Calvo
- WildeHilde
- Newbie

- Contacteer:
Calvo
'Calvo ontgoocheld' .De nieuwe Spaanse hertog van Alva geen minister.
It makes my day !
It makes my day !
Re: Calvo
Vandaag heb ik toch een beetje medelijden met hem. (Eerste keer in heel mijn leven.)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik herinner me nog levendig de scene uit Villa Politica (ja, er zijn een paar kijkers van dit programma)
Bij iedereen dat sprak in het parlement, begon hij te joelen (super kleuterachtig en irritant)
Uiteindelijk lieten ze hem ook eens spreken, en noemde hij heel het parlement kleuters. Uiteraard begon iedereen (terecht) te lachen.
Ik had plaatsvervangende schaamte voor de Groen-kiezers....
Nu heeft Juffrouw Meyrem hem gewoon even in de hoek gezet en is het wenen.
Dat komt wel goed, dit is het normale proces van ons onderwijs. Je moet met zo'n kinderen inderdaad even kordaat zijn.
Bij iedereen dat sprak in het parlement, begon hij te joelen (super kleuterachtig en irritant)
Uiteindelijk lieten ze hem ook eens spreken, en noemde hij heel het parlement kleuters. Uiteraard begon iedereen (terecht) te lachen.
Ik had plaatsvervangende schaamte voor de Groen-kiezers....
Nu heeft Juffrouw Meyrem hem gewoon even in de hoek gezet en is het wenen.
Dat komt wel goed, dit is het normale proces van ons onderwijs. Je moet met zo'n kinderen inderdaad even kordaat zijn.
Jufrouw Meyrem zet hem vooral in de hoek omdat haar eigen voorzitterschap op lemen benen loopt wegens de overwinningsnederlaag bij de verkiezingen van 2019, en ze vooral geen groene vice-premier uit haar eigen kieskring naast zich wil dulden...
Een ordinair partijmachtsspelletje, net zoals in om het even welke partij; tot zover het beeld dat ze bij groen willen ophangen van anders aan politiek te doen.
Daarenboven: de manier waarop hij gedumpt is, getuigd ook niet echt van klasse.
Men is het hem een half uurtje voordien komen zeggen door hem eventjes mee naar buiten te nemen...
Niet Almaci zelf, maar een gewone partijsoldaat!
Als dat een voorbeeld is van de manier waarop deze regering respectvol met elkaar gaat omgaan, dan gaan we nog wat meemaken. Pure marketing dus, al dat gewauwel van De Croo, Almaci en Rousseau vandaag. Voor je het weet beleven we volop terug de oude ruwe machtspolitiek van de wetstraat... hij is immers nooit weggeweest.
-
Sebastiaan1985
- VIP member

- Contacteer:
Ach wat madame gennez een tiental jaren terug onze nieuwe "bom" heeft aangedaan was toch nog van een ander niveau! Iemand ergens laten wachten en dan de postjes achter zijn rug ergens anders verdelen 
Politieke afrekeningen, nooit netjes natuurlijk.
Ik heb geen sympathie met groen, Calvo of PVDA. Maar als PVDA nu Calvo zou binnenhalen...zou een goede zet zijn van beiden. Plus ik denk dan dat groen een zetel verliest?
Ik heb geen sympathie met groen, Calvo of PVDA. Maar als PVDA nu Calvo zou binnenhalen...zou een goede zet zijn van beiden. Plus ik denk dan dat groen een zetel verliest?
Interessante weliswaar hypothetische piste.
Het zou een aantal interessante neveneffecten opleveren trouwens.
In Mechelen zit Calvo bv met Somers in een standscoalitie; bij VLD mogen ze echter niet samenwerken met PvdA, dus dan spat dat akkoord uiteen en is Somers burgemeester af.
Helaas gaat Calvo na een weekendje van bezinning met hangende pootjes terugkeren naar het parlement om er voluit de 2 groene ministers en bij uitbreiding de hele regering te ondersteunen: wat kan hij anders doen dan hopen op een 2 de kans?
Een job in de privé? De man heeft niet eens een rijbewijs!
Als de geschiedenis iets leert, dan is het dat een regering op het eind van haar rit amper nog lijkt op de groepsfoto bij aanvang, dus wie weet wordt hij over een paar jaar alsnog minister?
De top-experte en minister van Energie voor Groen Tinne Van der Straeten maakte alvast niet echt een verpletterende indruk in haar eerste interview gisteren op TV: ze kon bv niet zeggen hoeveel procent van onze elektriciteit uit kernenergie komt en kwam niet verder dan "euh... veel" te antwoorden.
Op welke zender / programma was dit?inquirer schreef: ↑2 oktober 2020, 08:33 De top-experte en minister van Energie voor Groen Tinne Van der Straeten maakte alvast niet echt een verpletterende indruk in haar eerste interview gisteren op TV: ze kon bv niet zeggen hoeveel procent van onze elektriciteit uit kernenergie komt en kwam niet verder dan "euh... veel" te antwoorden.![]()
Zelf gevonden - De Afspraak

Laatst gewijzigd door Babsana op 2 oktober 2020, 09:58, 2 keer totaal gewijzigd.
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Twitter kan ondertussen de pret niet op

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Waarom al die kritiek op deze persoon?