DB Plus rekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
DB Plus rekening
Omdat ik deze spaarrekening nog meer in het overzicht zie staan, hierbij het %:
1% basisrente , 0,5% getrouwheid
Inderdaad gene vette.
1% basisrente , 0,5% getrouwheid
Inderdaad gene vette.
Re: DB Plus rekening
vanaf wanneer? nu is het nog 2,2 + 0,50, tóch?
(bedoel je inderdaad de db intensiv plus?)
die namen bij DB zijn zooooo moeilijk gekozen - zo verwarrend.
bovendien wil db liever af van die db intensiv plus (die is eerder bedoeld voor mensen zonder i-net, vertelde me de klantendienst eergisteren)
bovendien wil db liever af van die db intensiv plus (die is eerder bedoeld voor mensen zonder i-net, vertelde me de klantendienst eergisteren)
Laatst gewijzigd door lev op 14 augustus 2009, 08:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
lev schreef: vanaf wanneer? nu is het nog 2,2 + 0,50, tóch?
Het is niet de DB Intensiv Plus, het is de andere Plus spaarrekening. Die 1 + 0,5 is vanaf begin deze maand.
De reden waarom deze rekening niet meer in het overzicht staat, zal waarschijnlijk zijn dat het niet meer mogelijk is om deze rekening te openen bij DB. DB verandert nogal graag van naam ivm spaarrekeningen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Vaganzza schreef: De reden waarom deze rekening niet meer in het overzicht staat, zal waarschijnlijk zijn dat het niet meer mogelijk is om deze rekening te openen bij DB. DB verandert nogal graag van naam ivm spaarrekeningen.
Ik begrijp niet echt waarom DB dat doet. Ze geven dan wel de hoogste rente op de spaarmarkt, maar door om de zoveel jaar van hoogrentende spaarrekening te veranderen jagen ze hun klanten toch weg? (aangezien ze de getrouwheidspremie telkens mislopen)
Weinig klanten houden rekening met die getrouwheidspremie of veranderen van bank omwille van zulke renteveranderingen. Kijk maar naar het niet nakomen van hun gegarandeerde rente, er zijn er maar weinigen omwille daarvan weggegaan.Campzie schreef: Ik begrijp niet echt waarom DB dat doet. Ze geven dan wel de hoogste rente op de spaarmarkt, maar door om de zoveel jaar van hoogrentende spaarrekening te veranderen jagen ze hun klanten toch weg? (aangezien ze de getrouwheidspremie telkens mislopen)
Wees maar zeker, ze doen het alleen maar omdat ze er winst op maken!
DB geeft nu wel 4% op termijnrekening van 5 jaar , is ni slecht voor deze moment
wel slechter dan de 4.1% die goffin bank op 4 jaar geeftludo schreef: DB geeft nu wel 4% op termijnrekening van 5 jaar , is ni slecht voor deze moment
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Verwar je niet DB en DHBludo schreef: DB geeft nu wel 4% op termijnrekening van 5 jaar , is ni slecht voor deze moment
DB geeft maar 3% BRUTO voor zijn kasbons en ik ben zelfs niet zeker of ze termijnrekening hebben
En of 3% NETTO zo voordelig zal zijn de komende 5 JAAR
ja volgens mij heeft DB geen termijnrekeningen,had ook al een vermoeden dat het zo iets was