemaakt met de introductie van de nieuwe krediet Kaart.met de vorige kredietkaart werd de maand op 23 of 24 afgesloten en werd het geld begin van de maand afgehaald.Nu is er geen week tussen.
Marcoborro ,gij kunt langs site of e-mail een afspraak maken om naar kantoor in Brussel te gaan. sinds introductie van nieuwe kredietkaart ben ik begonnen mijn relatie met keytrade te verminderen...
yaris,ik begrijp je niet, de eerste reactie is toch van iemand anders
Marcoborro ,gij kunt langs site of e-mail een afspraak maken om naar kantoor in Brussel te gaan. sinds introductie van nieuwe kredietkaart ben ik begonnen mijn relatie met keytrade te verminderen...
yaris,ik begrijp je niet, de eerste reactie is toch van iemand anders
Re: Klantendienst Keytrade
Marcoborro en Idoitlikekingsdo zijn dezelfde persoon.
-
Marcoborro
- Newbie

- Berichten: 34
- Lid geworden op: 21 jan 2020
Re: Klantendienst Keytrade
Ik moet niet naar Brussel gaan, ik heb een technisch probleem met overschrijvingen en permanente opdrachten. Het was al zo erg, dat ik een boete kreeg omdat een factuur niet tijdig betaald werd (via een PO).
Daarom wou ik dat probleem oplossen via hun contactformulier online (wat ook niet werkt) daarna via gewone mail (waar niemand op antwoordt) en dan telefonisch, wat nog hopelozer is.
Ondertussen doe ik overschrijvingen via een andere bank, omdat het bij keytrade niet juist werkt.
Misschien is het ondertussen opgelost, maar ik heb er al genoeg tijd ingestoken, dus ik ga het niet opnieuw uittesten.
Daarom wou ik dat probleem oplossen via hun contactformulier online (wat ook niet werkt) daarna via gewone mail (waar niemand op antwoordt) en dan telefonisch, wat nog hopelozer is.
Ondertussen doe ik overschrijvingen via een andere bank, omdat het bij keytrade niet juist werkt.
Misschien is het ondertussen opgelost, maar ik heb er al genoeg tijd ingestoken, dus ik ga het niet opnieuw uittesten.
IWDA IWRD TGET TRET VUSA
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

- Berichten: 1264
- Lid geworden op: 05 jan 2014
Re: Klantendienst Keytrade
Ik ben in wezen nogal tolerant tegenover trollen. Als het gezever in de kroeg over politiek betreft brengen ze soms wat leven in de brouwerij. Maar hier zou de webmaster toch kortere metten mogen mee maken. Ze beschadigen hier een bedrijf (ic Keytrade) dat toch moeilijk mee kan komen zeveren?
Ik heb dezelfde mo al gezien bij posts over MeDirect ook
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Re: Klantendienst Keytrade
De person in kwestie had een business relatie met MeDirect. MeDirect heeft dat stopgezet. De person in kwestie heeft nu een wrok tegen MeDirect. En waarschijnlijk heeft hij dat opengetrokken tot de hele financiële sector.CarpeNoctem schreef: ↑4 februari 2020, 12:56Ik ben in wezen nogal tolerant tegenover trollen. Als het gezever in de kroeg over politiek betreft brengen ze soms wat leven in de brouwerij. Maar hier zou de webmaster toch kortere metten mogen mee maken. Ze beschadigen hier een bedrijf (ic Keytrade) dat toch moeilijk mee kan komen zeveren?
Ik heb dezelfde mo al gezien bij posts over MeDirect ook![]()
Meer kan ik niet zeggen. Ik heb al een rode bol achter mijn naam staan, vanwege de webmaster.
-
Marcoborro
- Newbie

- Berichten: 34
- Lid geworden op: 21 jan 2020
Re: Klantendienst Keytrade
Wat jij al 'gezever' noemt, is voor mij bittere waarheid, en een gezonde waarschuwing aan iedereen.
Test het zélf : bel ze op, en noteer hoelang het duurt, en of je uiteindelijk geholpen wordt. NEE DUS
Dus hou je eigen gezever maar in!
Test het zélf : bel ze op, en noteer hoelang het duurt, en of je uiteindelijk geholpen wordt. NEE DUS
Dus hou je eigen gezever maar in!
IWDA IWRD TGET TRET VUSA
Re: Klantendienst Keytrade
Wanneer gaat de moderator die twee trollen eens buitengooien?
-
Marcoborro
- Newbie

- Berichten: 34
- Lid geworden op: 21 jan 2020


