Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
Ook dat zal dan niet meer helpen.patrick4 schreef: ↑14 juli 2025, 16:48Wat als je enkel klimaat-neutrale kinderen krijgt? Dit zijn bijvoorbeeld kinderen die -eens ze volwassen zijn- technieken ontwikkelen om CO2 uit de lucht te capteren, of die bossen aanleggen, of enorme zeerwierplantages, of op grote schaal 65-plussers euthanaseren?
Een Global CO2 Emergency Plan zal drastisch moeten zijn want anders worden we zoals kikkers levend gekookt owv de opwarming van de aarde. Ik ga er wat muziek aan toevoegen: Being Boiled van The Human League dan letterlijk te nemen https://www.youtube.com/watch?v=I_NStTkSRQw
Dat je een kikker kunt koken door de temperatuur langszaam op te voeren is een fabeltje.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
- voorheenCP1234
- Verbannen Gebruiker

Volledig mee eens, door de industrialisatie die steeds meer automatisch wordt, zelf rijdende voertuigen en dan nog de komst van AI gaan we alvast geen kinderen meer moeten hebben om de jons van vandaag in te vullen want die gaan er morgen niet meer zijn ... Elk kind dat nu nog geboren wordt gaat niet bijdragen voor onze pensioenen maar enkel geld kosten en ondertussen de wereld nog meer om zeep helpen ...
Eerste maatregel hiervoor, afschaffen kindergeld en de aftrek in de belastingen voor kinderen !
Goed voor de begroting, goed voor het klimaat en goed voor de toekomst !
Make Spaargids " Great Again ! "
Precies, iedereen moet zijn eigen hobby gewoon betalen, plus wat tax voor de extra vervuiling van het millieu.voorheenCP1234 schreef: ↑15 juli 2025, 11:24Volledig mee eens, door de industrialisatie die steeds meer automatisch wordt, zelf rijdende voertuigen en dan nog de komst van AI gaan we alvast geen kinderen meer moeten hebben om de jons van vandaag in te vullen want die gaan er morgen niet meer zijn ... Elk kind dat nu nog geboren wordt gaat niet bijdragen voor onze pensioenen maar enkel geld kosten en ondertussen de wereld nog meer om zeep helpen ...
Eerste maatregel hiervoor, afschaffen kindergeld en de aftrek in de belastingen voor kinderen !
Jullie onderschatten toch de veerkracht van de maatschappij en de economie. Elk kind dat nu geboren wordt zal een goede job hebben.Finny10 schreef: ↑15 juli 2025, 11:37Precies, iedereen moet zijn eigen hobby gewoon betalen, plus wat tax voor de extra vervuiling van het millieu.voorheenCP1234 schreef: ↑15 juli 2025, 11:24
Volledig mee eens, door de industrialisatie die steeds meer automatisch wordt, zelf rijdende voertuigen en dan nog de komst van AI gaan we alvast geen kinderen meer moeten hebben om de jons van vandaag in te vullen want die gaan er morgen niet meer zijn ... Elk kind dat nu nog geboren wordt gaat niet bijdragen voor onze pensioenen maar enkel geld kosten en ondertussen de wereld nog meer om zeep helpen ...
Ik zou het probleem bij de wortel aanpakken, en de verbruikers doen verminderen. Op die manier is er helemaal geen nood meer aan producenten.voorheenCP1234 schreef: ↑15 juli 2025, 11:24 Volledig mee eens, door de industrialisatie die steeds meer automatisch wordt, zelf rijdende voertuigen en dan nog de komst van AI gaan we alvast geen kinderen meer moeten hebben om de jons van vandaag in te vullen want die gaan er morgen niet meer zijn ...
Weet je wie niet bijdraagt een pensioenen? Gepensioneerden. Ze kosten alleen maar geld en helpen nu al de wereld nog meer om zeep (bovenop wat ze al gedaan hebben).voorheenCP1234 schreef: ↑15 juli 2025, 11:24 Elk kind dat nu nog geboren wordt gaat niet bijdragen voor onze pensioenen maar enkel geld kosten en ondertussen de wereld nog meer om zeep helpen ...
Eerste maatregel: afschaffen van alle pensioenen. Goed voor de begroting, goed voor het klimaat en goed voor de toekomst !voorheenCP1234 schreef: ↑15 juli 2025, 11:24 Eerste maatregel hiervoor, afschaffen kindergeld en de aftrek in de belastingen voor kinderen !
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
Niet elk kind, maar de meeste uiteraard wel. Bovendien, hoe dom ben je als je denkt dat je de planeet kunt verbeteren door net in het ontwikkelde deel van de planeet minder kinderen te gaan maken.
Combineer dat in 1 maatregel: afschaffen van pensioenen, afschaffen van salarissen, afschaffen van belastingen, afschaffen van eigen zelfstandig initiatief, afschaffen van ondernemerschap, afschaffen van privé-bezit. Etc. Hoe idioot uw voorstel wel is.patrick4 schreef: ↑15 juli 2025, 11:55Ik zou het probleem bij de wortel aanpakken, en de verbruikers doen verminderen. Op die manier is er helemaal geen nood meer aan producenten.voorheenCP1234 schreef: ↑15 juli 2025, 11:24 Volledig mee eens, door de industrialisatie die steeds meer automatisch wordt, zelf rijdende voertuigen en dan nog de komst van AI gaan we alvast geen kinderen meer moeten hebben om de jons van vandaag in te vullen want die gaan er morgen niet meer zijn ...
Weet je wie niet bijdraagt een pensioenen? Gepensioneerden. Ze kosten alleen maar geld en helpen nu al de wereld nog meer om zeep (bovenop wat ze al gedaan hebben).voorheenCP1234 schreef: ↑15 juli 2025, 11:24 Elk kind dat nu nog geboren wordt gaat niet bijdragen voor onze pensioenen maar enkel geld kosten en ondertussen de wereld nog meer om zeep helpen ...Eerste maatregel: afschaffen van alle pensioenen. Goed voor de begroting, goed voor het klimaat en goed voor de toekomst !voorheenCP1234 schreef: ↑15 juli 2025, 11:24 Eerste maatregel hiervoor, afschaffen kindergeld en de aftrek in de belastingen voor kinderen !
Ik gebruikte ironie als stijlvorm.
Ik dacht dat we qua domheid met Carpe de bodem hadden, niet dus.
Als we alleen maar z.g. managers (goede job) krijgen, dan zijn we juist helemaal verloren. We kunnen nu al vrijwel niets meer produceren in België.
- KleineSpaarder
- Hero Member

- Contacteer:
Kijk, de 2 fanatiekske volgelingen van Trump kennen niet eens Trumps programma over kinderen. Trump wil meer kinderen, en wil daar zelfs grote bonussen voor geven.voorheenCP1234 schreef: ↑15 juli 2025, 11:24Volledig mee eens, door de industrialisatie die steeds meer automatisch wordt, zelf rijdende voertuigen en dan nog de komst van AI gaan we alvast geen kinderen meer moeten hebben om de jons van vandaag in te vullen want die gaan er morgen niet meer zijn ... Elk kind dat nu nog geboren wordt gaat niet bijdragen voor onze pensioenen maar enkel geld kosten en ondertussen de wereld nog meer om zeep helpen ...
Trump is diep religieus en dus moeten er kinderen gemaakt worden aan de lopende band.
Trump administration looking at $5,000 'baby bonus' to incentivize public to have more children
The "baby bonus" is one of a number of proposals being considered.
ByHannah Demissie andKatherine Faulders
April 23, 2025, 1:59 PM ET
• 7 min read
Trump administration explores ways to encourage women to have more kids: NYTNew York Times reporter Caroline Kitchener discusses the incentives being considered to combat declining birth rates in the U.S.Saul Loeb/AFP via Getty Images
The White House has been fielding proposals aimed at persuading people to marry and have children, an effort being pushed by outside groups focused on increasing the nation's birth rate after years of decline.
One such proposal that has been pitched to White House advisers is a $5,000 "baby bonus" to every American mother after she gives birth.
"Sounds like a good idea to me," President Donald Trump said Tuesday when asked about a $5,000 incentive for new mothers.

Paula White, verantwoordelijke van Trumps Bureau voor Geloofszaken van het Witte Huis, is het medium langs wie god boodschappen naar Trump stuurt.

Donald J. Trump holding a Bible in front of St. John’s Church in Washington, in 2020. Mr. Trump is now hawking a Bible with an adaptation of his campaign slogan, saying, “we must make America pray again.”Credit...Doug Mills/The New York Times

Laatst gewijzigd door KleineSpaarder op 15 juli 2025, 13:34, 3 keer totaal gewijzigd.
Hahaha, wat voor religie is dat?
- KleineSpaarder
- Hero Member

- Contacteer:
De religie die iedereen wil elimineren die het oneens is met Trump

Hij wil de religie terugbrengen en veel kindjes geboren laten worden:
Hij bidt elke avond voor Poetin, dat Poetin snel mag slagen in zijn oorlog tegen Oekraine. Weer een zorg minder voor Trump.

Jezus groet zijn opvolger:

Trump: "Zou ik 25% tarief opleggen aan Europa?"
Jezus: "Neen, 35%. Maar 30% is ook goed".
Laatst gewijzigd door KleineSpaarder op 15 juli 2025, 13:47, 4 keer totaal gewijzigd.