zonnepanelen
zonnepanelen
Heb net een offerte gekregen voor zonnepanelen.
Kan kiezen tussen Monokristallijn Bauer glas 320Wp of Monokristallijn AEG glas mono halfcel 325 Wp.
Iemand een tip welke ik best kies ?
Er is bijna geen prijsverschil.
Dak is volledig Zuidgericht, ik heb maar 8 panelen nodig.
Ik ben er totaal leek in, dus elke tip kan mij helpen.
Kan kiezen tussen Monokristallijn Bauer glas 320Wp of Monokristallijn AEG glas mono halfcel 325 Wp.
Iemand een tip welke ik best kies ?
Er is bijna geen prijsverschil.
Dak is volledig Zuidgericht, ik heb maar 8 panelen nodig.
Ik ben er totaal leek in, dus elke tip kan mij helpen.
Re: zonnepanelen
de mensen van https://www.zonstraal.be/forum/ helpen je met plezier verder ;-)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Er is geen kwaliteitsverschil, nauwelijks verschil in opbrengst en volgens jou nauwelijks prijsverschil.
Dan kijk je best naar de referenties van de installateurs die je de offerte aanbieden en de garanties die ze bieden.
Zorg er ook voor dat het geen extra installateursgaranties zijn maar fabieksgaranties met ceritficaat.
Belangrijker dan het merk panelen is de omvormer, de configuratie van de omvormer met betrekking tot de hellingshoek en produktiecapaciteit van de panelen en het materiaal waar de panelen mee worden vastgezet. Welke omvormer kreeg je bij iedere installatie?