Federale regering zomerakkoord
TIP
-
- VIP member
- Contacteer:
Re: Federale regering zomerakkoord
Voor niet-gepensioneerden de deze dan:
Frankrijk schrapt 2 feestdagen
Frankrijk schrapt 2 feestdagen
I.d.d. wat een handel hierFinny10 schreef: ↑15 juli 2025, 23:46Hou toch eens op met dat adverteren en ga gewoon beleggen.TrX schreef: ↑15 juli 2025, 23:28 Indien iemand nog zonder transactiekosten aandelen, obligaties of etfs wil aankopen.
Saxo Bank referral link voor € 100 gratis transactietegoed bij het openen van een account:
https://refer.saxo/t3TAu
In Frankrijk werken ze al maar 35 uur per week. Nogal wiedes dat geen enkel amerikaans bedrijf een fabriek/filiaal in Frankrijk wilt openen.
Die 2 dagen zijn eigenlijk maar een druppel op een hete plaat. Veel belangrijker is het schrappen van ambtenaren.
Die 2 dagen zijn eigenlijk maar een druppel op een hete plaat. Veel belangrijker is het schrappen van ambtenaren.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
35 uur per week lijkt me meer dan genoeg , ik heb jaren aan een stuk achtereenvolgens 32 , 24 en uiteindelijk 16 uur per week gewerkt.
Wel, als iedereen er zo over zou denken dan moeten we dringend en massaal migranten zien binnen te halen.
Bron: het internet.
Of even efficient werken als ik…
Men heeft nog een aantal dagen om voor het zomerreces tot een akkoord over de langverwachte pensioenhervorming te komen. Zoals aangekondigd dient men minstens 35 gewerkte jaren te hebben om te ontsnappen aan de pensioenmalus. Wat ik mij eigenlijk afvraag: iemand die bvb. slechts aan 25j komt, verliest die in het slechtste geval (35-25)*5% van zijn pensioen of zit er een maximum aan die malus? Zo zou iemand met bvb. 15j 100% verliezen en dus geen pensioen krijgen?
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Dat ze in de nieuwe wet dan al maar beginnen met retro-actief de pensioenen af te nemen/ af te romen; Bremtrol zal graag zijn steentje afstaan voor de samenleving, zo kennen we onze trol ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Uiteraard wil ik een steen bij dragen . Wie niet ?
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Een trol met een gouden hart, zo zijn er niet veel ...; respect !
Make Spaargids " Great Again ! "
Een extra financiele steen bij dragen lijkt me de plicht van elke burger.
-
- VIP member
- Contacteer: