Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Markttiming is wel zinvol

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
118 berichten
  • Pagina 5 van 8
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
Rhijnvis
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Rhijnvis
Verstuur privébericht

Re: Markttiming is wel zinvol

• Citeer

Bericht door Rhijnvis » 20 november 2024, 09:13

In mijn bescheiden oordeel behoort men te aanvaarden dat de markt op onvoorspelbare momenten plotseling zal neerdalen, zonder dat men weet hoe diep of hoe lang deze neergang zal voortduren. Dit zal inderdaad een invloed uitoefenen op de waarde van ieders portefeuille, hetgeen desastreuze gevolgen kan hebben. Daarom behoort men niet te trachten de markt te timen, maar zich vooraf te schikken door een weloverwogen keuze van de assetallocatie. Deze zal ervoor zorgen dat u bepaalde risico's neemt (waarvan u de gevolgen accepteert), en dat u andere risico's vermijdt (en ook daarvan aanvaardt u de gevolgen). Aldus kunt u op uw beide oren slapen en behoeft gij nimmer dringend te reageren op gebeurtenissen ter wereld.
Ik heb gezegd.

Galactic
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Galactic
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Galactic » 20 november 2024, 09:49

Ik doe wel aan timing, dit met wisselend resultaat, maar het globale geheel is toch positief.

Zal enkele delen zonder er aantallen bij te zetten.

COFB Aankoop juli/2024 voor 57,80
COFB Verkoop sept/2024 voor 69,75
COFB Aankoop recent voor 55,65
COFB Verkoop => Als het op korte termijn nog naar de 65-67 range gaat, anders bijhouden, evt dividend pakken volgend jaar of net ervoor verkopen.

ABI.BR Verkoop => mei/2024 voor 61,92 (had ik nog van vorig jaar ergens gekocht met die trans/rel onderaan in de 5x range)
ABI.BR Aankoop => recent voor 52,80 (gaat er weer uit boven de 60).

KHC Aankoop gisteren voor 30,54$
KHC Verkoop => dividend mee pakken en gaat er weer uit als het boven de 35-36$ gaat

Ik bovenstaande 3 bedrijven vrij goed. Normaal gaat 1 ervan niet lukken en heb je op 2 stuks een mooie winst.

Iets in de trend van +17% en +13% en -12% op een 5 tal maanden. Jaarrendement van :o

(Als ik tijd heb ga ik ook eens Greenyard NV (GREEN.BR) onderzoeken, vreemde cijfers/waardering/koers, meestal zie je dan iets over het hoofd, maar niet altijd)

AlFonds
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer AlFonds
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door AlFonds » 20 november 2024, 10:44

Rhijnvis schreef: ↑20 november 2024, 09:13 In mijn bescheiden oordeel behoort men te aanvaarden dat de markt op onvoorspelbare momenten plotseling zal neerdalen, zonder dat men weet hoe diep of hoe lang deze neergang zal voortduren. Dit zal inderdaad een invloed uitoefenen op de waarde van ieders portefeuille, hetgeen desastreuze gevolgen kan hebben. Daarom behoort men niet te trachten de markt te timen, maar zich vooraf te schikken door een weloverwogen keuze van de assetallocatie. Deze zal ervoor zorgen dat u bepaalde risico's neemt (waarvan u de gevolgen accepteert), en dat u andere risico's vermijdt (en ook daarvan aanvaardt u de gevolgen). Aldus kunt u op uw beide oren slapen en behoeft gij nimmer dringend te reageren op gebeurtenissen ter wereld.
Goed gestudeerd wellicht maar ondertussen blijkt "jouw waarheid" achterhaald. Het lijkt wel een passage uit de BIjbel.
Als men kan instappen op of rond een dieptepunt dan kan men quasi zeker heel de hausse meemaken. Dan mag er daarna een ernstige crash volgen en dan blijft men nog positief.
Mijn laatste artikel van zaterdag 16 11 toont dat met een aantal grafieken.

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 20 november 2024, 13:21

AlFonds schreef: ↑20 november 2024, 10:44 Goed gestudeerd wellicht maar ondertussen blijkt "jouw waarheid" achterhaald. Het lijkt wel een passage uit de BIjbel.
Als men kan instappen op of rond een dieptepunt dan kan men quasi zeker heel de hausse meemaken. Dan mag er daarna een ernstige crash volgen en dan blijft men nog positief.
Achteraf een dieptepunt aangeven is makkelijk.

De laatste tijd lijkt jullie strategie weeral verandert, weeral aangepast aan de marktevolutie uit het meer recente verleden.
Kan je eens CONCREET verwijzen naar een van jullie artikels waar jullie TIJDENS een daling concreet hebt aangegeven dat het moment daar was om VOLLEDIG in te stappen.

Tijdens de corona was jullie advies om met het opgespaarde geld van de voorbij maanden met STOP over 18 maanden (GOGI) aan te kopen.
Iemand dientijdens deze hele periode gewoon zijn maandelijks DCA aankopen deed had een gevoelig beter resultaat. Ook de meer recente dips en correcties lijken jullie het moment gemist te hebben. (Markttiming is moeilijk!)
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.

AlFonds
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer AlFonds
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door AlFonds » 20 november 2024, 14:08

Mijn collega publiceert elke maand de GOGI-cijfers die dat aangeven.
Er was hier iemand die zelf aangaf dat hij niet kon wachten en dan maar beginnen aankopen is. Voor hem is dat het bewijs dat het syteem niet werkt. Voor mij het teken dat hij geen geduld heeft.
Het is niet zo dat je bijna verplicht wordt om onze site te volgen of op te volgen. Ik heb al tot in de details uitgelegd hoe wij dat doen. Iedereen kan zelf aan de slag want als je zoals de meeste maar enkele fondsen of trackers opvolgt, dan is het een fluitje van een cent. Iedereen zal eigen cijfers ook liever opvolgen dan cijfers van iemand anders.

Ayhrual
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Ayhrual
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Ayhrual » 20 november 2024, 14:15

AlFonds schreef: ↑20 november 2024, 10:44
Rhijnvis schreef: ↑20 november 2024, 09:13 In mijn bescheiden oordeel behoort men te aanvaarden dat de markt op onvoorspelbare momenten plotseling zal neerdalen, zonder dat men weet hoe diep of hoe lang deze neergang zal voortduren. Dit zal inderdaad een invloed uitoefenen op de waarde van ieders portefeuille, hetgeen desastreuze gevolgen kan hebben. Daarom behoort men niet te trachten de markt te timen, maar zich vooraf te schikken door een weloverwogen keuze van de assetallocatie. Deze zal ervoor zorgen dat u bepaalde risico's neemt (waarvan u de gevolgen accepteert), en dat u andere risico's vermijdt (en ook daarvan aanvaardt u de gevolgen). Aldus kunt u op uw beide oren slapen en behoeft gij nimmer dringend te reageren op gebeurtenissen ter wereld.
Goed gestudeerd wellicht maar ondertussen blijkt "jouw waarheid" achterhaald. Het lijkt wel een passage uit de BIjbel.
Dieptepunt ? In 2000 (internet bubble) heb ik gedurende 2 jaren het dieptepunt zitten zoeken. Alsook in 2011 met de Fukushima en de crash van de uranium aandelen, 5 jaar later was het dieptepunt nog niet bereikt.
Dus good luck met uw dieptepunt te timen .....

Rhijnvis
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Rhijnvis
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Rhijnvis » 20 november 2024, 14:22

AlFonds schreef: ↑20 november 2024, 10:44 Goed gestudeerd wellicht maar ondertussen blijkt "jouw waarheid" achterhaald. Het lijkt wel een passage uit de BIjbel.
Het is niet mijn waarheid, ik heb integenstelling tot u helemaal niets uitgevonden. Ik hanteer de literatuur, evenwel niet de Bijbel. Deze literatuur toont zowel op theoretische als empirische manier aan wat de waarheid is, ook al is die ontnuchterend.
U moet aanvaarden dat de beurs op korte termijn gedreven wordt door psychologie en per definitie onvoorspelbaar is. De grootste schokken op de beurs zijn immers diegene die niemand zag aankomen. U kunt er dus niet op anticiperen.
Aangezien de beurs op lange termijn stijgt geldt de algemene regel dat u door de band genomen best zo vroeg mogelijk investeert. Zelfs al investeerde u op een moment dat achteraf slecht bleek te zijn, de tijd zal de kracht zijn die uw fout rechtzet. In het geval dat u anticipeert door te wachten op een crash, zal de tijd de kracht zijn die uw fout versterkt. Na een zeker tijd zal zelfs een 50% crash niet meer voldoende zijn om uw fout recht te zetten.

Beeldt u zich in dat u kon terugkeren in de tijd, naar een door u gekozen tijdsstip met alle kennis van vandaag. U mag vervolgens 1 enkele aankoop uitvoeren die dag. Zou u dan terugkeren naar een dieptepunt in het recente verleden, of zou u eerder kiezen voor een ATH dat zich in een zeer ver verleden tijd voordeed? Ik zou het wel weten. Time in the market beats timing the market.
Ik heb gezegd.

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 20 november 2024, 14:50

AlFonds schreef: ↑20 november 2024, 14:08 Mijn collega publiceert elke maand de GOGI-cijfers die dat aangeven.
Er was hier iemand die zelf aangaf dat hij niet kon wachten en dan maar beginnen aankopen is. Voor hem is dat het bewijs dat het syteem niet werkt. Voor mij het teken dat hij geen geduld heeft.
Het is niet zo dat je bijna verplicht wordt om onze site te volgen of op te volgen. Ik heb al tot in de details uitgelegd hoe wij dat doen. Iedereen kan zelf aan de slag want als je zoals de meeste maar enkele fondsen of trackers opvolgt, dan is het een fluitje van een cent. Iedereen zal eigen cijfers ook liever opvolgen dan cijfers van iemand anders.
Dus je hebt geen concreet voorbeeld waar jullie met success het moment van markttiming hebben aangeduid.

QED
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 20 november 2024, 14:51

AlFonds schreef: ↑20 november 2024, 14:08 Mijn collega publiceert elke maand de GOGI-cijfers die dat aangeven.
Dus je hebt geen concreet voorbeeld waar jullie met success het moment van markttiming hebben aangeduid.

QED

karine
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer karine
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door karine » 20 november 2024, 17:14

AlFonds schreef: ↑20 november 2024, 08:44
karine schreef: ↑19 november 2024, 20:33 Wanneer heeft u dan uw laatste aankopen gedaan ?
Ik hoop dan toch nog dit jaar of het voorbije jaar, want anders heb je al 25-30% laten liggen.
Da's maar een idee van jou. Momenteel staan bijna alle indexen op ATH; als het binnen enkele weken of maanden zakt met 20 à 30% hoeveel heb je dan nog over.
Dit jaar nog geen orders. Laatste begin vorig jaar (2023) en die presteren schitterend.
Maar dit is weer een redenering dat er een stevige correctie gaat kopen.
Stel de beurzen dalen 10%, dan heb ik dit jaar nog steeds 20% voorsprong. Stel dat ze daarna verder door stijgen.
Wanneer ga jij dan terug instappen ?
Je kan toch niet blijven wachten op een volgende corona crisis ?

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » 20 november 2024, 17:50

Philippe1 schreef: ↑19 november 2024, 19:30 Het probleem is altijd: wanneer kopen als de koers flink gezakt?
Stel dat je al 30% naar beneden bent gegaan en de koers stabiliseert en gaat zelfs 5% omhoog. Koop je dan?
Het kan zijn dat de rit omhoog dan inderdaad begonnen is.
Het kan ook zijn dat dit een valse uitbraak is en er evengoed nog 20-30% van de koers afgaat.
Je weet het niet.
Ha ja, waarom niet? 25% goedkoper kunnen aankopen is sowieso beter, dat het daarna dan nog 30% zakt kan best zijn maar je gaat er toch van uit dat de brede markt op lange termijn zal herstellen en stijgend is? Van -30% herstellen zal sneller verlopen dan van -55% plus je hebt meer stukken die de latere winst genereren. Wie koopt op een piek heeft pech, dat kan nu eenmaal gebeuren, wie niks koopt terwijl er stevige kortingen zijn is dom. Je hoeft echt niet perfect te timen om beter af te zijn. Je moet natuurlijk niet eindeloos met alle middelen aan de kant blijven staan wachten op het perfecte instapmoment en als het zover is niet durven inzetten, maar wat middelen ter beschikking hebben om van een opportuniteit te profiteren is zeker niet slecht. Stap af van het idee dat markt timen perfect moet zijn.

AlFonds
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer AlFonds
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door AlFonds » 20 november 2024, 18:26

karine schreef: ↑20 november 2024, 17:14
AlFonds schreef: ↑20 november 2024, 08:44
Da's maar een idee van jou. Momenteel staan bijna alle indexen op ATH; als het binnen enkele weken of maanden zakt met 20 à 30% hoeveel heb je dan nog over.
Dit jaar nog geen orders. Laatste begin vorig jaar (2023) en die presteren schitterend.
Stel de beurzen dalen 10%, dan heb ik dit jaar nog steeds 20% voorsprong. Stel dat ze daarna verder door stijgen.
Zoals ik al meerdere malen heb geschreven: wij volgende de koersen (van de NAV) niet: wij volgende de prestaties. Die zijn duidelijk en blijkbaar vrij accuraat.

Daarom kregen wij regelmatig reacties dat onze grafieken niet kloppen (met hun grafiek van het koersverloop).
Voor er commentaar geleverd wordt, zo het goed zijn onze uitleg eens grondig te lezen. Misschien zelfs te proberen !

AlFonds
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer AlFonds
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door AlFonds » 20 november 2024, 18:36

B7H4long schreef: ↑20 november 2024, 14:51

QED
Kan u mij een concreet voorstel op papier tonen waarmee een "raadgever/bankier/aanbieder van fondsen trackers of aandelen of noem maar op" aangeeft dat je dit of dat fonds of... nu moet aankopen ? Qua aansprakelijkheid gebeurt zoiets nergens. Neem ons dat dan ook niet kwalijk.
Als je ons zou volgen dan zou je weten hoe we dat duiden.

voorheenCP1234
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer voorheenCP1234
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door voorheenCP1234 » 20 november 2024, 18:51

AlFonds schreef: ↑20 november 2024, 18:26
karine schreef: ↑20 november 2024, 17:14
Zoals ik al meerdere malen heb geschreven: wij volgende de koersen (van de NAV) niet: wij volgende de prestaties. Die zijn duidelijk en blijkbaar vrij accuraat.

Daarom kregen wij regelmatig reacties dat onze grafieken niet kloppen (met hun grafiek van het koersverloop).
Voor er commentaar geleverd wordt, zo het goed zijn onze uitleg eens grondig te lezen. Misschien zelfs te proberen !
Jullie waren vooral goed, om wanneer het duidelijk was voor iedereen dat jullie methode op niets trok, om steeds alles te veranderen waarna het nog steeds op niets trok ...

We gingen jullie hier trouwens nooit meer terug zien, woord houden zit er precies niet in ...
Make Spaargids " Great Again ! "

borgie
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer borgie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door borgie » 20 november 2024, 19:10

AlFonds schreef: ↑20 november 2024, 14:08 Ik heb al tot in de details uitgelegd hoe wij dat doen.
Bij de meeste van jullie artikels moet ik toch aan het spreekwoord "veel geblaat maar weinig wol" denken. Het begint steeds beloftevol maar uiteindelijk is het allemaal toch weinig praktisch en herverpakken van steeds dezelfde boodschap.

Maar goed, even over naar een praktische vraag.
In 2021 passeerde het fonds Robeco Global Consumer Trends het prijsniveau van €360. Jullie systeem gaf een STOP.
In 2022 daalde het fonds en kwam zo terug bij €360. Op dat moment gaf jullie systeem een SPREAD.
Dus het ene jaar niet kopen en het jaar erop wel kopen op hetzelfde prijsniveau. Wat is daar het nut van?
Port 1: IWDA (80%) - EMIM (10%) - IUSN (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - AVWC(15%) - 5MVL (10%)

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

118 berichten
  • Pagina 5 van 8
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy