Controle overschrijvingen
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Controle overschrijvingen
Hallo,
Is het ooit iemand overkomen dat een overschrijving van een rekening op zijn naam bij de ene bank niet aankomt op een andere rekening op zijn naam bij een andere bank, zonder dat hij het doorheeft door een nalatige controle.
Ik stel deze vraag omdat ik in de loop der jaren nogal slordig ben geweest met het controleren van mijn overschrijvingen van Rabo naar andere rekeningen op mijn naam bij andere banken en nu zal ik wat tijd moeten besteden aan het goed controleren van alles voordat Rabo sluit.
Is het ooit iemand overkomen dat een overschrijving van een rekening op zijn naam bij de ene bank niet aankomt op een andere rekening op zijn naam bij een andere bank, zonder dat hij het doorheeft door een nalatige controle.
Ik stel deze vraag omdat ik in de loop der jaren nogal slordig ben geweest met het controleren van mijn overschrijvingen van Rabo naar andere rekeningen op mijn naam bij andere banken en nu zal ik wat tijd moeten besteden aan het goed controleren van alles voordat Rabo sluit.
Re: Controle overschrijvingen
Ik denk dat er een controlesysteem is ingebouwd want als om de een of andere reden een bank een storting niet aanneemt (bv je stort 700 euro op een rekening waar maar 500 per maand mag bijkomen) wordt het geld terug gestuurd naar het vertrekpunt.
Persoonlijk zou ik er niet over panikeren en er in berusten dat alles wat je verstuurt OF aankomt OF terugkeert.
En in beide gevallen ben je het niet kwijt.
Persoonlijk zou ik er niet over panikeren en er in berusten dat alles wat je verstuurt OF aankomt OF terugkeert.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dank je wel voor je antwoord. Ik ben gerustgesteld.haelewyn schreef: ↑4 mei 2022, 16:42 Ik denk dat er een controlesysteem is ingebouwd want als om de een of andere reden een bank een storting niet aanneemt (bv je stort 700 euro op een rekening waar maar 500 per maand mag bijkomen) wordt het geld terug gestuurd naar het vertrekpunt.
Het zelfde telt voor wanneer je iets overschrijft naar een rekeningnummer van iemand dat jaren geleden afgesloten bleek te zijn.
Het geld komt gewoon terug op je rekening.
Het geld komt gewoon terug op je rekening.