ervaringen in verband ING bank
ervaringen in verband ING bank
Ik ben naar ING kantoor in Heverlee en heb gezien dat kantoor tijdelijk gesloten is dus ook niet mogelijk afspreken. Ik heb de 2 self-banking toestellen geprobeerd en waren kapot.
Self-banking toestellen van ING zijn zuilvormige en moeilijk in gebruik.De 2 self-banking toestellen van ING Leuven centrum zijn ook veel maanden kapot.Achterkant Diestsestraat staat een self-banking toestel dat lijkt op de toestellen van andere banken maar is al ongeveer 1 jaar kapot,zonder de klanten te informeren. IK vind dat ING weinig respect voor de klanten toont.
Ik ben teleurgesteld en bezorgd.
graag reacties van klanten.
Self-banking toestellen van ING zijn zuilvormige en moeilijk in gebruik.De 2 self-banking toestellen van ING Leuven centrum zijn ook veel maanden kapot.Achterkant Diestsestraat staat een self-banking toestel dat lijkt op de toestellen van andere banken maar is al ongeveer 1 jaar kapot,zonder de klanten te informeren. IK vind dat ING weinig respect voor de klanten toont.
Ik ben teleurgesteld en bezorgd.
graag reacties van klanten.
Re: ervaringen in verband ING bank
Slachtoffer van ING? Dat riekt naar een artikel op DeWereldMorgen hoe die gemene grote banken de gewone man benadelen!
Dus ge hebt 5 automaten geprobeerd, en alle vijf kapot? Straf. Al eens aan gedacht om dat te melden aan ING zelf in plaats van een forum waar niemand u kan helpen?
Dus ge hebt 5 automaten geprobeerd, en alle vijf kapot? Straf. Al eens aan gedacht om dat te melden aan ING zelf in plaats van een forum waar niemand u kan helpen?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Misschien is ING van plan op termijn geen self-banking meer aan te bieden aan haar klanten en worden kapotte toestellen daarom niet meer hersteld of vervangen.
Gohhh... ING is niet meer bankieren op de Brussel Lambert manier maar op een Hollandse manier.
In mijn streek zijn er een pak minder kantoren dan er waren en die die overblijven , is niets mee aan te vangen op het vlak van dienstverlening.
Door zelfstandigen uitgebaat, enkel geïnteresseerd in verkopen van nieuwe producten.
Wel gratis instant overschrijven en supersnel overschrijven naar Nederland bij ING.
Goedkoopste autoverzekering voor mijn part.
In het Brusselse een afspraak gemaakt voor een woonkrediet. Een lopende band bank..
Geen goed aanbod gehad en geen persoonlijke aanpak. Gaf mij een slecht gevoel.
In mijn streek zijn er een pak minder kantoren dan er waren en die die overblijven , is niets mee aan te vangen op het vlak van dienstverlening.
Door zelfstandigen uitgebaat, enkel geïnteresseerd in verkopen van nieuwe producten.
Wel gratis instant overschrijven en supersnel overschrijven naar Nederland bij ING.
Goedkoopste autoverzekering voor mijn part.
In het Brusselse een afspraak gemaakt voor een woonkrediet. Een lopende band bank..
Geen goed aanbod gehad en geen persoonlijke aanpak. Gaf mij een slecht gevoel.
Poldermol ,ik heb wel een paar keren gemeld aan ING over kapot self-banking ING Leuven centrum en ook klachten ingediend over kapot self-Banking aan de Diestsestraat/vital decosterstraat.Ik heb zelfs gevraagd om minstens een melding te plaatsen.Want self-banking toestel is niet alleen kapot maar geeft zelfs foutieve info namelijk 'code bankkaart foutief".Ik ben van mening dat verwarring en morele schade aan de klanten geeft. Elke keer zegt klachtendienst dat ze gaan iets aan doen.
hier een antwoord van 7 juli:
leuven.centrum@ing.be
Di 7/07/2020 15:46
Beste
De Non-cash in de vital decosterstraat is defect. Dit is een gekend probleem en is gemeld aan de technische dienst ter reparatie.
Met vriendelijke groeten,"
Hier een antwoord van 13 oktober:
"BE-ING Client Services <noreply-clientservices@ing.be>
Di 13/10/2020 16:03
Beste heer
Bedankt voor uw bericht betreffende de automaat te LEUVEN.
Bedankt om ons te laten weten dat het toestel kapot is. Ik stuur uw melding door naar de desbetreffende technische dienst om deze te laten nakijken.
Bedankt voor uw medewerking.
Indien u nog verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om telefonisch contact op te nemen met onze medewerkers op het nummer 02 464 60 01. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 8 en 22 uur, en op zaterdag tussen 9 en 17 uur.
Wij blijven tot uw beschikking.
Met vriendelijke groeten.
ING Klantendienst
02 464 60 01"
leuven.centrum@ing.be
Beste
De Non-cash in de vital decosterstraat is defect. Dit is een gekend probleem en is gemeld aan de technische dienst ter reparatie.
Beste heer
Bedankt om ons te laten weten dat het toestel kapot is. Ik stuur uw melding door naar de desbetreffende technische dienst om deze te laten nakijken.
Indien u nog verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om telefonisch contact op te nemen met onze medewerkers op het nummer 02 464 60 01. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 8 en 22 uur, en op zaterdag tussen 9 en 17 uur.
ING Klantendienst
02 464 60 01"
Hoe op te lossen , ze willen u blijkbaar niet meer als klant.janu schreef: ↑10 november 2020, 17:50 Poldermol ,ik heb wel een paar keren gemeld aan ING over kapot self-banking ING Leuven centrum en ook klachten ingediend over kapot self-Banking aan de Diestsestraat/vital decosterstraat.Ik heb zelfs gevraagd om minstens een melding te plaatsen.Want self-banking toestel is niet alleen kapot maar geeft zelfs foutieve info namelijk 'code bankkaart foutief".Ik ben van mening dat verwarring en morele schade aan de klanten geeft. Elke keer zegt klachtendienst dat ze gaan iets aan doen.
leuven.centrum@ing.be
Beste
Beste heer
ING Klantendienst
02 464 60 01"
Dus weg met alles naar een ander.
Vragen ze waarom , stop al die antwoorden onder hun neus.
En maak gebruik van de gratis bank overstap dienst.
ps wel internet maar wel nog aan self banking in kantoor

Estate Guru believer.
Sinds december nu ook internationaal instant (Europees (?) ) overschrijven naar deelnemende banken bij ING.
Geen idee in hoeverre de andere banken wel of niet in dat systeem mee deelnemen.
Geen idee in hoeverre de andere banken wel of niet in dat systeem mee deelnemen.
Wel, vorige overschrijving naar Litouwen, Revolut, ook instant.
Deze keer niet gelukt blijkbaar en het wordt een gewone overschrijving.
Theoretisch lukt het dus wel ... in de praktijk soms niet.
Dat heb ik eveneens zo gezien met binnenlandse overschrijvingen bij KBC in de begintijd van de instant overschrijvingen.
Een instant overschrijving moet binnen ongeveer vijf seconden bevestigd worden door de bank van de bestemmeling. Anders is het gewoon mislukt en wordt het een trage overschrijving.
Ten behoeve van de eeuwige twijfelaars over het nut van instant overschrijvingen : Vorige week woensdag een overschrijving gedaan van bank A (Axa) naar bank B (Bpost bank) op woensdagmiddag. Gewone overschrijving.
Aangekomen maandag, gisteren.
Wat een ander daarover denkt weet ik niet en het kan me niet veel schelen. ik vind het middeleeuws
Eender welke bank die mij gratis een betere service wil bieden dan dat, is welkom.
Deze keer niet gelukt blijkbaar en het wordt een gewone overschrijving.
Theoretisch lukt het dus wel ... in de praktijk soms niet.
Dat heb ik eveneens zo gezien met binnenlandse overschrijvingen bij KBC in de begintijd van de instant overschrijvingen.
Een instant overschrijving moet binnen ongeveer vijf seconden bevestigd worden door de bank van de bestemmeling. Anders is het gewoon mislukt en wordt het een trage overschrijving.
Ten behoeve van de eeuwige twijfelaars over het nut van instant overschrijvingen : Vorige week woensdag een overschrijving gedaan van bank A (Axa) naar bank B (Bpost bank) op woensdagmiddag. Gewone overschrijving.
Aangekomen maandag, gisteren.
Wat een ander daarover denkt weet ik niet en het kan me niet veel schelen. ik vind het middeleeuws

Eender welke bank die mij gratis een betere service wil bieden dan dat, is welkom.
Groot gelijk om het pre-historisch te vinden. Best raar dat banken al jaren zo hard op digitaal inzetten maar zo lang hebben gewacht om een betaling sneller te laten afhandelen.
Dit heeft er dan ook meteen voor gezorgd dat mensen nog steeds een 2de hands wagen (bij verkoop onder particulieren) nog steeds in cash gebeurt (met hoger risico op diefstal, vals geld,...).
Helaas valt of staat het geheel op de aanvaarding van alle banken en de zekerheid dat ook echt alle betalingen instant door zullen gaan. Zolang je die zekerheid niet hebt kan je er voor echt belangrijke betalingen niet op rekenen.
Je staat op punt de wagen te kopen en oops, het werkt even niet. Verkoper zal de wagen niet meegeven zolang die zijn geld niet heeft.
Je kan je betaling niet tot de laatste datum uitstellen als je de zekerheid niet hebt want dan loop je het risico op nalatigheidkost van je leverancier.
Voor mij op dit moment dus niet meer dan een leuk iets maar echt rekenen doe ik er niet op.
Mijn hoofdbank keytrade doet er toch niet aan mee dus veel op rekenen zal ik toch niet kunnen doen.
Dit heeft er dan ook meteen voor gezorgd dat mensen nog steeds een 2de hands wagen (bij verkoop onder particulieren) nog steeds in cash gebeurt (met hoger risico op diefstal, vals geld,...).
Helaas valt of staat het geheel op de aanvaarding van alle banken en de zekerheid dat ook echt alle betalingen instant door zullen gaan. Zolang je die zekerheid niet hebt kan je er voor echt belangrijke betalingen niet op rekenen.
Je staat op punt de wagen te kopen en oops, het werkt even niet. Verkoper zal de wagen niet meegeven zolang die zijn geld niet heeft.
Je kan je betaling niet tot de laatste datum uitstellen als je de zekerheid niet hebt want dan loop je het risico op nalatigheidkost van je leverancier.
Voor mij op dit moment dus niet meer dan een leuk iets maar echt rekenen doe ik er niet op.
Mijn hoofdbank keytrade doet er toch niet aan mee dus veel op rekenen zal ik toch niet kunnen doen.
Ja.. Je bent gebonden aan de beperkingen van het systeem zelf.
Gisteren een overschrijving moeten doen naar Deutsche Bank. Die doen er ook niet aan mee. Zolang het geld niet bij de ontvanger is wordt er uiteraard niets opgestuurd.
Hoe zou je zelf zijn.....
Dat is dus ook een nadeel.
Gisteren een overschrijving moeten doen naar Deutsche Bank. Die doen er ook niet aan mee. Zolang het geld niet bij de ontvanger is wordt er uiteraard niets opgestuurd.
Hoe zou je zelf zijn.....
Dat is dus ook een nadeel.