Waterschade
Waterschade
Is het normaal dat je 3 maanden op en expeer moet wachten die er nog steets nog niet is langs gekomen ,
waar ik met mijn gezin bij familie moet gaan douchen hoe lang moet dit nog duren
men zegt dat kbc verzekeringen efficient zijn in mijn ogen komt er maar niets van
waar ik met mijn gezin bij familie moet gaan douchen hoe lang moet dit nog duren

men zegt dat kbc verzekeringen efficient zijn in mijn ogen komt er maar niets van

- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Waterschade
In principe moet zulk een afspraak toch binnen een maand geregeld zijn.
Contacteer uw verzekeringsagent eens en dring erop aan dat dit zo snel mogelijk in orde gemaakt wordt.
Heb je rechtsbijstand, kan je de kosten van een expert in principe daarop verhalen.
Verder geef je maar weinig info mbt uw schadegeval.
Is er een aansprakelijke derde of is uw schadegeval tgv een onweer bijvoorbeeld...
Als je geen rechtsbijstand hebt onderschreven kan dit al verklaren waarom KBC er geen werk van maakt indien er een derde aansprakelijk is voor uw schade.
Contacteer uw verzekeringsagent eens en dring erop aan dat dit zo snel mogelijk in orde gemaakt wordt.
Heb je rechtsbijstand, kan je de kosten van een expert in principe daarop verhalen.
Verder geef je maar weinig info mbt uw schadegeval.
Is er een aansprakelijke derde of is uw schadegeval tgv een onweer bijvoorbeeld...
Als je geen rechtsbijstand hebt onderschreven kan dit al verklaren waarom KBC er geen werk van maakt indien er een derde aansprakelijk is voor uw schade.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Waterschade
bij een schadegeval in een brandpolis moet er toch een expert gekomen zijn binnen 90 dagen dacht ik. Zoniet, intresten op de vergoeding (aan het wettelijke tarief, dat tamelijk hoog is).
Tis inderdaad misschien intressant om te zeggen welk schadegeval het is, en welke maatschappij ?
Tis inderdaad misschien intressant om te zeggen welk schadegeval het is, en welke maatschappij ?