Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Ik vind de opmerkingen over mr Weyts misplaatst. Toch goed dat hij zich kan inleven in de leefwereld van jongeren…
- VincentVega
- Hero Member

Waren het Belgische ipv Vlaamse meters geweest dan gingen ze ongetwijfeld veel langer mee volgens Gigi
Schoonheid en lelijkheid liggen dichter bij elkaar dan je denkt
Inderdaad. Mocht hij daar in een strak maatpak gestaan hebbn, dezelfde mensen zouden hem een gebrek aan empathie en eerbied aansmeren.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
- VincentVega
- Hero Member

Moest ik Ben Weyts zijn dan zou ik denken: is dat alles wat ze (nvdr: extreem-links) over mij kunnen bedenken?
De man heeft geen geld verbrand, racistische cafépraat verkocht of loterijbiljetten gekocht met zwart geld.
Schoonheid en lelijkheid liggen dichter bij elkaar dan je denkt
Die digitale meters zijn van Sagem, franse rommel.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
Volgens de PISA-toetsen van 2003 ging de kwaliteit van ons onderwijs toen al achteruit. Bij mijn weten heeft de NV-A pas sedert 2019 de Vlaamse minister van onderwijs. Ik denk dat het wel even duurt vooraleer de tanker gekeerd is. En om nu al te oordelen over het beleid van Demir, is het toch wel wat te vroeg, niet?
Graag wetenschappelijk bewijs dat produkten van Sagem niet deugen. Het is nogal gemakkelijk om dergelijke dingen te beweren zonder enige grond.
- KleineSpaarder
- Hero Member

- Contacteer:
Demir kan inderdaad niets doen aan de kwaliteit die ze geërfd heeft. Maar ik had altijd begrepen dat de stelling van de Vlaams-nationalisten was: "wat Vlaanderen doet, doet Vlaanderen goed."mondeo17 schreef: ↑18 december 2025, 16:29 Volgens de PISA-toetsen van 2003 ging de kwaliteit van ons onderwijs toen al achteruit. Bij mijn weten heeft de NV-A pas sedert 2019 de Vlaamse minister van onderwijs. Ik denk dat het wel even duurt vooraleer de tanker gekeerd is. En om nu al te oordelen over het beleid van Demir, is het toch wel wat te vroeg, niet?
Nu blijkt dat te zijn: "waar een NVA-minister de leiding heeft, daar doet Vlaanderen het goed."
Wat ook weer een stelling is waar niet iedereen het mee eens is. Anders had iedereen zijn partij opgedoekt om NVA'er te worden.
Niet alles wat Vlaanderen doet is per definitie beter. Maar toch doen ze het algemeen genomen veel beter dan de andere gemeenschappen. Dat kan je niet ontkennen.KleineSpaarder schreef: ↑18 december 2025, 18:30Demir kan inderdaad niets doen aan de kwaliteit die ze geërfd heeft. Maar ik had altijd begrepen dat de stelling van de Vlaams-nationalisten was: "wat Vlaanderen doet, doet Vlaanderen goed."mondeo17 schreef: ↑18 december 2025, 16:29 Volgens de PISA-toetsen van 2003 ging de kwaliteit van ons onderwijs toen al achteruit. Bij mijn weten heeft de NV-A pas sedert 2019 de Vlaamse minister van onderwijs. Ik denk dat het wel even duurt vooraleer de tanker gekeerd is. En om nu al te oordelen over het beleid van Demir, is het toch wel wat te vroeg, niet?
Nu blijkt dat te zijn: "waar een NVA-minister de leiding heeft, daar doet Vlaanderen het goed."
Wat ook weer een stelling is waar niet iedereen het mee eens is. Anders had iedereen zijn partij opgedoekt om NVA'er te worden.
- KleineSpaarder
- Hero Member

- Contacteer:
Cadeau van Ben Weyts aan zijn vriendin Melissa Depraetere van Harelbeke
Minister van Onroerend Erfgoed Ben Weyts (N-VA) investeert 647.000 euro in de renovatie van de Sint-Ritakerk in Harelbeke.
De Katholieke Kerk bezit tussen de 50 en de 250 miljard.
Ben Weyts wil bij zoveel armoede een duwtje in de rug geven.
Het is ook een steun naar de 5% Vlamingen die regelmatig naar de mis gaan.
Minister van Onroerend Erfgoed Ben Weyts (N-VA) investeert 647.000 euro in de renovatie van de Sint-Ritakerk in Harelbeke.
Hoewel ik de andere gewesten onvoldoende ken en ervaar in detail ben ik niet geneigd dat te ontkennen.mondeo17 schreef: ↑18 december 2025, 18:41Niet alles wat Vlaanderen doet is per definitie beter. Maar toch doen ze het algemeen genomen veel beter dan de andere gemeenschappen. Dat kan je niet ontkennen.KleineSpaarder schreef: ↑18 december 2025, 18:30
Demir kan inderdaad niets doen aan de kwaliteit die ze geërfd heeft. Maar ik had altijd begrepen dat de stelling van de Vlaams-nationalisten was: "wat Vlaanderen doet, doet Vlaanderen goed."
Maar ik heb geen redenen om aan te nemen dat opsplitsingen tot beter beleid leiden dan op één gewoon simpel federaal beleid.
En dat de Vlaamse burger bedot wordt door de politiek op Vlaams gewestelijk niveau (staat helemaal los specifieke partijen te benoemen) herinner u vb. nog de saga van het vlaams politiek veld die zijn burgers massaal oproept zonnepanelen te plaatsen nog in 2020, om nog te kunnen genieten van de 15jaar terugdraaiteller etc ....
Om dan 2weken later , half januari 2021 dat helemaal met de grond gelijk gemaakt ziet te worden door het grondwettelijk hof ...
Daar stonden al die burgers dan , met de beloftes die ze kregen vanuit te Vlaamse politiek ....
5jaar later hebben ze allemaal een digitale meter die niet terugdraait.
En onze Waalse broeders ? Die hebben van dergelijk circus geen last gehad .... en hebben nog steeds een terugdraaiteller (en al zeker tot 2030...)
KleineSpaarder schreef: ↑18 december 2025, 19:08 Cadeau van Ben Weyts aan zijn vriendin Melissa Depraetere van Harelbeke![]()
Ik snap dat soort van subsidiebeleid toch echt niet hoor.
De broeksriem dient stevig aangehaald te worden, en toch moet je nadien telkens en opnieuw vaststellen welke bedragen de deur uitgaan bij bepaalde 'subsidies'.
Waarvan je -zeker in deze- toch niet kan stellen dat 'de kerkfabriek' zelf onvoldoende middelen heeft om dat te financieren als ze dat nodig achten.
Of vindt Minister van Onroerend Erfgoed Ben Weyts (N-VA) kerken dan zo belangrijk in het Vlaamse landschap.... ?
Benieuwd hoe VEGA dit bekijkt , hij die altijd bezorgt is over onverantwoord geld uitgeven...
Of zou hij een wekelijkse kerkganger zijn ?
Leren lezen VEGAVincentVega schreef: ↑18 december 2025, 20:44 Het moet “bezorgd” zijn ipv “bezorgt”![]()
![]()
LOL
![]()
![]()
![]()
Misschien moet je zelf terug de schoolbanken opzoeken![]()
Het gaat over nutteloze subsidiepolitiek van dhr. Ben Weyts
De schoolbanken daar ging het de afgelopen dagen over , --KNIP--