Peiling: wie gaat de presidentsverkiezingen winnen?
Re: Peiling: wie gaat de presidentsverkiezingen winnen?
"Maar uiteraard is dit zeer gemakkelijk in alle richtingen op te vatten, dus ik begrijp beide kanten."
We gaan er dus geen discussie over voeren
Ik begrijp dat het in beide richtingen gemakkelijk en valabel kan opgevat worden, dus ik blijf buiten de discussie. Letterlijk genomen had hij het over de voorschriften. Maar ruimer genomen kan het heel gemakkelijk geïnterpreteerd worden als de ziekte op zich. Vandaar. Ik begrijp beide opvattingen.
We gaan er dus geen discussie over voeren

- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker
Eerst en vooral, bedankt om de moeite te doen om een link te voorzien. Ik verwachtte eigenlijk een link naar één of ander Het Laagste Nieuws-artikelMoreOrLess schreef: ↑4 oktober 2020, 20:35Ziehier een link.CarpeNoctem schreef: ↑4 oktober 2020, 13:14Fake news. Voor zover ik weet heeft Trump zelfs nooit gezegd dat 'het maar een simpel griepje' was. Je kan me altijd overtuigen met een link.

Dit gezegd zijnde, ik hoor hem in dat fragment nergens beweren dat 'het maar een simpel griepje' was. Zoals Poldermol al correct opmerkte gaat dit fragment over de voorkomingsmaatregelen.
Lees eens dit artikel dat een timeline bevat van wat Trump allemaal gezegd heeft over COVID-19:
A timeline of what Trump has said on coronavirus
Geen zorgen, het komt van een Trumpvijandige nieuwszender (zijn er andere?) dus je gaat je ogen geen pijn doen

Dit verklaart hij op 31 maart:
Maar blijf gerust zoeken, misschien verras je mij wel ..."But it's not the flu. It's vicious. When you send a friend to the hospital and you call up to find out, how is he doing, it happened to me. Where he goes to the hospital, he says goodbye, sort of a tough guy, little older, little heavier than he'd like to be, frankly. And you call up the next day, 'how's he doing?' And he's in a coma? This is not the flu.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
1 Google Search opdracht leverde mij binnen de 10 seconden al deze 'hit' op. Maar verder ga ik er niet naar zoeken: wellicht heeft hij nergens in die woorden gezegd dat het Corona-virus op zich een griep-virus is. Hij heeft wel talloze malen de analogie gemaakt en dit telkens op een denigrerende manier. Zoals Poldermol (die je onvolledig citeert) ook schrijft: het is een kwestie van hoe men het bekijkt.
Verder nog een fijne zondagavond. Als Anglofiel en Amerikanofiel neem je best voldoende rust voor al de fun van de komende weken
Verder nog een fijne zondagavond. Als Anglofiel en Amerikanofiel neem je best voldoende rust voor al de fun van de komende weken

- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker
Zeer wijs.

I agree to disagree. Als de CEO van Apple hier beweert dat Trump al 8 maanden aan een stuk zegt dat COVID-19 maar een 'simpel griepje' is en het dichtste dat je kunt vinden één filmpje is waarin Trump het heeft over de voorkomingsmaatregelen dan tja, sta je met de billen bloot...
Jij ook

Mijn anglofiele kant zal wat op zijn honger moeten blijven, maar mijn americanofiele kant wordt de komende maand ruimschoots op zijn wenken bediend.MoreOrLess schreef: ↑4 oktober 2020, 22:05Als Anglofiel en Amerikanofiel neem je best voldoende rust voor al de fun van de komende weken
En nu in de armen van Morpheus.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Heerlijk die demagogie van jou moest het niet ook zo dramatisch zijn.CarpeNoctem schreef: ↑4 oktober 2020, 22:26 Als de CEO van Apple hier beweert dat Trump al 8 maanden aan een stuk zegt dat COVID-19 maar een 'simpel griepje' is en het dichtste dat je kunt vinden één filmpje is waarin Trump het heeft over de voorkomingsmaatregelen dan tja, sta je met de billen bloot....
Maar ik ken mijn meester: tegen jouw redenaarstalent kan ik niet op

zelfs al wordt trump doodziek, dan wint die de verkiezingen ook nog; er is geen beter alternatief
26/9: Y Verschaeren test positief. Bij W Beveren zijn ze not amused. Hij heeft net een ganse wedstrijd tegen hen gespeeld en mogelijks anderen besmet.Yaris schreef: ↑3 oktober 2020, 17:26 Er doen over de besmetting van Trump twee tegenstrijdige complottheorieën de ronde. Sommigen denken dat hij helemaal niet besmet is en dat hij doet alsof, om binnen een week zogezegd genezen terug te keren zodat hij kan zeggen dat corona inderdaad maar een griepje is zoals hij altijd had beweerd. Anderen daarentegen geloven dat zijn toestand ernstiger is dan naar de buitenwereld wordt bericht.
30/9: Y Verschaeren test opnieuw positief.
04/10: Y Verschaeren speelt gewoon tegen Club Brugge.
Natuurlijk is dat een jonge gast, maar ik bedoel ermee: de drama-scenario´s van buikligging en intubatie komen uitgebreid in de media, maar er zijn legio voorbeelden waarbij Corona niet eens zo erg is als een verkoudheid.
Dat maakt van de mensen die ´beweren´ Corona te hebben, daarom nog geen leugenaars.
Wat nauwelijks tot niet in de media komt zijn die eveneens "jonge gasten" die maanden na datum nauwelijks de trap op kunnen en nog steeds arbeidsongeschikt zijn ... en dat zijn er die niet eens opgenomen geweest zijn in ziekenhuizen en ook maar "milde" symptomen hadden ... het is een zeer onvoorspelbaar beestje en afgaande op wat ik lees van reacties op de a-sociale media is de manier waarop er wordt omgegaan en gereageerd op veel "drama"-berichten niet echt hoopgevend : niet om het aantal besmetten naar beneden te krijgen en al zeker niet mocht er ooit een goed vaccin komen. Het feit dat Trump na een paar dagen alweer "zichzelf" is doet er ook niet veel goeds aan de perceptieFakkel schreef: ↑5 oktober 2020, 12:23 Natuurlijk is dat een jonge gast, maar ik bedoel ermee: de drama-scenario´s van buikligging en intubatie komen uitgebreid in de media, maar er zijn legio voorbeelden waarbij Corona niet eens zo erg is als een verkoudheid.
Dat maakt van de mensen die ´beweren´ Corona te hebben, daarom nog geen leugenaars.

Trump in het ziekenhuis.

Zoals voorspeld. Trump, vooraleer hij het ziekenhuis verlaat, minimaliseert Covid 19
https://twitter.com/realDonaldTrump/sta ... 9058136070I will be leaving the great Walter Reed Medical Center today at 6:30 P.M. Feeling really good! Don’t be afraid of Covid. Don’t let it dominate your life. We have developed, under the Trump Administration, some really great drugs & knowledge. I feel better than I did 20 years ago!
Waar minimaliseert hij dan?MoreOrLess schreef: ↑5 oktober 2020, 22:40 Zoals voorspeld. Trump, vooraleer hij het ziekenhuis verlaat, minimaliseert Covid 19
https://twitter.com/realDonaldTrump/sta ... 9058136070I will be leaving the great Walter Reed Medical Center today at 6:30 P.M. Feeling really good! Don’t be afraid of Covid. Don’t let it dominate your life. We have developed, under the Trump Administration, some really great drugs & knowledge. I feel better than I did 20 years ago!
Hij roept de mensen op om geen angst te hebben, wat ze in elk land reeds meerdere malen hebben gedaan.
Hij doet wat er van elk degelijk leider mag verwacht worden.
Minimaliseren is: "zie je wel dat je er niet aan dood kan gaan"
Wat ik hem ook nog wel zie zeggen, maar nu nog niet

Het maakt toch niets uit?MoreOrLess schreef: ↑5 oktober 2020, 22:40 Zoals voorspeld. Trump, vooraleer hij het ziekenhuis verlaat, minimaliseert Covid 19
Zijn die hard volgelingen maken luidkeels bekend dat ze voor hun leider desnoods willen sterven.
De oorzaak waar ze dan uiteindelijk aan zullen sterven maakt toch niet uit.

Facebook bant Qanon... Not nooit van gehoord ? Ik ook niet.
Het is een groep met een complottheorie rond president Trump.
https://www.nu.nl/tech-achtergrond/6066 ... tlokt.html
Het is een groep met een complottheorie rond president Trump.
https://www.nu.nl/tech-achtergrond/6066 ... tlokt.html