rabobank.be weigert bankoverstap
Re: rabobank.be weigert bankoverstap
Opzeggen ga ik die rabobankrekening zeker niet, maar rabobank maakt er ZELF een einde aan he op 30-06-2022.ludo schreef: ↑6 augustus 2021, 10:05 tja, met zo iemand geeft je hem de pap in de mond om niks meer te storten.. of wisselvallig, reden genoeg voor hem om exuses te zoeken... moet er geen tekeningske bijmaken hé...
Weet niet of het dan wel verstandig is om die RABO rekening op te zeggen voor een slechte betaler...en al zeker niet als hij slecht bereikbaar is, en of niet weet waar hij verblijft of zit...
Maar voor het overige klopt het helaas volledig wat je schrijft
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Rabobank maakt "er" geen einde aan op 30-06-2022 !!!
Enkel de eventueel dan nog bestaande spaarrekeningen worden afgesloten op 01-07-2022.
Hierover is het volgende te lezen op de rabobank-website:
"Kan ik mijn Rabo-zichtrekening behouden?
Neen, uw Rabo Zichtrekening zal enige tijd na 2 juli 2022 afgesloten worden."
Dat zal dan binnen een jaar toch een aflopende zaak worden!
"Kan ik mijn Rabo-zichtrekening behouden?
Neen, uw Rabo Zichtrekening zal enige tijd na 2 juli 2022 afgesloten worden."
Dat zal dan binnen een jaar toch een aflopende zaak worden!
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Hm... ok
Ik volg het niet meer, want heb alles al afgesloten.
Je kan best nu al beginnen met het nodige te doen inderdaad, zodat je alles geregeld hebt tegen dan.
Maar best niet op de paul manier
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 6 augustus 2021, 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat lijkt me een goed plan. Mededeling hoeft niet lang te zijn, bvb. "huurgeld voortaan over te schrijven op XXXXXXXXXXXXXXXX". Daarvoor is zeker plaats genoeg in dat veld. Hopelijk ook voldoende bewijs dat je betrokkenen op een geldige manier op de hoogte gebracht hebt.paul schreef: ↑6 augustus 2021, 06:04 Voorlopig zie ik nog één mogelijk oplossingtje , dat is één eurocent op die rekening storten , met de commentaar dat het in de toekomst een nieuwe rekeningnummer is ( in de hoop dat er voldoende plaats is om dat te schrijven, desnoods enkele stortingen van één eurocent ).
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Misschien ook een overschrijving doen met in de mededeling de vraag om contactgegevens te bezorgenjeff schreef: ↑6 augustus 2021, 13:05 Dat lijkt me een goed plan. Mededeling hoeft niet lang te zijn, bvb. "huurgeld voortaan over te schrijven op XXXXXXXXXXXXXXXX". Daarvoor is zeker plaats genoeg in dat veld. Hopelijk ook voldoende bewijs dat je betrokkenen op een geldige manier op de hoogte gebracht hebt.
jeff schreef: ↑6 augustus 2021, 13:05Dat lijkt me een goed plan. Mededeling hoeft niet lang te zijn, bvb. "huurgeld voortaan over te schrijven op XXXXXXXXXXXXXXXX". Daarvoor is zeker plaats genoeg in dat veld. Hopelijk ook voldoende bewijs dat je betrokkenen op een geldige manier op de hoogte gebracht hebt.paul schreef: ↑6 augustus 2021, 06:04 Voorlopig zie ik nog één mogelijk oplossingtje , dat is één eurocent op die rekening storten , met de commentaar dat het in de toekomst een nieuwe rekeningnummer is ( in de hoop dat er voldoende plaats is om dat te schrijven, desnoods enkele stortingen van één eurocent ).
En uiteraard ook aangetekend verzenden, en de niet afgehaalde gesloten briefomslag uiteraard bijhouden
Gelukkig geeft Rabobank.be slechts op 01-07-2022 de pijp aan Maarten, dus zijn er nog vele mogelijkheden.
In het slechtste geval een advocaat en rechtzaak, probleem kan zijn dat niet altijd de juiste adresgegevens op het rijksregister zullen staan, wegens regelmatige verhuis, en het is een gepatendeerde sluwe vos die alle truukjes kent
Als het allemaal tegenzit, de bank van de tegenpartij verwittigen dat de adresgegevens al jaren niet meer kloppen, met kopies van aangetekende briefomslagen erbij, maar veel gaat dat niet helpen
Ondertussen het antwoord van Febelfin ontvangen :
het is een WETTELIJKE verplichting, op voorwaarde dat die bank ook cashverrictingen doet, wat bij Rabobank.be niet het geval is
( ik denk aan bancontact of zo )
het is een WETTELIJKE verplichting, op voorwaarde dat die bank ook cashverrictingen doet, wat bij Rabobank.be niet het geval is
( ik denk aan bancontact of zo )
Hoe kunt ge verhuren aan iemand die ge niet weet wonen