Langetermijnsparen omdat woonlening weg is
TIP
Kies voor het hoogste rendement vergelijk alle langetermijnsparen aanbieders
-
- Newbie
- Contacteer:
Langetermijnsparen omdat woonlening weg is
Vanaf dit jaar is onze woonlening afgerond. Die hebben we altijd kunnen inzetten in de belastingsaangifte. Vanaf volgend jaar kan dat dus niet meer. Ik heb dit jaar al eens een simulatie gemaakt door de lening niet in te geven in de aangifte en dan zouden we 2000 euro per jaar meer moeten gaan betalen aan belastingen. Dat is wel een fiks bedrag.
Met Langetermijnsparen kan dat aftrek potje in de belastingsaangifte ook gevuld worden.
Is Langetermijnsparen een goeie optie om te gaan doen om minder belastingen te moeten betalen en dus meer geld op de spaarboek over te houden? Mijn gezond verstand zegt natuurlijk van wel maar misschien zijn er nog dingen die ik mis. We sparen voor later (of voor de kinderen) en betalen minder belastingen. Win-win of niet? We zijn momenteel 46 en 48 jaar. Geen idee of dat belangrijk is.
Met Langetermijnsparen kan dat aftrek potje in de belastingsaangifte ook gevuld worden.
Is Langetermijnsparen een goeie optie om te gaan doen om minder belastingen te moeten betalen en dus meer geld op de spaarboek over te houden? Mijn gezond verstand zegt natuurlijk van wel maar misschien zijn er nog dingen die ik mis. We sparen voor later (of voor de kinderen) en betalen minder belastingen. Win-win of niet? We zijn momenteel 46 en 48 jaar. Geen idee of dat belangrijk is.