Rabobank nu termijnrekening 4,70% bruto.
TIP
Re: Rabobank nu termijnrekening 4,70% bruto.
cp1234 schreef: Een termijnrekening van 10 jaar vind ik best ok, maar de rente moet het ook zijn en 5.15% is daarvoor echt nog wel te laag.
Of dat allemaal wel veel hoger gaat betwijfel ik , al hoop ik het natuurlijk.
Ik kijk alleen al terug op de boekjes ergens bijna een jaar geleden , 4,50 procent enz...
wat bleek toen dat de lange termijnrekeningen toen niet veel voorstelde .
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
De kasbons deden het toch ook niet zo slecht.
Het is natuurlijk zo dat het voor de spaarder altijd wel wat beter kan he. Desnoods ten koste van de kredietnemers.
Het is natuurlijk zo dat het voor de spaarder altijd wel wat beter kan he. Desnoods ten koste van de kredietnemers.
Niet vergeten dat de langetermijnrente momenteel serieus begint aan te trekken, het zal wel even duren voor die helemaal wordt doorgerekend door de banken in de rendementen.
Wat rabobank.be dus doet is goed, maar ik denk dat er binnenkort andere banken die 5.15% zeker zullen overtreffen. Zeker als je ziet dat sommige banken ( bv. credit europe of DHB ) meestal meer intrest geven dan rabobank.be, afwachten wat zij gaan doen.
Wat rabobank.be dus doet is goed, maar ik denk dat er binnenkort andere banken die 5.15% zeker zullen overtreffen. Zeker als je ziet dat sommige banken ( bv. credit europe of DHB ) meestal meer intrest geven dan rabobank.be, afwachten wat zij gaan doen.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co