Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

van statutair terug naar privé

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
155 berichten
  • Pagina 3 van 11
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 11
  • Volgende
pukkie007
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer pukkie007
Verstuur privébericht

Re: van statutair terug naar privé

• Citeer

Bericht door pukkie007 » 15 februari 2021, 21:50

Mensen, reken niet teveel op jullie pensioen. Leeftijd en sommen kunnen met 1 pennenstreek veranderd worden. Zoek een job die je graag doet en durf te veranderen indien deze niet meer beantwoordt aan je eisen. Zet je gezondheid voorop ( wat niet wil zeggen dat je niet in ploegen mag werken) en leef. Het is leuk om naar iets uit te kijken, maar 25 jaar of meer aftellen is toch te gek voor woorden.
En inderdaad: én werkzekerheid, én veel verdienen, én 100 jaar worden, én 2500 euro pensioen trekken vanaf je 63ste, én gezond én gelukkig zijn, dat is meestal net iets teveel gevraagd. U simply can't have it all. ( Sorry Mattia ;) )

geebee
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer geebee
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door geebee » 15 februari 2021, 23:18

ludo schreef: ↑15 februari 2021, 21:31 Dat jaloers mensen cliche zieners zien, is op zich dan ook al een cliche..
Laat ik stellen dat ik niet tot de jaloerse klasse behoor. Ben 68 jaar, en rentenier al van mijn 43ste, zou ni weten op wie of wat ik jaloers zou kunnen zijn..
Je behoort niet tot de jaloers klasse maar vanuit je luxe-positie zit je wel vanuit clichés commentaar te geven. Je doet me een beetje denken aan Statler en Waldorf ... die vanuit de hoogte een beetje commentaar zitten te geven op het plebs.
ludo schreef: ↑15 februari 2021, 21:22
geebee schreef: ↑15 februari 2021, 20:35

Tuurlijk, je hebt gelijk : de Walen zijn lui, de Vlamingen zijn harde werkers, ambtenaren zijn lui ... dus ambtenaren zijn Walen ... je hebt meer dan gelijk Ludo, slaapwel ... ik ga nog een beetje luieren ::)
Wat een onsamenhangende redenering zet je hier neer, man man man... ni meer of je bent een ambtenaar??...
Nee, ik ben een rentenier van 68 jaar die al niet meer werkt van zijn 43 jaar ... ::) ::) ::)

Vanuit de luxepositie in je flanellen badjas, met een dikke sigaar, een potje kaviaar en een glas whisky commentaar zitten geven over luie ambtenaren en hardwerkende mensen uit de privé. Je moet maar durven.
En als je de achterliggende redenering van die vergelijking al niet snapt dan doe ik geen verdere moeite ... ik ga nog een beetje geld gaan tellen om te berekenen hoe lang ik nog moet werken vooraleer ik kan gaan rentenieren ... tedju toch : 't zal niet lukken, ik ga moeten wachten op de jackpot van het ambtenarenpensioen.

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 16 februari 2021, 00:45

@geebee Ik denk dat er maar één hier jaloers en of misnoegd is, en dat ben jezelf, je bent misschien wel een ambtenaar die denkt dat hij het hardste werkt in het hele land, en dan nog van mening is dat je onderbetaald wordt.. en dik in je gat gebeten bent...
Al de overige commentaar die je op mijn palmares tracht te posten is larie en apekool en helemaal niet terzake..
Ieder is vrij zijn mening hier te geven, de invulling die de lezer er aan wil geven, bepaald hijzelf.. maar mijn woorden verdraaien en of aanhalen, dingen verzinnen die ik niet geschreven heb, een ongegrond denkbeeld over mij uiten, zegt meer over U dan over mij..
Blijkbaar heb je veel hinder van waandenkbeelden , voor deze psychische aandoening kan je best in behandeling gaan..

De reacties welke je geeft op mijn post , ik citeer-

""" Verschil met overheid en privé is ook, hoe langer je bij de overheid werkt hoe minder je moet doen/werken, die nemen al hun tijd en je wordt snel een dagje ouder ook,,,,en bij privé juist andersom, de stress in privé wegens stijgende concurentie is dikwijls moordend... presteren en presteren. ""

is helemaal iets anders dan dat jij aanhaalt wat ik zou gezegd hebben,, laat dat duidelijk zijn..
Het tegendeel mag je gerust hier posten hoor, NO PROBLEM..... I am waiting for it..

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 16 februari 2021, 06:19

Best wel grappig eigenlijk dat het altijd dezelfden zijn die bij elk draadje dat verschijnt waar het woord ambtenaar, leerkracht of verpleger in komt het nodig vinden om die mensen af te breken en insinuaties te posten.
Voer voor een psycholoog zou ik denken. Onverwerkt jeugdtrauma? Een ambtenaar weggelopen met hun lief? Of gewoon zieligheid in het algemeen? Zitten er psychologen in de zaal?

Fakkel
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door Fakkel » 16 februari 2021, 08:08

anonymous schreef: ↑16 februari 2021, 06:19 Zitten er psychologen in de zaal?
Helaas. Zijn psychopaten ook goed? Make your pick.

GroupB
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door GroupB » 16 februari 2021, 08:08

Ik kon indertijd beginnen bij de overheid als 'statutair' technicus maar de overheid kan mij niet bieden wat ik in de privé verdien. Ik werk in de sector van de klimatisering en in vergelijking met een ambtenaar verdien ik ongeveer 2 keer zoveel en dit gaat dan enkel nog maar over het loon. M'n baas soigneert z'n personeel omdat we eigenlijk al jaren een knelpunt beroep zijn heeft dit er zeker ook mee te maken.

Mijn vrouw heeft 15 jaar gewerkt voor de overheid (niveau A) en is nu al enkele jaren zelfstandig. Dat er bij de overheid weinig gewerkt wordt klopt niet. Overheid is altijd correct geweest, maar ze wou gewoon op haar eigen beginnen en dat pendelen naar Brussel was ze ook beu. Jammer dat mensen nog altijd een cliché beeld hebben van de ambtenarij ;) .
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 16 februari 2021, 08:17

Fakkel schreef: ↑16 februari 2021, 08:08
anonymous schreef: ↑16 februari 2021, 06:19 Zitten er psychologen in de zaal?
Helaas. Zijn psychopaten ook goed? Make your pick.
Daarvan hebben we inderdaad genoeg ;)

anonymous9433

• Citeer

Bericht door anonymous9433 » 16 februari 2021, 08:44

ludo schreef: ↑15 februari 2021, 16:31 Verschil met overheid en privé is ook, hoe langer je bij de overheid werkt hoe minder je moet doen/werken, die nemen al hun tijd en je wordt snel een dagje ouder ook,,,,en bij privé juist andersom, de stress in privé wegens stijgende concurentie is dikwijls moordend... presteren en presteren..

Van veralgemeningen en stereotypering gesproken :o :o :o Je zou eens een dagje mijn job als ambtenaar moeten uitvoeren. Ik ben industrieel ingenieur en werk bij de Vlaamse overheid. En ik ben een dagje ouder. Ik vrees dat je snel een toontje lager zou zingen.

platin
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer platin
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door platin » 16 februari 2021, 09:00

Wat blijft hangen is het straat beeld van die 4 werkmannen die op hun borstel leunen nog altijd heden ten dage te aanschouwen.
Of dit dan voor iedere ambtenaar van toepassing , laat ons hopen van niet.
En van horen zeggen al veel verhaaltjes ondervonden die doorprikt worden.
Estate Guru believer.

amturingas
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door amturingas » 16 februari 2021, 09:17

platin schreef: ↑16 februari 2021, 09:00 Wat blijft hangen is het straat beeld van die 4 werkmannen die op hun borstel leunen nog altijd heden ten dage te aanschouwen.
https://m.youtube.com/watch?v=ckVYxBxdpY0&gl=BE

Met geluid :P

Ik denk dat er ondertussen al veel veranderd is :)

En mensen die het zichzelf een beetje gemakkelijk maken, vind je overal :)

geebee
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer geebee
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door geebee » 16 februari 2021, 09:33

ludo schreef: ↑16 februari 2021, 00:45 @geebee Ik denk dat er maar één hier jaloers en of misnoegd is, en dat ben jezelf, je bent misschien wel een ambtenaar die denkt dat hij het hardste werkt in het hele land, en dan nog van mening is dat je onderbetaald wordt.. en dik in je gat gebeten bent...
Al de overige commentaar die je op mijn palmares tracht te posten is larie en apekool en helemaal niet terzake..
Ieder is vrij zijn mening hier te geven, de invulling die de lezer er aan wil geven, bepaald hijzelf.. maar mijn woorden verdraaien en of aanhalen, dingen verzinnen die ik niet geschreven heb, een ongegrond denkbeeld over mij uiten, zegt meer over U dan over mij..
Blijkbaar heb je veel hinder van waandenkbeelden , voor deze psychische aandoening kan je best in behandeling gaan..
Nee beste Ludo, ik ben niet jaloers (wat van jou niet kan gezegd worden want je blijft commentaar geven op de "luie" ambtenaren terwijl je zelf al 25 jaar aan het "rentenieren" bent, nogmaals HOE DURF JE anderen becommentariëren op hun arbeidsethos vanuit je luie zetel) en ik ben zeker de hardste werker niet (door allerlei omstandigheden die hier niks ter zake doen) en nee, ik vind niet dat ik onderbetaald ben (net genoeg) maar ik reken wel op mijn ongelooflijk grote jackpot (van 500.000 euro zoals jij denkt te moeten weten) als ambtenaar omdat ik die zal nodig hebben om rond te komen aan het einde van mijn carrière. Je verwijt een andere dat hij woorden en gedachten in je mond legt en je doet hierboven en in eerdere berichten net hetzelfde, maar wellicht besef je het niet eens, terwijl je nippend aan je dikke Cubaanse sigaar de Financial Times aan het lezen bent.
Ik ben ons "gesprekje" begonnen met te vragen of je een "trol" was gezien je ongegronde clichés aan elkaar aan het rijgen was wellicht hopend op commentaar (wat je uiteindelijk gekregen hebt), jij beweert dat dat je "vrije mening" is, oké dan, ik moet daaruit afleiden dat je dus aan elkaar hangt van de clichébeelden ... en dat voor iemand die zich al vrijgekocht heeft op 43-jarige leeftijd ... ik vraag me af in welke sector je je fortuin dan wel hebt gemaakt, het zal allicht niet in de intellectuele business geweest zijn gezien je "cliché-dwanggedachtengang".
Ik wil gerust eens langsgaan bij de psycholoog hoor als jij je daarmee beter voelt, ik ben blij dat je geïnteresseerd bent in mijn psychisch welzijn. Wil je wel de rekening voor mij betalen, ik ben maar een arme, luie ambtenaar die uitkijkt naar zijn luxueuze jackpot van 500.000 euro ... nog zo'n 15 jaar en ik zal eindelijk weten hoe het voelt om een "rentenier" als jij te zijn, ik kijk er naar uit, het enige wat ik hoop dat ik tegen dan niet aan elkaar hang van de verzuurde clichébeelden over mijn medemens.
Laatst gewijzigd door geebee op 16 februari 2021, 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 16 februari 2021, 09:39

Ik meen me te herinneren dat ludo ooit eens gezegd heeft dat hij drukker was.

Edit: gevonden. Voor een luie, armzalige en wegens oudere leeftijd traag werkende ambtenaar werkt mijn fotografisch geheugen nog goed.
ludo schreef: ↑17 juli 2020, 16:30
+1 en moet je weten dat ik jaren zelf zelfstandige geweest ben,( drukkerij en heb heel wat ( gratis )offertes gemaakt in die periode..

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 16 februari 2021, 10:10

m-peeters schreef: ↑16 februari 2021, 08:44
ludo schreef: ↑15 februari 2021, 16:31 Verschil met overheid en privé is ook, hoe langer je bij de overheid werkt hoe minder je moet doen/werken, die nemen al hun tijd en je wordt snel een dagje ouder ook,,,,en bij privé juist andersom, de stress in privé wegens stijgende concurentie is dikwijls moordend... presteren en presteren..

Van veralgemeningen en stereotypering gesproken :o :o :o Je zou eens een dagje mijn job als ambtenaar moeten uitvoeren. Ik ben industrieel ingenieur en werk bij de Vlaamse overheid. En ik ben een dagje ouder. Ik vrees dat je snel een toontje lager zou zingen.
man man man, Dan weet je niet wat echt werken is... Heb voor ik mijn eigen zaak had gewerkt in de chemische sector in 3 ploegen stelsel, Met mijn eigen zaak 7 op 7 minimaal 16 uur per dag handenarbeid verrichten, is iets anders dan ambtenaartje zijn en de lakens uitdelen als industrieel ingenieur en alleen maar toezicht houden of gewoon aanwezig zijn en wat rondlopen met pen en papier en wat notities nemen...
Laatst gewijzigd door ludo op 16 februari 2021, 10:16, 1 keer totaal gewijzigd.

TNTim
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer TNTim
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door TNTim » 16 februari 2021, 10:16

ludo schreef: ↑16 februari 2021, 10:10Met mijn eigen zaak 7 op 7 minimaal 16 uur per dag werken, is iets anders dan ambtenaartje zijn en de lakens uitdelen als industrieel ingenieur en alleen maar toezicht houden of gewoon aanwezig zijn..
Maar werkte je ook 7 op 7 minimaal 16 uur per dag voor een gewone wedde?
Inspanning zal mogelijks hoger zijn als zelfstandige, maar dat is de verloning dan meestal ook hé.
Totaalplaatje bekijken aub. ;)

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 16 februari 2021, 10:21

ludo schreef: ↑16 februari 2021, 10:10
m-peeters schreef: ↑16 februari 2021, 08:44

man man man, Dan weet je niet wat echt werken is... Heb voor ik mijn eigen zaak had gewerkt in de chemische sector in 3 ploegen stelsel, Met mijn eigen zaak 7 op 7 minimaal 16 uur per dag handenarbeid verrichten, is iets anders dan ambtenaartje zijn en de lakens uitdelen als industrieel ingenieur en alleen maar toezicht houden of gewoon aanwezig zijn en wat rondlopen met pen en papier en wat notities nemen...
ludo, hoe weet jij eigenlijk wat een ambtenaartje allemaal doet? Ik vermoed dat je geen idee hebt. Al hetgeen je erover denkt te weten heb je van horen zeggen, van cliché denken, enz.
Ik heb geen idee wat een drukker doet en hoeveel hij al dan niet werkt en tegen welk loon. Het boeit me ook niet. Voor mijn part werkte jij 24 uur per dag. Dat is dan je eigen keuze. Ik ga dan ook geen neerbuigende posts plaatsen over een job waar ik niets van af weet? Waarom doe jij het dan? Verveling?

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

155 berichten
  • Pagina 3 van 11
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 11
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy