Biocartis
TIP
Biocartis
Kan mij iemand uitleggen waarom bij KBC ,koersdoel 7 euro is voor Biocartis en bij Kepler Chevreux maar 4 euro.Vanwaar dit verschil van bijna 100 procent?Is er hier bedrog in het spel?
Re: Biocartis
Biocartis verbrandt nog altijd cash en kan dus niet gewaardeerd worden op basis van winstcijfers. Meer moet je daar m.i. niet achter zoeken.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik zoek daar niets achter is gewoon een vaststelling dat die banken beter zouden stoppen met die ontzin van koersdoelen te geven.
+1
Koersdoelen zijn altijd nattevingerwerk, want op korte termijn.
Vandaag weten ze u precies te vertellen waarom de koers zou moeten stijgen met x%
Morgen weten ze exact uit te leggen waarom de koers gedaald is met y%
gelijk heb je.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Kapitaalverhoging Biocartis
Biocartis heeft uiteindelijk ook de knoop doorgehakt met betrekking tot een publieke kapitaalverhoging (met voorkeurrecht).
Bestaande aandeelhouders kunnen met 7 rechten intekenen op 4 nieuwe aandelen Biocartis tegen €0.75.
Lees meer details op Bolero
De webstek van Biocartis geeft je nog meer details. De KV gaat vandaag van start en zou lopen tot 28 november.
Bestaande aandeelhouders kunnen met 7 rechten intekenen op 4 nieuwe aandelen Biocartis tegen €0.75.
Lees meer details op Bolero
De webstek van Biocartis geeft je nog meer details. De KV gaat vandaag van start en zou lopen tot 28 november.
De koers van Biocartis is in de loop van de inschrijvingsperiode stelselmatig verzwakt om vandaag uiteindelijk ongeveer de inschrijvingskoers op de nieuwe aandelen te halen. De KV sluit af op maandag en dat is geen dag te vroeg. Dit ziet er niet goed uit voor de veiling van de scrips.
Kapitaalverhoging Biocartis
Na het einde van de intekenperiode meldt Biocartis vandaag (PR van 10:30) dat bijna 56% van de inschrijvingsrechten gebruikt werden bij de kapitaalverhoging. Ruim 44% van de rechten worden als scrips. Die veiling zou vandaag rond moeten raken. Biocartis sloot gisteren af op €0.794 of 4.4 ct boven de intekenkoers. Gezien het grote volume aan scrips, zullen de houders van scrips er bekaaid van afkomen. De theoretische waarde van het recht bedroeg bij de slotkoers dan wel 2.5ct, maar het lijkt mij waarschijnlijk dat de opbrengst lager zal liggen. Als de veilingprijs één cent of minder bedraagt, wordt de opbrengst van de veiling ingehouden.
Heel jammer hoe het is verlopen met Biocartis. Ik kende ze al voor de IPO. Ik heb uiteindelijk nooit gekocht maar het zag er beloftevol uit in het begin. De laaste 2 jaar niet meer zo naar gekeken waardoor ik nu wel verschiet hoe hard te koers is gedaald. Echt jammer.
Ik heb Biocartis verkocht aan ongeveer 3 euro( gekocht destijds aan ongeveer 10 euro) omdat ik er geen toekomst meer in zag. Enkele jaren geleden waren bijna alle analisten het unaniem, Biocartis had een mooie toekomst en stond op bijna iedere kooplijst van bekende en minder bekende analisten. Maar al geruime tijd komt Biocartis bij geen enkele analist nog ter sprake. Toegeven dat ze de bal volledig hebben misgeslagen is natuurlijk veel moeilijker dan met een topper uitpakken.