Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
En garnalen maar in bochten wringen om hun gelijk te halen.
Tjeven moet blijkbaar in de leer gaan.
Och arme ons Annelies die is ge bypast.
Soldaatjes om de joodse friend te beschermen.
Rechts heeft beslist.
Och ja moet nog doordringen hier op forum. lol lol
Ja kan nie sloapen toch hier leute op forum.
En ja op een deftig iets wie ben ik blijft het heel stil.....
Al veel te veel de laatste tid op tv gekomen.
Zijne ik ne linkse of ne rechtse ....
Och ja vandaag een werkendag.....
Zouden sommigen weten wat dat betekend, werken en toch kunnen uren op forum besteden.
J a Vv.
Rechts heeft beslist.
Zouden sommigen weten wat dat betekend, werken en toch kunnen uren op forum besteden.
J a Vv.
Estate Guru believer.
Zijn je pillen op of heb je per ongeluk wat paddo's gegeten?
- VincentVega
- VIP member

Sommigen hier zijn spijkers op laag water aan het zoeken want het kan en mag allebei … Duinkerke of Duinkerken.
Duinkerke (ook Duinkerken; Frans-Vlaams: Duunkerke, Frans: Dunkerque, Duits: Dünkirchen, Engels: Dunkirk) is een stad in Frankrijk, in de regio Hauts-de-France, aan de grens met België. De gemeente telde 86.263 inwoners op 1 januari 2023.
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
- VincentVega
- VIP member

Oeps …platin schreef: ↑18 maart 2026, 01:55 En garnalen maar in bochten wringen om hun gelijk te halen.
Rechts heeft beslist.
J a Vv.
Neen hoor. Dialect is leuk. Van de hak op de tak springen en een zinsbouw waar geen kat wijs uit raakt is van een ander niveau.
Wie zit er hier constant te vitten over taalgebruik: gij mijnheer, en niemand anders. Om andere forumleden in discrediet te brengen. Dat is Uw enige bedoeling.VincentVega schreef: ↑18 maart 2026, 08:34Sommigen hier zijn spijkers op laag water aan het zoeken want het kan en mag allebei … Duinkerke of Duinkerken.
Duinkerke (ook Duinkerken; Frans-Vlaams: Duunkerke, Frans: Dunkerque, Duits: Dünkirchen, Engels: Dunkirk) is een stad in Frankrijk, in de regio Hauts-de-France, aan de grens met België. De gemeente telde 86.263 inwoners op 1 januari 2023.
chesini schreef: ↑16 maart 2026, 17:45
Wat GVHV doet kan ik niet beoordelen, ik ben er geen patient.
Wat politici doen kan ik dagelijks beoordelen en het is allesbehalve fraai.
Jij laat uitschijnen dat er voor politici geen normen zijn, wel we zien in welke toestand NV BE zich in 2026 bevindt. En hoe de kiezer nu door de politici kaal geplukt wordt omdat de kiezer blijkbaar dan ook nog zelf verantwoordelijk is voor de situatie in BE. En niet de heren en dames achter het stuur. De omgekeerde wereld.
Ik ben het op zeker niveau eens met wat je schrijft, maar het is toch niet omdat (sommige) politici zich misdragen en geen deontologische normen hanteren, dat het plots OK is dat de normen in de geneeskunde met de voeten worden getreden?
Van mijn part mag een arts ook een politicus zijn, maar op het moment dat hij/zij de doktersschort aantrekt is ie arts, en geen politicus. Je stelt je neutraal op, je maakt geen onderscheid tussen patienten, je discrimieert niet, je biedt iedereen onvoorwaardelijke hulp. Is dat niet de eed die ze hebben afgelegd?
Ik neem alles terug en claim het tegenovergestelde.
Die economische impact zal er vast wel zijn, de vraag is of die ook in verhouding staat tot de kost, en of dit de meest efficiente inzet is van belastingsgeld. Want, en daar wringt de schoen vaak, men gaat ervan uit dat er met belastingsgeld niet zuinig ogesprongen moet worden. Belastingsgeld wordt gezien al een onuitputtelijke bron van inkomsten waar naar hartelust mee gemorst mag worden, wan "het zal zichzelf wel terugverdienen".VincentVega schreef: ↑17 maart 2026, 22:38 Ik wacht trouwens nog steeds op het causaal verband tussen het gratis openbaar vervoer en de economische heropleving van Duinkerken. Het enige wat ik intussen weet is dat het gratis openbaar vervoer 17 miljoen euro per jaar kost … maar over de economische impact ervan heb ik nog steeds geen cijfers gezien.
De impact op ongeijkheid is nog zo'n drogreden. Het organiseren van gratis openbaar vervoer bevordert enkel de geijkheid waneer ook effectief iedereen gebruik kan maken van dit vervoer. Dwz dat men bussen tot in het kleinste godverlaten dorp moet laten rijden, meestal leeg, om de mensen die daar wonen toch maar van dezelfde dienstverlening te voorzien (zowel in fequentie als kwaliteit etc). In de praktijk komt het erop neer dat ene ongelijkheid wordt vervangen door een andere ongelijkheid, of, dat de kwaltieit overal (even) slecht is.
Ik neem alles terug en claim het tegenovergestelde.
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
Trump weet niet meer wat realiteit is, en wat fictie, illusie of fantasie.
De Wever begint ook aan die ziekte te lijden.
“Als deze regering niet meer in staat is om beslissingen te nemen, blijf ik geen premier. Nietsdoen tot het einde van de zittingsperiode en me ermee tevredenstellen om naar de Europese Raad te gaan en daar het politieke zwaargewicht uit te hangen, daar heb ik helemaal geen zin in.” Premier Bart De Wever (N-VA) etaleerde afgelopen weekend in La Libre Belgique nog eens zijn onthechte houding tegenover het premierschap.
Politiek zwaagewicht
De Wever heeft zich in Europa verbrand door zijn voorstel om de relaties met Putin te normaliseren. Heeft hiervoor openlijk een draai om de oren gekregen. Maar beschouwt zichzelf toch als een zwaargewicht
De Wever begint ook aan die ziekte te lijden.
“Als deze regering niet meer in staat is om beslissingen te nemen, blijf ik geen premier. Nietsdoen tot het einde van de zittingsperiode en me ermee tevredenstellen om naar de Europese Raad te gaan en daar het politieke zwaargewicht uit te hangen, daar heb ik helemaal geen zin in.” Premier Bart De Wever (N-VA) etaleerde afgelopen weekend in La Libre Belgique nog eens zijn onthechte houding tegenover het premierschap.
Politiek zwaagewicht
De Wever heeft zich in Europa verbrand door zijn voorstel om de relaties met Putin te normaliseren. Heeft hiervoor openlijk een draai om de oren gekregen. Maar beschouwt zichzelf toch als een zwaargewicht
Laatst gewijzigd door KleineSpaarder op 18 maart 2026, 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
Moet heel domme mensen toch met iets bezig houden.
Estate Guru believer.
- VincentVega
- VIP member

Gg70 kwam hier met fantastische beweringen alsof gratis openbaar vervoer voor de economische heropleveing van de (achtergestelde) regio Duinkerken heeft gezorgd maar op mijn vraag naar het causaal verband met de economische heropleving van de regio is het tot op heden heel stil gebleven.JustSpike schreef: ↑18 maart 2026, 09:15Die economische impact zal er vast wel zijn, de vraag is of die ook in verhouding staat tot de kost, en of dit de meest efficiente inzet is van belastingsgeld. Want, en daar wringt de schoen vaak, men gaat ervan uit dat er met belastingsgeld niet zuinig ogesprongen moet worden. Belastingsgeld wordt gezien al een onuitputtelijke bron van inkomsten waar naar hartelust mee gemorst mag worden, wan "het zal zichzelf wel terugverdienen".VincentVega schreef: ↑17 maart 2026, 22:38 Ik wacht trouwens nog steeds op het causaal verband tussen het gratis openbaar vervoer en de economische heropleving van Duinkerken. Het enige wat ik intussen weet is dat het gratis openbaar vervoer 17 miljoen euro per jaar kost … maar over de economische impact ervan heb ik nog steeds geen cijfers gezien.
De impact op ongeijkheid is nog zo'n drogreden. Het organiseren van gratis openbaar vervoer bevordert enkel de geijkheid waneer ook effectief iedereen gebruik kan maken van dit vervoer. Dwz dat men bussen tot in het kleinste godverlaten dorp moet laten rijden, meestal leeg, om de mensen die daar wonen toch maar van dezelfde dienstverlening te voorzien (zowel in fequentie als kwaliteit etc). In de praktijk komt het erop neer dat ene ongelijkheid wordt vervangen door een andere ongelijkheid, of, dat de kwaltieit overal (even) slecht is.
Gratis openbaar vervoer zal wel een zeker een impact hebben maar je kan de vraag stellen naar een kosten/baten analyse van die maatregel. Wat volgens mij een veel grotere impact heeft gehad is het feit dat de regio Duinkerken een economisch achtergestelde regio was en dus op veel subsidies kon rekenen, o.a. van Europese structuurfondsen.
“Duinkerken (Dunkerque) in Noord-Frankrijk maakt intensief gebruik van Europese fondsen voor industriële transformatie, infrastructuur en grensoverschrijdende samenwerking. De regio profiteert sterk van het EFRO (Europees Fonds voor Regionale Ontwikkeling) en specifieke projecten gericht op de overgang naar groene energie.
Belangrijke ontwikkelingen en fondsen:
* Industriële Transformatie: ArcelorMittal investeert 1,3 miljard euro in Duinkerken, waarbij Europese steun een rol speelt in het kader van verduurzaming van de staalindustrie.
* Groene Energie en Staal: De regio zet in op kernenergie voor de staalproductie, wat het onderscheidt in het krijgen van labels en investeringen.
* Grensoverschrijdende projecten: Er zijn nauwe samenwerkingen met Vlaanderen, zoals blijkt uit waterbeheerprojecten (nieuwe schuifconstructie in Duinkerken) en het project 'Infuse'.
* Infrastructuur: Het gebied maakt gebruik van Europese middelen voor het versterken van de economische structuur en de transformatie van de havenregio.
Belangrijke Europese fondsen in de regio:
* EFRO (Europees Fonds voor Regionale Ontwikkeling): Gericht op regionale ontwikkeling en innovatie.
* Interreg: Voor projecten die de grensoverschrijdende samenwerking met Vlaanderen bevorderen.
Daarnaast wordt de regio gekenmerkt door culturele en toeristische investeringen, zoals het FRAC Grand Large-Hauts-de-France, die ook met Europese steun tot stand kunnen komen.”
- VincentVega
- VIP member

Zelfkennis is het begin van alle wijsheid …
Al is er volgens mij een groot verschil tussen een typfoutje en een dt-fout. Het laatste is eerder een teken van onvoldoende intellect en van een gebrekkige opvoeding en opleiding …
Lees Europees Belasting geld.VincentVega schreef: ↑18 maart 2026, 09:49
Daarnaast wordt de regio gekenmerkt door culturele en toeristische investeringen, zoals het FRAC Grand Large-Hauts-de-France, die ook met Europese steun tot stand kunnen komen.”[/i]
Men zou daar beter wat besparen.
Dan ouderen ambeteren met afschaffen van hun openbaar vervoer.
Op x tijd verplaatsing van de elite daar is geld voor. (hst Brussel - Marseille)
Prestige projecten daar zijn altijd centjes voor.
Estate Guru believer.