Elektrische tandenborstel voor gevoelige mond
Elektrische tandenborstel voor gevoelige mond
Hallo,
Ik zoek een elektrische tandenborstel die voldoende omzichtig kan omgaan met gevoelige tanden en tandvlees. Zijn er die goed regelbaar zijn ovv oscillaties/pulsaties ? Die maw toelaten voldoende zacht te poetsen ?
Welke modellen zijn aangewezen voor een gevoelige mond ?
Ik zoek een elektrische tandenborstel die voldoende omzichtig kan omgaan met gevoelige tanden en tandvlees. Zijn er die goed regelbaar zijn ovv oscillaties/pulsaties ? Die maw toelaten voldoende zacht te poetsen ?
Welke modellen zijn aangewezen voor een gevoelige mond ?
Re: Elektrische tandenborstel voor gevoelige mond
Geen ervaring met elektrisch (prefereer controle van manueel poetsen) maar wel gevoelige tanden en na proberen van sensodyne tandpasta een pak beter...dacht altijd dat het marketingpraatjes waren, maar werkt echt. Duurder dan gewone tandpasta natuurlijk, maar groot verschil voor mij. Weet niet of je deze al eens getest hebt.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Niet elektrisch maar ik geef je deze tip mee: ik heb zelf ook kwetsbaar tandvlees en na vele tandenborstels uitgeprobeerd te hebben heb ik eindelijk een zachte gevonden van Oral-B.
Als tandpasta heb ik ook Sensodyne. De geadverteerde kwaliteiten zijn:
Als tandpasta heb ik ook Sensodyne. De geadverteerde kwaliteiten zijn:
- Klinisch bewezen verlichting en dagelijkse bescherming bij gevoelige tanden
- Gevoeligheid
- Glazuur
- Schoon
- Tandvlees
- Fris
- Tandplak
- Whitening
Laatst gewijzigd door Yaris op 26 maart 2021, 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- DeanThe2nd
- Verbannen Gebruiker
Ik heb ooit een elektrische tandenborstel cadeau gekregen van mijn betere helft. Met de uitleg hoe ik die moet gebruiken, nl. 2 à 3 seconden per vlak van een tand of zoiets. Ben dat natuurlijk al vergeten. 1 sec. kan ook, 32 x 3 vlakken = 96 - 12 (van je voorste tanden) is 84 seconden, dus nog bijna 1,5 minuten. Ze vertelde erbij dat het heel belangrijk is niet te lang op een tand te blijven met zo'n elektrische omdat het zo snel oscilleert. Misschien zit daar je probleem?
Ik heb hem maar éénmaal gebruikt, dat modern gedoe is gewoon niet voor mij. Ik gebruik een gewone tandenborstel maar verslijt die op 2 à 3 weken, t.t.z. dan krijg ik het gevoel dat hij 'het niet meer doet', een nieuwe is dan na 2 of 3 x poetsen weer 'goed'. Maar ik heb geen gevoelige tanden of tandvlees, misschien doet dat ook veel.
Ik heb hem maar éénmaal gebruikt, dat modern gedoe is gewoon niet voor mij. Ik gebruik een gewone tandenborstel maar verslijt die op 2 à 3 weken, t.t.z. dan krijg ik het gevoel dat hij 'het niet meer doet', een nieuwe is dan na 2 of 3 x poetsen weer 'goed'. Maar ik heb geen gevoelige tanden of tandvlees, misschien doet dat ook veel.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
Een gewone tandenborstel reinigt de tanden beter en is te verkiezen boven een elektrische volgens mij tenzij je de lenigheid en de kracht niet meer hebt om zelf je tanden te poetsen.