MERCATOR is interessant
Re: MERCATOR is interessant
Heb ooit eens een schadegeval gehad.Ben met mijn fiets aangereden door wagen.Persoon pleegde vluchtmisdrijf.Gelukkig had ik een deel van de nrplaat en merk/type wagen onthouden + getuigen.Tegenpartij was KBC.Die hebben wekenlang moeilijk liggen doen dat het op den duur mijn schuld zou geweest zijn.Schade alles bijeen was 175€.Gelukkig kende mijn pa een lokale schepen in de gemeente met een groot KBC-kantoor.Een belletje naar hoofdzetel en dezelfde dag was dossier afgehandeld.Enige tijd later kreeg ik 175€ gestort.Mijn Mercatormakelaar zei dat ik nog een morele schadevergoeding te goed had.Ook dat werd enige tijd later gestort.cp1234 schreef:Heb eenmaal te maken gehad met mercator bij een schadegeval.
Eerst hadden ze de aangifte niet ontvangen, was aangetekend opgestuurd en na controle bij de post, afgetekend voor ontvangst. Na confrontatie hadden ze het toch gekregen, wat ze in de tussentijd hadden gedaan =NIETS.
Na maanden aansleep bevestigen ze de uitbetaling.Nna 2 weken later niets te hebben ontvangen, terug contact met hun opgenomen. Stond het geld kennelijk bij een plaatselijke makelaar die moest uitbetalen. Die was dan kennelijk weeral weken in verlof en dus weeral geen geld.
Na contact met mijn rechtsbijstand is het dan uiteindelijk heel snel in orde gekomen.
Ging hier om een blokpolis van een flatgebouw.
Mercator, neen bedankt.
Iedereen zal zo wel zijn negatief verhaal hebben van een maatschappij.Mercator,KBC,enz.Het zijn geen liefdadigheidsinstellingen.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Ik hoor regelmatig klachten in de aard van "maatschappij x is niet goed" maar het heeft ook zeker veel te maken met uw makelaar.
Soms hoor je van gevallen waar de makelaar het zelfs opneemt voor zijn klant, tegen de maatschappij in! Dan heb je een mens die weet wat service is en een rechtvaardigheidsgevoel heeft.
In het andere geval, dat je de pech hebt dat een onbekwame tussenpersoon uw dossier behandeld, heeft het weinig te maken of de welbepaalde maatschappij nu goed of slecht is...
Goede en slechte medewerkers vind je in elk bedrijf.
Natuurlijk zou ikzelf het ook bij maatschappij x sneller aftrappen, wanneer een dossier slecht wordt afgehandeld, tenslotte is uw vertrouwen dan ook geschonden.
Tenslotte scoort het ene bedrijf algemeen positiever dan het andere.
Mercator zit er voor mij ergens tussenin.
Soms hoor je van gevallen waar de makelaar het zelfs opneemt voor zijn klant, tegen de maatschappij in! Dan heb je een mens die weet wat service is en een rechtvaardigheidsgevoel heeft.
In het andere geval, dat je de pech hebt dat een onbekwame tussenpersoon uw dossier behandeld, heeft het weinig te maken of de welbepaalde maatschappij nu goed of slecht is...
Goede en slechte medewerkers vind je in elk bedrijf.
Natuurlijk zou ikzelf het ook bij maatschappij x sneller aftrappen, wanneer een dossier slecht wordt afgehandeld, tenslotte is uw vertrouwen dan ook geschonden.
Tenslotte scoort het ene bedrijf algemeen positiever dan het andere.
Mercator zit er voor mij ergens tussenin.
ik zal dan toch maar bij Nateus blijven want dit lijkt mij prijs/kwaliteit de beste oplossing voor het moment !