waarom worden er bijna geen vragen meer gesteld
waarom worden er bijna geen vragen meer gesteld
Eigenlijk is dit nu niet direct een fenomeem dat enkel op Rabobank.be betrekking heeft, maar eveneens op heel spaargids.
Het valt mij op dat plots het vragenstellen drastisch verminderd is.
Rabobank.be heeft nog altijd 10 maal meer vragen gekregen dan een andere bank op dit forum, maar sedert april 2010 ( 15-04 ) worden er blijkbaar geen vragen meer gesteld.
Heeft Rabobank.be een idee hoe dit mogelijk zou komen?
( te kleine renteverschillen tussen de banken, de nieuwe spaarregeling- waarvan de overgangstermijn verstreken is, of te weinig nieuwigheden , of een plotse desinteresse voor het spaargeld ....................... )
Dit is een fenomeen dat zich de eerste keer sedert het ontstaan van spaargids heeft voorgedaan.
Nu gelukkig kunnen ze de laatste tijd nog veel over politiek schrijven ( of een tijd geleden over zelf brood bakken )
Het valt mij op dat plots het vragenstellen drastisch verminderd is.
Rabobank.be heeft nog altijd 10 maal meer vragen gekregen dan een andere bank op dit forum, maar sedert april 2010 ( 15-04 ) worden er blijkbaar geen vragen meer gesteld.
Heeft Rabobank.be een idee hoe dit mogelijk zou komen?
( te kleine renteverschillen tussen de banken, de nieuwe spaarregeling- waarvan de overgangstermijn verstreken is, of te weinig nieuwigheden , of een plotse desinteresse voor het spaargeld ....................... )
Dit is een fenomeen dat zich de eerste keer sedert het ontstaan van spaargids heeft voorgedaan.
Nu gelukkig kunnen ze de laatste tijd nog veel over politiek schrijven ( of een tijd geleden over zelf brood bakken )
-
corsamonta
- Jr. Member

- Contacteer:
Re: waarom worden er bijna geen vragen meer gesteld
HET spaarprodukt van de banken is niet meer aantrekkelijk. Daarom ook dat er nog weinig vragen worden gesteld aan de verkopende instelling. Ik denk dat velen een afwachtende houding aannemen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
spaardertje
- Jr. Member

- Contacteer:
Inderdaad, veel mensen (zoals ik) parkeren hun geld op een spaarrekening in afwachting van hogere rentes op andere producten.
Aan de huidige miezerige tarieven ben ik niet bereid mijn geld voor jaren vast te zetten.
Alleen vrees ik dat het wel nog eens heel lang zou kunnen duren vooraleer de rendementen weer wat 'aangezicht' krijgen.
Aan de huidige miezerige tarieven ben ik niet bereid mijn geld voor jaren vast te zetten.
Alleen vrees ik dat het wel nog eens heel lang zou kunnen duren vooraleer de rendementen weer wat 'aangezicht' krijgen.
Spaarders kijken de kat uit de boom.Ook het shoppen voor een paar centiempjes is voorbij wegens nauwelijks voordeel.Ook de beurzen zijn te volatiel om in te stappen.Mensen wachten af.Hoewel ik in het spaar/beurslandschap weining positieve zaken verwacht dit jaar.
- Rabobank.be
- Woordvoerder

- Contacteer:
Ook wij hebben geen idee waarom het aantal reacties duidelijk is verminderd.
De aangehaalde punten zoals een algemeen lagere rente op de spaarboekjes zullen er vermoedelijk mee te maken hebben. Ook is het vanuit politieke hoek zeer stil geworden op het vlak van de spaarrekeningen wat er natuurlijk voor zorgt dat heel wat discussies uit het verleden niet meer aan bod komen.
Daarnaast valt het ons toch ook op de de relatieve verkalming op het forum nogal is samengevallen met de aanpassingen van het forum. Misschien kan de webmaster aangeven of zijn statistieken dit ook uitwijzen.
De aangehaalde punten zoals een algemeen lagere rente op de spaarboekjes zullen er vermoedelijk mee te maken hebben. Ook is het vanuit politieke hoek zeer stil geworden op het vlak van de spaarrekeningen wat er natuurlijk voor zorgt dat heel wat discussies uit het verleden niet meer aan bod komen.
Daarnaast valt het ons toch ook op de de relatieve verkalming op het forum nogal is samengevallen met de aanpassingen van het forum. Misschien kan de webmaster aangeven of zijn statistieken dit ook uitwijzen.
Mij lijkt het vrij logisch dat het aantal topics vrij laag is.
Het aantal nieuwsberichten is ook fel verminderd en de topics zijn dikwijls reacties op de nieuwsberichten.
De banken houden zich koest en geven geen/weinig rentewijzigingen.
Spaargids jullie blijven goed bezig en hoeven jullie zelf niet in vraag te stellen, ik neem graag regelmatig een kijkje op de site om te kijken of er wat nieuws is onder de bankwereld-zon.
Toch een kleine vraag, kunnen de TAK21 rentevoeten van 2009 nog aangevuld worden?
Hartelijk dank.
Het aantal nieuwsberichten is ook fel verminderd en de topics zijn dikwijls reacties op de nieuwsberichten.
De banken houden zich koest en geven geen/weinig rentewijzigingen.
Spaargids jullie blijven goed bezig en hoeven jullie zelf niet in vraag te stellen, ik neem graag regelmatig een kijkje op de site om te kijken of er wat nieuws is onder de bankwereld-zon.
Toch een kleine vraag, kunnen de TAK21 rentevoeten van 2009 nog aangevuld worden?
Hartelijk dank.