Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Klimaathysterie

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
5169 berichten
  • Pagina 344 van 345
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 341
  • 342
  • 343
  • 344
  • 345
  • Volgende
chesini
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

Re: Klimaathysterie

• Citeer

Bericht door chesini » 18 mei 2025, 10:36

"Zeggen dat je jaarlijks 2 procent van je bnp moét investeren in defensie, dat vind ik heel raar. Het zou best kunnen dat je met 1 procent evenveel bereikt, als je die ene procent goed besteedt."

NVDR: Maar om die goed te besteden heb je hersens nodig uiteraard.

"
Drones zijn zuiniger, zegt u. Bijna overal klinkt tegenwoordig de kreet dat we méér in defensie moeten investeren.

“Daar ben ik het niet mee eens. Beter investeren, dát moeten we doen. Ik vind óók dat we ons beter moeten wapenen tegen een mogelijke oorlog, maar dat hoeft niet noodzakelijk meer te kosten. In vredestijd is die nieuwe technologie een pak goedkoper, want omdat die tuigen zo snel geproduceerd kunnen worden, schakel je de productiekost uit. In oorlogstijd, wanneer er wel geproduceerd moet worden, zal die kost natuurlijk stijgen. Maar nu zeggen dat je jaarlijks 2 procent van je bnp moét investeren in defensie, dat vind ik heel raar. Het zou best kunnen dat je met 1 procent evenveel bereikt, als je die ene procent goed besteedt. Die twee procent, dat is bijna iets heiligs geworden, maar volgens mij slaat dat nergens op. Tenzij je per se de klassieke oorlogsindustrie in leven wil houden, natuurlijk.”

“De voordelen van die nieuwe technologie zijn enorm. Het is een pak zuiniger, je hebt minder personeel nodig, en je spaart een hoop mensenlevens. Neem nu die F-35’s: ze kosten stukken van mensen, je moet er tien jaar op wachten, je kan er een hoop niét mee doen – omdat er een mens in zit die niet bestand is tegen bepaalde krachten van de natuur – en dan loop je nog het risico dat die piloot er het leven bij inschiet. Als ze een drone uit de lucht schieten, dan is er letterlijk en figuurlijk geen man overboord, hé? Dat is een stukske plastiek, dat kost niks.”

Kwakkie
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Kwakkie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Kwakkie » 18 mei 2025, 10:41

chesini schreef: ↑18 mei 2025, 10:01 De kolonisatiefactuur moet terugbetaald worden door allen die er zich rijk op gemaakt hebben. Geloof me, de meeste weten wel waar en hoe hun rentenierskapitaal gemaakt is geworden. Maar ze zwijgen allemaal als een graf.
Diegene die zich rijk gemaakt hebben op de kap van Afrika liggen al lang onder de zoden. Moet ik mij verantwoordelijk voelen en betalen omdat een of andere geschifte koning Afrika heeft leeggeroofd? Ik dacht het niet.
Moeten de kleinkinderen van een plantageeigenaar zich verantwoordelijk voelen voor wat hun opa heeft uitgespookt? Als je die lijn wil doortrekken gaan er zich veel schuldig moeten voelen voor vanalles en nog wat.
Als jij wil betalen voor hetgeen je voorvaderen hebben uitgespookt, be my guest.
Ik weet hoe ik mijn kapitaal heb opgebouwd en het is niet op de kap van een ander maar door zelf te werken en spaarzaam te leven.

CarpeNoctem
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer CarpeNoctem
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door CarpeNoctem » 18 mei 2025, 10:45

Kwakkie schreef: ↑17 mei 2025, 20:44 :D :D :D
Poetin schijt al in zijn broek. De Belgische marine wordt al zeeziek bij 3 beaufort.
Het zou grappig zijn moest het niet zo intriest zijn. Het Belgisch leger is al langer de risee van de rest van de wereld.
Zowat het natste land ter wereld heeft problemen om uit te rijden als 't regent:
Afbeelding
>:(
Door onze Franstaligen koopt l'armée de Belziek vooral minderwaardige Franstalige brol. Daar staan we nu te blinken.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell

chesini
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » 18 mei 2025, 10:50

CarpeNoctem schreef: ↑18 mei 2025, 10:45
Kwakkie schreef: ↑17 mei 2025, 20:44 :D :D :D
Poetin schijt al in zijn broek. De Belgische marine wordt al zeeziek bij 3 beaufort.
Het zou grappig zijn moest het niet zo intriest zijn. Het Belgisch leger is al langer de risee van de rest van de wereld.
Zowat het natste land ter wereld heeft problemen om uit te rijden als 't regent:
Afbeelding
Door onze Franstaligen koopt l'armée de Belziek vooral minderwaardige Franstalige brol. Daar staan we nu te blinken.
Franse brol. Carpe u zegt het. En nu is ook de Franse Rafale al brol. Want wordt door een ordinaire Chinese jet uit de lucht geschoten. In Wallonië en in Parijs mogen ze even een week op bezinning gaan mbt het rendement van hun gedateerd wapentuig. Ik hoop dat Theo Franken goed voorgelicht is bij zijn aankopen.
In 81 zat ik in Soest. We moesten uitrukken bij GROOT ALARM want Rusland ging binnenvallen. Na 5KM stond de helft van de Compagnie in panne. En er was maar 1 bergingspantser. En je raadt het niet: dat was een Leopard-tank. Die ene Duitse Leopard heeft de toen de ganse Compagnie gered. En ook 4 generaals. Want hun loopbaan hing aan een zijden draadje. Een reden ook voor mijn positie in Rheinmetall.

VincentVega
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VincentVega
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VincentVega » 18 mei 2025, 11:09

chesini schreef: ↑18 mei 2025, 10:01
VincentVega schreef: ↑18 mei 2025, 09:38

Mag dat van jou, een "sourire Pepsodent"?
Want Pepsodent, dat is toch een Amerikaans merk van tandpasta. En al wat Westers, of erger nog Amerikaans, is, is toch slecht volgens jou :D

En al wat Chinees is, is toch goed. Ze hebben nu zelf vliegtuigen die andere vliegtuigen kunnen neerschieten ;D
Misschien moeten we die Chinese vliegtuigen kopen zodat we daarmee onze interconnectiekabels met Europa ... neen, het moet "met Afrika" zijn want gisteren ben je tot de ontdekking gekomen dat gans Europa op het Noordelijk halfrond ligt en dus dezelfde seizoenen heeft :D LOL :D
En gans die infrastructuur - ook die in Afrika - moeten wij dan maar betalen als aflossing voor al onze zonden begaan tijdens de kolonisatie. WOEHAHAHA ;D ;D ;D
Wat ik goed vind, vind ik goed. Wat ik slecht vind vind ik slecht. Of het nu van Europa of Amerika of China komt, mij maakt het niet uit. Je moet mij niet framen in een van de hokjes van een duivenkotenbrein want dat gaat niet lukken. De kolonisatiefactuur moet terugbetaald worden door allen die er zich rijk op gemaakt hebben. Geloof me, de meeste weten wel waar en hoe hun rentenierskapitaal gemaakt is geworden. Maar ze zwijgen allemaal als een graf.
Wat betreft een interconnectie met Afrika, zoals gezegd die is maar 20KM lang. Dat is minder dan een Noordzee-connectie. Stop met zo een idee constant belachelijk te maken. Als je zo verder doet wordt je een kopie van het groot licht in Washington. Post uw vernieuwende en verruimende ideeen op Truth Social. Je gaat er direct 1miljoen volgers hebben.
Wat ik goed vind, vind ik goed. Wat ik slecht vind, vind ik slecht. Maar andere meningen zijn blijkbaar niet toegestaan. Logisch, gezien de landen die jij OK vindt.
Voor je mij verder wil “framen” (raar dat je dat probeert te doen, zeker voor iemand die beweert niet in hokjes van een duivenkotenbrein te denken): ik moet Trump niet (ik ben eerder een Democraat dan een Republikein) en ben sceptisch over de USA en de richting dat het uitgaat. Ik ben wel voorstander van een sterker politiek en militair Europa, eentje dat voor zichzelf zorgt. Losmaken van de USA maar je afhankelijk maken van China - jouw gidsland klaarblijkelijk - hoort daar niet bij.
Je voor je energievoorziening afhankelijk maken van Afrika hoort daar ook niet bij.

Goed dat je sinds gisteren beseft dat enkel een Europees grid geen oplossing is omdat al die landen dezelfde seizoenen hebben. Proficiat, je hebt gisteren dus al iets bijgeleerd ;D

De piste van een grid met Afrika? Ik heb mijn bezwaren al gegeven.
Dat jij belachelijke zaken zoals 24/24 en het ganse jaar rond met fregatten patrouilleren in de straat van Gibraltar voorstelt , vind ik inderdaad belachelijk.
Los daarvan is het sowieso niet verstandig je afhankelijk te maken voor je elektriciteitsproductie van een continent waar vooral dictaturen bestaan die van vandaag op morgen kunnen wisselen.

Het argument van “kolonisatie” om zo alle kosten van een grid naar Afrika en van zonneparken in Afrika naar Europa door te schuiven is een zwak argument: ik voel mij totaal niet aangesproken, noch verantwoordelijk voor Afrika omwille van de kolonisatie. Momenteel worden de Afrikaanse landen trouwens vooral door China en Rusland uitgebuit (al dan niet met de medewerking van een lokale dictator). Naar het schijnt is de Wagner groep nogal actief in Afrika.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid

VincentVega
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VincentVega
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VincentVega » 18 mei 2025, 11:10

chesini schreef: ↑18 mei 2025, 10:50
CarpeNoctem schreef: ↑18 mei 2025, 10:45
Afbeelding
Franse brol. Carpe u zegt het. En nu is ook de Franse Rafale al brol. Want wordt door een ordinaire Chinese jet uit de lucht geschoten. In Wallonië en in Parijs mogen ze even een week op bezinning gaan mbt het rendement van hun gedateerd wapentuig. Ik hoop dat Theo Franken goed voorgelicht is bij zijn aankopen.
In 81 zat ik in Soest. We moesten uitrukken bij GROOT ALARM want Rusland ging binnenvallen. Na 5KM stond de helft van de Compagnie in panne. En er was maar 1 bergingspantser. En je raadt het niet: dat was een Leopard-tank. Die ene Duitse Leopard heeft de toen de ganse Compagnie gered. En ook 4 generaals. Want hun loopbaan hing aan een zijden draadje. Een reden ook voor mijn positie in Rheinmetall.
Kuisvrouw bij Rheinmetall? ;D

chesini
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » 18 mei 2025, 11:17

Kwakkie schreef: ↑18 mei 2025, 10:41
chesini schreef: ↑18 mei 2025, 10:01 De kolonisatiefactuur moet terugbetaald worden door allen die er zich rijk op gemaakt hebben. Geloof me, de meeste weten wel waar en hoe hun rentenierskapitaal gemaakt is geworden. Maar ze zwijgen allemaal als een graf.
Diegene die zich rijk gemaakt hebben op de kap van Afrika liggen al lang onder de zoden. Moet ik mij verantwoordelijk voelen en betalen omdat een of andere geschifte koning Afrika heeft leeggeroofd? Ik dacht het niet.
Moeten de kleinkinderen van een plantageeigenaar zich verantwoordelijk voelen voor wat hun opa heeft uitgespookt? Als je die lijn wil doortrekken gaan er zich veel schuldig moeten voelen voor vanalles en nog wat.
Als jij wil betalen voor hetgeen je voorvaderen hebben uitgespookt, be my guest.
Ik weet hoe ik mijn kapitaal heb opgebouwd en het is niet op de kap van een ander maar door zelf te werken en spaarzaam te leven.
Kwakkie, je zegt het zelf. Als je je kapitaal met eigen handen hebt opgebouwd hoef je je voor niets te schamen. Maar er zijn er andere die miljoenen EURO's verdiend hebben aan het plunderen van Afrika. Dat ze maar eens opstaan.

chesini
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » 18 mei 2025, 11:18

VincentVega schreef: ↑18 mei 2025, 11:10
chesini schreef: ↑18 mei 2025, 10:50
Dat is nu typisch het DNA van VV: alles kleineren. Kan hij iets anders vraag ik me af ? Als je alles en elke idee constant zit te kleineren en te torpederen, dan begin ik mij vragen te stellen. Ben jij misschien een Chinese bot die het forum hier wil manipuleren ? Ik heb alvast grote vraagtekens. Zelden heb ik zo een binair brein aan de slag gezien. Het is altijd ikke en de rest kan stikke en de rest maak ik ook grotesk belachelijk net zoals de clown in Washinton dagelijks doet. Dat is geen insteek voor een forum.

VincentVega
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VincentVega
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VincentVega » 18 mei 2025, 12:35

chesini schreef: ↑18 mei 2025, 11:17

Kwakkie, je zegt het zelf. Als je je kapitaal met eigen handen hebt opgebouwd hoef je je voor niets te schamen. Maar er zijn er andere die miljoenen EURO's verdiend hebben aan het plunderen van Afrika. Dat ze maar eens opstaan.
O ja, enkel die families die zich verrijkt hebben tijdens de kolonisatie moeten dus de zonneparken in Afrika en de interconnectie met Europa betalen. ::) ::) ::)
Hoe je dat juridisch, laat staan praktisch, ga klaarspelen, wil ik wel eens zien ;D

En je wou toch ook dat Ursula - de EU dus - alles financierde? Hoe moet Ursula weten welke Euro’s afkomstig zijn van families met een duister koloniaal verleden?

Je leeft in een denkbeeldige wereld. Gelukkig is het de mijne niet … ;D

VincentVega
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VincentVega
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VincentVega » 18 mei 2025, 12:40

chesini schreef: ↑18 mei 2025, 11:18
VincentVega schreef: ↑18 mei 2025, 11:10

Dat is nu typisch het DNA van VV: alles kleineren. Kan hij iets anders vraag ik me af ? Als je alles en elke idee constant zit te kleineren en te torpederen, dan begin ik mij vragen te stellen. Ben jij misschien een Chinese bot die het forum hier wil manipuleren ? Ik heb alvast grote vraagtekens. Zelden heb ik zo een binair brein aan de slag gezien. Het is altijd ikke en de rest kan stikke en de rest maak ik ook grotesk belachelijk net zoals de clown in Washinton dagelijks doet. Dat is geen insteek voor een forum.
Ja, als je wat komt stoefen met jouw vroegere topfunctie bij Rheinmetall dan moet je ook maar wat tegenwind kunnen verdragen.

Jou belachelijk maken? Nee hoor, dat doe je jezelf aan met belachelijke ideeën zoals onze marine dag in dag uit 365/365, 7/7 en 24/24 de Straat van Gibraltar laten bewaken om sabotage aan de interconnectiekabel met Afrika te voorkomen :D

En dan nog denken dat die 2 Belgische fregatten de Russen zal afschrikken ;D

VincentVega
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VincentVega
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VincentVega » 18 mei 2025, 12:45

+1, chesini spreekt van families. De kinderen en kleinkinderen van ex-kolonisten moeten nu dus de rekening betalen voor wat hun grootouders mogelijk ooit zouden uitgespookt hebben.

Volgens mij hebben vooral Leopold II en zijn nazaten zich verrijkt in Congo. Laat chesini dus maar naar het paleis in Laken trekken in zijn bedeltocht naar geld voor Afrika.

VincentVega
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VincentVega
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VincentVega » Gisteren 13:12

chesini schreef: ↑18 mei 2025, 10:36 "Zeggen dat je jaarlijks 2 procent van je bnp moét investeren in defensie, dat vind ik heel raar. Het zou best kunnen dat je met 1 procent evenveel bereikt, als je die ene procent goed besteedt."
Nee, beste KV, het akkoord binnen de NAVO is dat elk land dat lid wil zijn van de NAVO 2% van het BNP aan Defensie moet besteden, en niet 1%. Hoe je die 2% moet berekenen heb ik je al meermaals uitgelegd. ;D

chesini
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » Gisteren 15:02

VincentVega schreef: ↑Gisteren 13:12
chesini schreef: ↑18 mei 2025, 10:36 "Zeggen dat je jaarlijks 2 procent van je bnp moét investeren in defensie, dat vind ik heel raar. Het zou best kunnen dat je met 1 procent evenveel bereikt, als je die ene procent goed besteedt."
Nee, beste KV, het akkoord binnen de NAVO is dat elk land dat lid wil zijn van de NAVO 2% van het BNP aan Defensie moet besteden, en niet 1%. Hoe je die 2% moet berekenen heb ik je al meermaals uitgelegd. ;D
Nee VV, wat RD zegt is juist. De 2% geldt voor landen die maar rollend en vliegend ijzer blijven aankopen. Als een land slim investeert kan het van zijn territorium met beperkte kost een stevige vestiging maken en zelfs nog afschrikkend zijn buiten zijn grenzen. U kennende ga je nu vragen hoe - en daar minstens een maand of zo blijven over doorbomen. Maar ik ga het niet aan uw neus hangen. Zoek het zelf uit. Je hebt blijkbaar ook niet veel anders te doen dan de AWACS van de Spaargids te spelen. Je moet je ambities verruimen en de GLOBAL HAWK van de EU gaan spelen. Ze zullen je dankbaar zijn.
Of vraag een rol aan in de nieuwste van Quentin Tarantino. Hij zal u dankbaar zijn.
Laatst gewijzigd door chesini op 20 mei 2025, 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.

VincentVega
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VincentVega
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VincentVega » Gisteren 17:25

chesini schreef: ↑Gisteren 15:02
VincentVega schreef: ↑Gisteren 13:12
Nee VV, wat RD zegt is juist. De 2% geldt voor landen die maar rollend en vliegend ijzer blijven aankopen. Als een land slim investeert kan het van zijn territorium met beperkte kost een stevige vestiging maken en zelfs nog afschrikkend zijn buiten zijn grenzen. U kennende ga je nu vragen hoe - en daar minstens een maand of zo hysterisch blijven over doorbomen. Maar ik ga het niet aan uw neus hangen. Zoek het zelf uit. Je hebt blijkbaar ook niet veel anders te doen dan de AWACS van de Spaargids te spelen. Je moet je ambities verruimen en de GLOBAL HAWK van de EU gaan spelen. Ze zullen je dankbaar zijn.
Welk deel van “om lid te zijn van de NAVO moet je 2% van het BNP investeren in Defensie” begrijp je niet?

Dat rekenen niet je sterkste puntje is, beste KV, dat wisten we al langer. Dat je ook niet begrijpend kan lezen is zorgwekkender. :D

Ik zal QT contacteren voor een rol in zijn film. Misschien kan jij Todd Philips contacteren voor een vervolg op zijn film van 2019 met jou in de hoofdrol?
Laatst gewijzigd door VincentVega op 20 mei 2025, 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.

chesini
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » Gisteren 18:21

VincentVega schreef: ↑Gisteren 17:25
chesini schreef: ↑Gisteren 15:02
Nee VV, wat RD zegt is juist. De 2% geldt voor landen die maar rollend en vliegend ijzer blijven aankopen. Als een land slim investeert kan het van zijn territorium met beperkte kost een stevige vestiging maken en zelfs nog afschrikkend zijn buiten zijn grenzen. U kennende ga je nu vragen hoe - en daar minstens een maand of zo hysterisch blijven over doorbomen. Maar ik ga het niet aan uw neus hangen. Zoek het zelf uit. Je hebt blijkbaar ook niet veel anders te doen dan de AWACS van de Spaargids te spelen. Je moet je ambities verruimen en de GLOBAL HAWK van de EU gaan spelen. Ze zullen je dankbaar zijn.
Of vraag een rol aan in de nieuwste van Quentin Tarantino. Hij zal u dankbaar zijn. De muggenziftende boekhouder die er lijstjes op nahoudt van iedereen om zich heen, en oh wee wat er met hen gebeurt. Niet veel goeds. Anders zou het geen QT zijn..
Welk deel van “om lid te zijn van de NAVO moet je 2% van het BNP investeren in Defensie” begrijp je niet?
Het deel van die 2% dat niet gefinancierd is en dat weer eens moet bijgeleend worden. Ik kan niet rekenen en daarom geef ik enkel geld uit dat ik heb. Morgen komt Trump af met 5%. Hij gaat nooit tevreden zijn. Wie gaat dat in BE allemaal betalen ? Mij een raadsel.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

5169 berichten
  • Pagina 344 van 345
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 341
  • 342
  • 343
  • 344
  • 345
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy