Aanslagbiljet 2020
Aanslagbiljet 2020
Iemand een idee vanaf wanneer we dit kunnen invullen? 

Re: Aanslagbiljet 2020
van zodra men een e-mail krijgt van de fod dat tax-on-web terug open is, zoals elk jaar 

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Je hebt er geen enkel voordeel bij om je belastingaangifte vroeg in te vullen:
- in het begin staat Tax-on-Web nog vol fouten door veranderingen in de aangifte waar de programmeurs van de FOD zelf niet aan uit kunnen;
- dat je je aangifte vroeg opstuurt betekent niet dat je ook je aanslag vroeg ontvangt.
Ik.hoef er niet vroeg bij te zijn, meestal wacht ik tot de laatste dag om in te dienen maar ik had graag al eens een simulatie gemaakt om te zien hoe het uitdraait dit jaarYaris schreef: ↑9 maart 2020, 20:49 Je hebt er geen enkel voordeel bij om je belastingaangifte vroeg in te vullen:
- in het begin staat Tax-on-Web nog vol fouten door veranderingen in de aangifte waar de programmeurs van de FOD zelf niet aan uit kunnen;
- dat je je aangifte vroeg opstuurt betekent niet dat je ook je aanslag vroeg ontvangt.
Wie weet voeren ze op het aanslagbiljet, wel een éénmalig ( altijddurende ) "coronavirus-taks " in
hopelijk lezen die van de wetstraat dat hier niet mee
hopelijk lezen die van de wetstraat dat hier niet mee
Een simulatie van 2020 is evenmin mogelijk - alleen simulatie 2019 mogelijk.
Iemand al zijn aangifte gekregen? Binnenkort zit ik in tijdelijke werkloosheid en zou van de gelegenheid gebruik willen maken om mijn aangifte in orde te brengen.
fiches met inkomsten van 2019 zijn zelfs online nog niet raadpleegbaar
Nog steeds niets ontvangen en ook nog niets online raadpleegbaar. Ze hebben waarschijnlijk allemaal corona bij de belastingen?
Ik wist niet dat de Belgen zo graag hun belastingbrief invulden.
Hierbij een link van de FOD Financiën:
https://financien.belgium.be/nl/Actueel ... gifte-2020
Zal pas vanaf begin mei 2020 zijn. We zullen dus nog even moeten afwachten.
Ik kan ook nog niets raadplegen.
Ofwel nog niets zichtbaar ofwel hebben zowel sociaal secretariaat als Sodexo (dienstencheques) als liberaliteiten (goede doelen) nog niets opgeladen (omdat het nog niet kan?)
Ofwel nog niets zichtbaar ofwel hebben zowel sociaal secretariaat als Sodexo (dienstencheques) als liberaliteiten (goede doelen) nog niets opgeladen (omdat het nog niet kan?)
Bedrijven kunnen de fiches doorgaans doorsturen vanaf +- februari.
(kijk zelf maar eens naar de datums van je fiches door de jaren heen)
De ingediende fiches voor inkomsten-aftrek 2019 zijn sinds vandaag beschikbaar op myminfin (versie 20.04.02).
Je aangifte indienen zal vanaf begin mei mogelijk zijn.
(kijk zelf maar eens naar de datums van je fiches door de jaren heen)
De ingediende fiches voor inkomsten-aftrek 2019 zijn sinds vandaag beschikbaar op myminfin (versie 20.04.02).
Je aangifte indienen zal vanaf begin mei mogelijk zijn.
Hoeveel dagen ben je daarmee bezig misschien?

Als dat elk jaar pas start begin mei, waarom zou het dit jaar dan vroeger beginnen?