contactloos betalen via app bancontact
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
contactloos betalen via app bancontact
Hi
Wie is er al in geslaagd om via de gsm met nfc,4g en de bancontact app te betalen.
Mij lukt het niet toch niet via nfc. Krijg het bedrag op de gsm en meer ook niet.
De transactie lukt niet.
Het al geprobeerd via payconiq en dit werkte wel. Het nog eens testen zo snel mogelijk.
Wat zijn jullie bevindingen ?
Wie is er al in geslaagd om via de gsm met nfc,4g en de bancontact app te betalen.
Mij lukt het niet toch niet via nfc. Krijg het bedrag op de gsm en meer ook niet.
De transactie lukt niet.
Het al geprobeerd via payconiq en dit werkte wel. Het nog eens testen zo snel mogelijk.
Re: contactloos betalen via app bancontact
Welk toestel gebruik je? Bij een iPhone lukt het niet omdat de NFC chip enkel voor Apple Pay kan gebruikt worden.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: contactloos betalen via app bancontact
Is contact loos betalen geactiveerd in de bank app ?glda19 schreef: ↑1 mei 2020, 11:12 Hi
De transactie lukt niet.
En een tip schakel wifi uit.
Estate Guru believer.