Koopwaardige aandelen
TIP
Re: Koopwaardige aandelen
Wat denken jullie over Duolingo, any thoughts?
Ik gebruik zelf duolingo, het was een zeer goede app, maar de laatste jaren gaat het fel achteruit.
Hun missie om gratis onderwijs te bieden is veranderd in zoveel mogelijk adds tonen.
En dat lijkt een consensus en frustratie bij veel gebruikers te zijn.
Als je hele userbase zo mort, dan kan het niet goed eindigen...
Vroeger zou ik nog overwogen hebben ervoor te betalen, nu no way
Hun missie om gratis onderwijs te bieden is veranderd in zoveel mogelijk adds tonen.
En dat lijkt een consensus en frustratie bij veel gebruikers te zijn.
Als je hele userbase zo mort, dan kan het niet goed eindigen...
Vroeger zou ik nog overwogen hebben ervoor te betalen, nu no way
Kan je beter voor busuu betalen, wel even wachten voor ze een interessante prijs aanbieden.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Ik vind geen platinum etf in euro. Iemand?
Danone al koopwaardig of nog even wachten?
Ik vind er niks koopwaardig aan, maar misshien mis ik iets.
Strookje afknippen en laten ondertekenen door ouders of voogd.
------------ 8< -------------------------------------- knip hier----------------------------------------------
------------ 8< -------------------------------------- knip hier----------------------------------------------
Is iemand het aandeel NYXOAH aan het volgen ?
Belgisch bedrijf lijkt een oplossing te hebben tegen apneu en investeeert fors in BE.
Belgisch bedrijf lijkt een oplossing te hebben tegen apneu en investeeert fors in BE.
Ja, heb het voor een zeer klein bedrag en er schiet bijna niets meer van over.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Vergis je niet, Ahold haalt z'n winst en omzet voor het grootste deel uit de US.
Nu met Trump en de dalende USD.....?
- Valutarisico is er altijd geweest, dat is niks nieuws en geldt voor ALLE amerikaanse aandelen.
- Ook onder Trump moeten mensen naar de supermarkt om eten te kopen.
Strookje afknippen en laten ondertekenen door ouders of voogd.
Resultatenseizoen wordt voorlopig zeer slecht onthaald. SAP, Servicenow vandaag. Salesforce, Adobe, Constellation,... Alles wordt genadeloos gedumpt. Zelfs Microsoft grootste klap sinds 2020. Crazy opportuniteiten hier. Voor iedereen die afgelopen decennia de tech boom heeft mislopen moet nu keihard de dip in quality software kopen.
Ook Netflix voor het eerst sinds lang relatief aantrekkelijk btw, op voorwaarde dat de deal met WBD erdoor komt.
Hmmm...Rise schreef: ↑29 januari 2026, 19:35Resultatenseizoen wordt voorlopig zeer slecht onthaald. SAP, Servicenow vandaag. Salesforce, Adobe, Constellation,... Alles wordt genadeloos gedumpt. Zelfs Microsoft grootste klap sinds 2020. Crazy opportuniteiten hier. Voor iedereen die afgelopen decennia de tech boom heeft mislopen moet nu keihard de dip in quality software kopen.
Ook Netflix voor het eerst sinds lang relatief aantrekkelijk btw, op voorwaarde dat de deal met WBD erdoor komt.