Thuislaadpaal
Thuislaadpaal
Ik heb een thuislaadpaal laten plaatsen.
Via belastingen kan ik dit inbrengen op voorwaarde dat ik leveranciers-kontrakt GROENE stroom heb..
Dit heb ik echter niet. Zouden ze nakijken of ik dergelijk kontrakt heb
??
(Je moet niets meesturen, enkel de bewijzen bijhouden )
Via belastingen kan ik dit inbrengen op voorwaarde dat ik leveranciers-kontrakt GROENE stroom heb..
Dit heb ik echter niet. Zouden ze nakijken of ik dergelijk kontrakt heb

Re: Thuislaadpaal
Ze zullen dat niet systematisch voor iedereen nakijken maar als ze toevallig jouw aangifte eruit pikken voor een controle moet je het bewijs kunnen leveren.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Oké, kan het dus maar proberen,
indien het ni lukt zal ik wel een bericht van wijziging krijgen.. of er een boete aanhangt weet ik niet..
Zoiets moet ge zeker op een forum posten.ludo schreef: ↑23 april 2023, 18:40 Ik heb een thuislaadpaal laten plaatsen.
Dit heb ik echter niet. Zouden ze nakijken of ik dergelijk kontrakt heb??
Je wil wel een laadpaal, maar niet aan de voorwaarden voldoen.
Is niet zo moeilijk me dunkt een nieuw contract aan te gaan.
Komen ze er op uit kan de boete niet hoog genoeg zijn.
En de overheid praat met elkaar. (zie maar energie premies).
Nogal een mentaliteit: ik fraudeer naar hartelust, misschien lukt het, als ze het zien dan wijzigen ze mijn aangifte maar.
Tsja, de parlementsleden geven het goede voorbeeld dus so what. Precies of diegene die nu afgeven op Ludo nog nooit iets gedaan hebben dat niet mocht.
De eerste die nog nooit iets mispeuterd heeft mag de eerste steen werpen...
In navolging met de graaicultuur van de ministers/ parlementsleden doe ik gewoon mee, omdat ze het goede voorbeeld geven..
In navolging met de graaicultuur van de ministers/ parlementsleden doe ik gewoon mee, omdat ze het goede voorbeeld geven..
Zo werkt dat toch,,,, Niet

Als ze er bij mij na 10 jaar achter komen zoals bij die ministers met hun bonus pensioen dan zal het wel verjaart zijn zekers???? LOL
Het is hypocriet om je op te winden over mistoestanden in het parlement als je zelf ongeoorloofde aftrekposten in je aangifte opneemt. Als je fraudeert "omdat iedereen het doet" heb je maar weinig ruggengraat.
Kan wel dat je gelijk hebt, maar toch waag ik een poging.
Het is hypocriet om het te doen en er niet voor uit te komen, Ik doe het, ik kom ervoor uit, ben dus géén hypocriet..
En als je denkt dat je heiliger bent dan de paus ben je ook een hypocriet.
Ben helemaal niet fanatiek, Als ik terug krijg van de belastingen is dat op de kap van alle burgers, ( inclu. van mij ook ) want het begrotingstekort zal daardoor stijgen, en de taksen en belastingen ook die de burgers betalen.. Goed hé??? ..
Frauderen is de nieuwe hype...
Mensen beginnen te frauderen wanneer ze vinden dat ze te veel belastingen betalen en er te weinig voor terug krijgen, wanneer ze vinden dat de belastingen die ze moeten betalen onrechtvaardig zijn. In de Middeleeuwen begonnen ze te revolteren en geweld te gebruiken. Tegenwoordig proberen ze te frauderen.
Misschien eens beginnen met rechtvaardige belastingen en een betrouwbare overheid, dan zou er veel minder gefraudeerd worden.
Misschien eens beginnen met rechtvaardige belastingen en een betrouwbare overheid, dan zou er veel minder gefraudeerd worden.
Ik betaal al jaren géén euro directe belastingen...Trivium schreef: ↑25 april 2023, 10:16 Mensen beginnen te frauderen wanneer ze vinden dat ze te veel belastingen betalen en er te weinig voor terug krijgen, wanneer ze vinden dat de belastingen die ze moeten betalen onrechtvaardig zijn. In de Middeleeuwen begonnen ze te revolteren en geweld te gebruiken. Tegenwoordig proberen ze te frauderen.