Black Friday
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Black Friday
Ik was helemaal mee nochtans. Tot aan de frieten.
Kan perfect, maar zonder smartphone kun je niet mee naar Londen reizen bvb. Al hangt het ook een beetje van de goede wil van de controleurs ter plaatse af.Gebruikersnaam2 schreef: ↑23 november 2021, 17:25 Black Friday :
Los daarvan : ik heb al vele duizenden euro's bespaard door nog nooit een smartphone te kopen en toch slaag ik er in door het leven te gaan, ik ben er zelfs in geslaagd om hier een account aan te maken![]()

Topicstarter wenste tips te delen hier.
Wie niet geinteresseerd is in delen van mogelijke deals kan het toch niet laten de consumptiemaatschappij wat te verketteren zie ik.
Jammer
Wie niet geinteresseerd is in delen van mogelijke deals kan het toch niet laten de consumptiemaatschappij wat te verketteren zie ik.
Jammer
-
- VIP member
- Contacteer:
Moto 4g 150€
batterij 7.50€ (zelf gedaan)
Abbo 10€
gaat nu zijn 6e jaar in
Als ik nu uw portefeuille resultaten ook nog weet te kopiëren ben ik helemaal gelukkig

Ontopic: ik raad iedereen eens aan om de volgende docu te bekijken.
https://www.youtube.com/watch?v=x0ckvo2Z5BU
Het is niet welke spullen te recycleren of "groen" zijn. het gaat over de spullen die we NIET consumeren die een verschil maken. Deze commerciële vakantie dagen zijn er maar voor één reden en dat is uw geld afhandig te maken of om u te laten geloven dat u dat ding nodig heeft om gelukkig te worden (en dan uw geld te stelen).
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
XIAOMI Smartphone Mi11 Lite 5G 128 GB>>> 299 euro bij Media Markt. Ook niet slecht. Maar ik heb me nog niet echt verdiept in dit toestel.
De Samsung lijkt mij ok en een goede telefoon, al is dat niet echt een goedkoop toestel meer.
Xiaomi heeft 8 GB gehiegen ipv 6 bij de Samsung. Dat is zeker al een plus naar houdbaarheid toe.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Op "RATE MY DEAL" kunnen "goede en slechte Black Friday deals" opgezocht worden: per toestel, per merk, of per winkel (aanmelden op die website is niet nodig om iets te kunnen opzoeken).
Niet álles kun je er vinden, maar toch veel (voor als er iets tussenstaat dat je toevallig binnenkort nodig hebt).
Voorbeeld: de Samsung A52 5G is momenteel bij Vanden Borre (339€) een "goede deal".
Maar er zijn uiteraard ook goede smartphones voor minder geld te vinden.
https://www.test-aankoop.be/acties/pricecheck
Niet álles kun je er vinden, maar toch veel (voor als er iets tussenstaat dat je toevallig binnenkort nodig hebt).
Voorbeeld: de Samsung A52 5G is momenteel bij Vanden Borre (339€) een "goede deal".
Maar er zijn uiteraard ook goede smartphones voor minder geld te vinden.
https://www.test-aankoop.be/acties/pricecheck
Het is ook maar wat je er van verwacht.
Als je verwachtingen erg laag zijn kan je het ook doen met een smartphone van 150 a 200 euro.
Of met een Nokia van 30 euro.
Zelf is dat iets dat ik zelf al gezien en getest heb maar waar ik niets kan mee doen.
Een stofzuiger van 300 euro van Miele is niet hetzelfde product dan één van 100 euro van Proline.
En dat mag je toch nooit vergeten.
Als je verwachtingen erg laag zijn kan je het ook doen met een smartphone van 150 a 200 euro.
Of met een Nokia van 30 euro.
Zelf is dat iets dat ik zelf al gezien en getest heb maar waar ik niets kan mee doen.
Een stofzuiger van 300 euro van Miele is niet hetzelfde product dan één van 100 euro van Proline.
En dat mag je toch nooit vergeten.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Ik had dringend nood aan een nieuwe harde schijf (mijn 2TB schijf had nog maar 40GB ruimte over).
Een "black friday" deal genomen van een 2TB 2.5" SSD aan €107.99 (kort na mijn aankoop werd de prijs op €118 gezet). Historische prijs van afgelopen 2 jaar van die SSD zat altijd rond €150+.
Ik ben wel volledig akkoord dat je niet moet kopen om te kopen maar gezien ik zonder black Friday waarschijnlijk ook die aankoop had gedaan ben ik wel tevreden om minder te moeten betalen.
Een "black friday" deal genomen van een 2TB 2.5" SSD aan €107.99 (kort na mijn aankoop werd de prijs op €118 gezet). Historische prijs van afgelopen 2 jaar van die SSD zat altijd rond €150+.
Ik ben wel volledig akkoord dat je niet moet kopen om te kopen maar gezien ik zonder black Friday waarschijnlijk ook die aankoop had gedaan ben ik wel tevreden om minder te moeten betalen.
In de aldi kost het maar 90€ zonder black friday .SMGGM schreef: ↑24 november 2021, 13:23 Ik had dringend nood aan een nieuwe harde schijf (mijn 2TB schijf had nog maar 40GB ruimte over).
Heb de mijne al jaren geen probleem mee , top product
Hoe sommige mensen er toch met hun ogen ogen inlopen
En als je een externe harde schijf besteld rechtstreeks bij de producent betaal je nog rond de 40 € duurt wel enkele maanden voor je ze krijgt . Of met andere woorden je hebt 3 keer de prijs betaald besef dat goed
Ik ben zeer tevreden over mijn goedkope smartphone van Aldi. Ik kan er zelfs mee telefoneren !
Elektronica in het algemeen goed van de aldi , Maar materiaal zoals boren dat ze in dozen verkopen en dergelijke is meestal brol .
Aan de andere kant zijn de modellen meestal verouderd daarom dat ze goedkoper zijn
Heb dit een dik half jaar geleden gekocht in de knAldi voor een 80 euro, ook 2TB.SMGGM schreef: ↑24 november 2021, 13:23 Ik had dringend nood aan een nieuwe harde schijf (mijn 2TB schijf had nog maar 40GB ruimte over).