Hypothecaire krediet Bullet
TIP
-
Didier
Hypothecaire krediet Bullet
Ik ben op zoek naar een hypothecaire krediet onder de vorm van een zuivere bullet, en dit wegens zuiver fiscale redenen.
Ik wens dus gedurende 15 a 20 jaar enkel intresten afbetalen en pas op het einde het kapitaal.
Welke instellingen moet ik zeker bezoeken?
Ik weet dat er een sectie is op spaargids.be waar mensen de gegevens van aanbiedingen voor hypothecaire lening ingeven, dit is echter niet relevant voor mijn lening aangezien hier (voor bullets) andere intrestvoeten gehanteerd worden en bovendien niet alle banken deze formule aanbieden.
Ik wens dus gedurende 15 a 20 jaar enkel intresten afbetalen en pas op het einde het kapitaal.
Welke instellingen moet ik zeker bezoeken?
Ik weet dat er een sectie is op spaargids.be waar mensen de gegevens van aanbiedingen voor hypothecaire lening ingeven, dit is echter niet relevant voor mijn lening aangezien hier (voor bullets) andere intrestvoeten gehanteerd worden en bovendien niet alle banken deze formule aanbieden.
-
anonymous
Re: Hypothecaire krediet Bullet
heb je op het einde iemand gevonden?
Ik ben op dit moment ook op zoek naar iets dergelijks om KI van een huurhuis te neutraliseren + om een verbouwing te financieren
Bedoeling is een lening zonder vaste kapitaalsaflossingen
of met zelf te bepalen kapitaalsaflossingen ( in functie van fiscale aftrek )
met een intrest ( liefst vast aan rond de 1.5 of 2 % )
met een hypothecair mandaat
Bedragen liggen ver onder de 80% quotiteit
of
moet ik gaan zoeken in de verzekeringen ?
Herman van Hier
Ik ben op dit moment ook op zoek naar iets dergelijks om KI van een huurhuis te neutraliseren + om een verbouwing te financieren
Bedoeling is een lening zonder vaste kapitaalsaflossingen
of met zelf te bepalen kapitaalsaflossingen ( in functie van fiscale aftrek )
met een intrest ( liefst vast aan rond de 1.5 of 2 % )
met een hypothecair mandaat
Bedragen liggen ver onder de 80% quotiteit
of
moet ik gaan zoeken in de verzekeringen ?
Herman van Hier
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.