Keytrade --> Excell
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
Guest
Keytrade --> Excell
Hoe zou ik de verrichtingen van Keytrade kunnen omzetten naar excell
Dit zou handig zijn.
Dit zou handig zijn.
Re: Keytrade --> Excell
Voor zicht- en spaarrekeningen:
Klik op "Bankieren", dan kom je op de historiek van je zichtrkening, klik op de knop "Zoeken". Kies zicht of spaarrekening, de datum van, de datum tot en klik op zoeken, daarna op CSV. Het CSV bestand kan je dan importeren in excel.
Bij de historiek van de trading account kan het blijkbaar niet. Bij trading kan je enkel het overzicht van je portefeuille converten naar csv (bovenaan rechts) na het klikken op "Beleggen" > "Trading".
Klik op "Bankieren", dan kom je op de historiek van je zichtrkening, klik op de knop "Zoeken". Kies zicht of spaarrekening, de datum van, de datum tot en klik op zoeken, daarna op CSV. Het CSV bestand kan je dan importeren in excel.
Bij de historiek van de trading account kan het blijkbaar niet. Bij trading kan je enkel het overzicht van je portefeuille converten naar csv (bovenaan rechts) na het klikken op "Beleggen" > "Trading".
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Download van KEYTRADE csv-bestand (portefeuille) is gelukt: het wordt omgezet door mijn excel 2000 als "Microsoft Excel-bestand met door lijstscheidingstekens gescheiden waarden".
ECHTER : ik kan bijv. met de cellen die de koersen bevatten geen bewerkingen doen: resultaat is "#waarde".
Het koppelen met een bestaand Excel -bestand : (koppelen via plakken speciaal) lukt daarom ook niet. Weet iemand raad?
ECHTER : ik kan bijv. met de cellen die de koersen bevatten geen bewerkingen doen: resultaat is "#waarde".
Het koppelen met een bestaand Excel -bestand : (koppelen via plakken speciaal) lukt daarom ook niet. Weet iemand raad?
Misschien staan de cijfers in tekstformaat. Probeer eens de formattering van de cellen te wijzigen. Ofwel rechts klikken en ergens in het menu op format of zo klikken. Ofwel een ganse kolom selecteren en met data en text to columns werken. Ik weet de exacte benamingen van de menu's wel niet omdat ik nog nooit met de nederlandstalige versie van excel heb gewerkt.
probleem opgelost: decimaal punt vervangen door komma, en punt in duizendtallen verwijderd.
Nog eens bedankt voor de moeite!!!
Nog eens bedankt voor de moeite!!!
-
josy
Als je in excel een kolom hebt met '#waarde' wil dit meestal zeggen dat de kolom te smal is om het gehele getal weer te geven. Gewoon de kolom bovenaan naar rechts uittrekken en 't is opgelost.